Αφιέρωση Κεφαλαίου
**********************
31 Δεκεμβρίου
Άννα
"Τα μαλλιά μου είναι εντάξει?"
Η Δώρα με κοιτάει λοξά και αναστενάζει βαριά. "Ναι" μου απαντάει και στρέφει το κεφάλι στης στο παράθυρο του αυτοκινήτου.
"Το κραγιόν? Η μάσκαρα? Το ρουζ? Μήπως το highlighter είναι υπερβολικό? Μήπως δεν ταιριάζει με την σκιά?"
Σιωπή
"Δώρα με ακούς που σου μιλάω?" επιμένω. Τι κάθεται και κοιτάει ακριβώς? Λες και δεν την έχει ξαναδεί βράδυ την Αθήνα!
"Σε ακούει κορίτσι μου" απαντάει η μάνα μου από την θέση του συνοδηγού. "Σε άκουσε και αυτήν την φορά και τις προηγούμενες 30 που την ρώτησες.. άσ'την ήσυχη την σουρλουλού επιτέλους! Είσαι μια χαρά!"
ΜΙΑ ΧΑΡΑ?
ΜΟΝΟ?
"Δεν θέλω να είμαι μια χαρά, δεν μου φτάνει!" τους ανακοινώνω και παίρνω μια βαθιά ανάσα. "Θα με δει μετά από 6 μήνες.. 7 σχεδόν! Θέλω να είμαι μια θεά!" κλείνω τα μάτια μου και ρίχνω το σώμα μου με φόρα πίσω στο κάθισμα. "Γιώργο, γύρνα πίσω.. θέλω να αλλάξω φόρεμα.. θα βάλω το κόκκινο τελικά"
Βλακεία έκανα και τους άκουσα. Δεν έπρεπε να είχα βάλει αυτό το μαύρο φόρεμα με τις χρυσές λεπτομέρειες.. δεν λέω.. το ντεκολτέ είναι αβυσσαλέο, θα του αρέσει σίγουρα.. αλλά με το κόκκινο θα κάνω μεγαλύτερη εντύπωση.
"Δεν γυρνάω με καμία Παναγιά" Ο αδερφός μου συνεχίζει με την οδήγηση. "Ρε κοπέλα μου, μουνάρα είσαι και με αυτό το φόρεμα. Άκουσε με, άνδρας είμαι. Δεν λέω, και το κόκκινο καλό ήταν.. αλλά δεν χρειάζεσαι πάντα αυτό το χρώμα για να εντυπωσιάσεις"
Μωρέ λες?
Στρέφω το βλέμμα μου πάνω στην φίλη μου. "Εσύ τι λες?" την ρωτάω. Θέλω την γνώμη της.. θέλω να με δει ο Άρης μου και να πάθει.. να με καρφώνει με τα μάτια του σε όλο το δείπνο.. να μην μπορεί να ξεκολλήσει από πάνω μου.
"Ότι είσαι υπερβολικά πολύ αγχωμένη Άννα" μου απαντάει αμέσως η Δώρα και με κοιτάει με ένα τρυφερό βλέμμα. "Ησύχασε! Και θυμήσου ότι στο δείπνο δεν θα είστε μόνοι σας. Ο Κομνηνός κάλεσε 50 άτομα.. μεταξύ των οποίων και μερικούς καθηγητές μας.. μην κάνεις τίποτα όσο θα είμαστε στο τραπέζι.. ότι έχεις στο νου σου, άσ'το για μετά"
YOU ARE READING
the road to SEDUCTION
ChickLitΜέρος 1ο "Ο έρωτας" --- Κεφάλαια: 1-28 Πνίγομαι, πνίγομαι στα συναισθήματά μου για αυτήν την κοπέλα. Δεν αντέχω άλλο θα το πω. Και ότι είναι να γίνει ας γίνει. "Είμαι ερωτευμένος μαζί σου" Αμέσως την νιώθω να παγώνει. Γυρίζει στο πλάι και σβήνει το...