Bölüm 1-2

1.8K 71 23
                                    

Veli dedesi ortalama 500 yıl önce yaşamış, yüzlerce insanın Müslüman olmasına, binlerce insanın da imanının artmasına vesile olmuş birisiydi. Asrının ve bölgesinin Müceddidiydi. Adı gibi Veli bir insandı.

Dedesine, Kâfir İnsanlar ve Cinler düşman olmuştu. Çünkü insanlardan daha çok, arada kalmış Cinleri Müslüman yapmaya çalışmış ve muaffak olmuştu.

Veli dede gerçek bir Hüddamdı. Emrinde yüzlerce Müslüman Cin vardı. Bu Cinler, Efendimizi Kuran okurken dinleyen ve ona hayran kalıp Müslüman olan, Nusaybin Cinleriydi.

Onlarca müridi ile insanlara, Yüzlerce cin talebeleri ile de, arada kalmış Cinlere tebliğde bulunurdu.

Bu yüzden Kâfir Cin olan Zuzula ve Cuhenna kabileleri, Veli dedeye düşmanlık eder, her türlü vesveseyi vermeye çalışırlardı. Fakat imanının kuvveti ve Cin müritleri sayesinde fazla etkilenmezdi.

Veli dede öldükten sonra, yerine oğlu Ahmet dede geçti. Ahmet dede de, babası gibi dindar birisiydi. Babası kadar olmasa da, oda tebliğ etmeye devam etti, ama sadece insanlara.

Ahmet dede de ölünce yerine oğlu Faruk dede geçti. Son 60 yıla kadar bu silsile böyle devam etti.

En sonuncu hüddam Bahtınur'un dedesinin dedesiydi. 500 yıllık hüddamlık görevi bitmişti, lakin kâfir cinlerin nefreti bitmemişti. 

Can ile Nas'ın SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin