Άρης
"Πες ρε, την πηδάς?" φωνάζει και λογικά ακούγεται σε όλη την πολυκατοικία.
"Σκάσε γαμώ το κέρατο μου" της απαντώ χαμηλόφωνα και κοιτάω την πόρτα του δωματίου μου. Πάλι καλά που είναι κλειστή.
"Δεν σκάω. Άρη σε θέλω! Σε γουστάρω! Πώς το λένε?"
"Σήκω και φύγε από το σπίτι μου. ΤΏΡΑ" της λέω και την κοιτάω μες στα μάτια. Αν μπορούσε το βλέμμα μου να σκοτώσει θα ήταν ήδη νεκρή. Αλλά γαμώτο, δεν μπορεί.
"Δεν πάω πουθενά. Γιατί με αποφεύγεις τον τελευταίο καιρό?"
"Ρε Μαίρη, ρε κορίτσι μου γλυκό, πώς το λένε? Μου τελείωσες. Δεν θέλω άλλο. Άσε με στην ησυχία μου επιτέλους!"
"Θέλω εγώ. Και είμαι σίγουρη ότι και εσύ θέλεις, απλά κάτι σε έπιασε μαζί της και το πουτανάκι σε σέρνει από την μύτη!"
Ξεφυσάω. Γαμώτο, ελληνικά δεν της μιλάω? Γιατί δεν καταλαβαίνει τι της λέω?
"Πρόσεξε τα λόγια σου, γαμώ! Και σου είπα να μιλάς πιο σιγά" της ψιθυρίζω και ξανακοιτάω προς την πόρτα του δωματίου μου.
Μόλις φύγει αυτή, θα έχω να αντιμετωπίσω και την γκρίνια της Στέλλας. Σίγουρα.
Πώς τα έχω κάνει έτσι?
"Ρε Άρη, ρε μωρό μου. Καλά δεν περνούσαμε τόσο καιρό? Μαζί?" η φωνή της έγινε πιο γλυκιά, σχεδόν νιαουρίζει στο αυτί μου. Βάζει τα χέρια της γύρω από τον λαιμό μου και πλησιάζει τα κόκκινα χείλη της στα δικά μου. Φοράει ένα στενό μαύρο φόρεμα που αναδεικνύει τέλεια τις καμπύλες της. Το στήθος της πιέζεται πάνω στο δικό μου και ο φίλος μου κάτω συσπάται. Υπό άλλες συνθήκες θα της τον έδινα. Αλλά..
Και η άλλη γιατί δεν απαντά στο τηλέφωνο? Την τύχη μου μέσα!
Την απομακρύνω από πάνω μου. Ας αλλάξω τρόπο, λοιπόν, γιατί με τον προηγούμενο δεν καταφέραμε και πολλά.
"Μαίρη, όσο περάσαμε καλά, περάσαμε. Αυτόν τον καιρό είμαι αλλού και-"
Με διακόπτει. "Σου έχω πει πως δεν με νοιάζει που πας και με άλλες. Αφού πάντα στο τέλος της ημέρας με εμένα καταλήγεις. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως τι σε έχει πιάσει και με απορρίπτεις τις τελευταίες δύο εβδομάδες!" ανεβάζει πάλι τον τόνο της.
Έχω αρχίσει και φορτώνω άσχημα. "Σήκω και φύγε τώρα! Έχω αρχίσει να τα παίρνω!"
"Πάντα μου άρεσε που ήσουν άγριος στο κρεβάτι! Τι λες να πάμε μέσα και.." λέει και δαγκώνει το κάτω χείλος της.
YOU ARE READING
the road to SEDUCTION
ChickLitΜέρος 1ο "Ο έρωτας" --- Κεφάλαια: 1-28 Πνίγομαι, πνίγομαι στα συναισθήματά μου για αυτήν την κοπέλα. Δεν αντέχω άλλο θα το πω. Και ότι είναι να γίνει ας γίνει. "Είμαι ερωτευμένος μαζί σου" Αμέσως την νιώθω να παγώνει. Γυρίζει στο πλάι και σβήνει το...