Κεφάλαιο 1

13.4K 580 175
                                    

Άρης 

Νιώθω την γλώσσα της να με γλείφει σε όλο μου το μήκος. Δεν μου φτάνει όμως, θέλω και άλλο. "Βάλτον όλο στο στόμα σου, μωρό μου" 

"Μην είσαι ανυπόμονος, άσε να κάνω αυτό που ξέρω καλά" λέει και συνεχίζει στον ίδιο βασανιστικό και αργό ρυθμό. Γαμώτο, δεν αντέχω άλλο, μισεί ώρα έχει που με γλείφει λες και είμαι παγωτό ξυλάκι. Αρπάζω με τα χέρια μου τα κόκκινα μαλλιά της και την καθοδηγώ. Πιο γρήγορα και πιο βαθιά. Ω ναι, έτσι μωρό μου θα τελειώσω. 

"Θα.. με..πνί.. ξεις" 

"Λίγο ακόμη θέλω" και... ναι, επιτέλους, χύνω στο στόμα της. Την βλέπω να τα καταπίνει. Μαζεύει με το δάχτυλό της ότι περισσεύει και το πιπιλάει αισθησιακά. Σκύβει και με γλείφει ξανά. Μαζεύει με την γλώσσα της μέχρι και την τελευταία σταγόνα από τα υγρά μου. 

"Σου άρεσε;" Τι της λες τώρα; Με έχουν τσιμπουκώσει και καλύτερα; 

"Ναι μωρό μου ήταν τέλειο" Ας μην της το χαλάσω, δεν πρόκειται να την ξαναδώ. Κουμπώνω το τζιν μου και ξαπλώνω στην άμμο. Η Μικαέλα φτιάχνει το φόρεμά της και ξαπλώνει πάνω μου. 

Τέλη Αυγούστου και σκάει ο τζίτζικας. Ακόμη και τώρα το βράδυ δεν λέει να δροσίσει. Είμαι σε μια απομονωμένη παραλία στο Πήλιο και απολαμβάνω τις τελευταίες μέρες χωρίς υποχρεώσεις. Από Δευτέρα διάβασμα για εξεταστική. Τις σκέψεις μου διακόπτει ο ήχος του κινητού μου. 

"Έλα ρε ψηλέ" 
"Μαλάκα Άρη πού στον πούτσο είσαι; Είπες ότι θα είσαι στις 12 στο μπαράκι. Σε περιμένω εδώ και μια ώρα ρε φίλε"
"Δεν θα έρθω, έχω δουλειά."
"Ελπίζω να αξίζει το πήδημα τουλάχιστον"
"Μπα, θα τα πούμε το πρωί" και το κλείνω.

"Ο Γιώργος ήταν μωρό μου;"

"Ναι, ξέρεις φεύγουμε αύριο. Σήμερα είναι το τελευταίο μας βράδυ εδώ. Ήθελα να σου πω ότι ήσουν ότι καλύτερο μου συνέβη αυτό το καλοκαίρι." Μήπως το παρατράβηξα; Αλλά να μου πεις με τέτοια πέφτουν οι γκόμενες. 

"Αχ Άρη μου, με κάνεις πολύ πολύ πολύ χαρούμενη!" λέει και ξεκινάει να με φιλάει άτσαλα σε όλο το πρόσωπο. "Θα με πάρεις όταν πας Αθήνα;"

"Από όποια τρύπα θες μωρό μου"

"Τηλέφωνο εννοούσα. Θα με πάρεις να βρεθούμε; Θέλω πολύ να σε ξαναδώ. Δεν θέλω να τελειώσουμε έτσι. Αυτήν η εβδομάδα ήταν η καλύτερη! Ήσουν ο καλύ-" Πρέπει να την διακόψω επειγόντως, την έπιασε λογόρροια και έχει αρχίσει να με εκνευρίζει αφάνταστα.

"Μικαέλα κοριτσάκι μου ηρέμησε. Σου είπα θα σε πάρω"

"Δεν με λένε Μικαέλα ηλίθιε, αλλά Ραφαέλα." Λέει και με κοιτάει με ένα θανατηφόρο βλέμμα. 

the road to SEDUCTIONWhere stories live. Discover now