Κεφάλαιο 36

8.6K 427 209
                                    


Άννα

Νιώθω τον ήλιο να καίει το δέρμα μου.

"Την άφησες έγκυο?"

Μήπως πρέπει να βάλω αντηλιακό?

"Παίρνει αντισυλληπτικά, δεν μπορεί να είναι έγκυος"

Ναι, αλλά αν βάλω.. δεν πρόκειται να μαυρίσω ποτέ.

"ΤΙ ΠΡΆΓΜΑ? Για αυτό της στέλνω εγώ λεφτά? Για να μην βάζεις εσύ προφυλακτικό?"

Ας βάλω μόνο λίγο λάδι.

"Ζωίτσα, ηρέμησε. Αν έχεις οικονομικό θέμα, θα σε βοηθήσω εγώ. Ειδικά τώρα που έχω ελεύθερη πρόσβαση στην κληρονομιά μου"

Γαμώτο. Δεν φτάνω να βάλω σε όλη μου την πλάτη. "Άρη, μπορείς να μου το βάλεις?"

"Τώρα? Μπροστά σε όλους? Ρε μωρό μου.. σύνελθε πρώτα.. και στο υπόσχομαι εγώ ότι σήμερα το βράδυ θα κάνουμε ότι θέλεις" ακούγεται η φωνή του Άρη. Νιώθω δύο χέρια να τυλίγονται γύρω από το σώμα μου.

Το βράδυ τι να το κάνω? Τώρα θέλω να κάνω ηλιοθεραπεία.

"Όσο θα είμαι και εγώ στο σπίτι, σου απαγορεύω να την ακουμπήσεις... Άννα παιδί μου.. ξύπνησες?" Νιώθω δύο ζεστά χέρια πάνω στα μάγουλά μου. "Άνοιξε τα πράσινα ματάκια σου, ομορφιά μου" Η μάνα μου είναι αυτή? Τι κάνει στην παραλία? Την πήραμε μαζί μας?

"Δική μου ομορφιά είναι!" Φωνάζει ο Άρης.

Τι σκατά?

Αμέσως ανοίγω τα μάτια μου. Το πρώτο πράγμα που αντικρίζω είναι δύο μαύρα μάτια. Δύο μαύρα μάτια που λατρεύω. Είναι κούκλος. Το πρόσωπο του φαίνεται πανέμορφο. Αν και.. γιατί είναι κουρασμένος? Ή μάλλον όχι. Ταλαιπωρημένος φαίνεται.

"Μωράκι μου. Πριγκίπισσα μου.. ξύπνησες?" ψιθυρίζει πάνω στα χείλη μου. Μου χαμογελάει και του χαμογελάω και εγώ.

"Άρη.. είχα έναν τρομερό εφιάλτη, μωρό μου ήταν απαίσιος" του λέω και τοποθετώ τον εαυτό μου καλύτερα στην αγκαλιά του. Ακουμπάω το κεφάλι μου στο στήθος του.

"Δυστυχώς παιδί μου.. όσο επιμένεις να είσαι μαζί του, ο εφιάλτης σου δεν θα έχει τέλος" ακούγεται η Ζωίτσα.

Τι λέει?

Γυρνάω το κεφάλι μου και την βλέπω. Κάθεται στην καρέκλα που υπάρχει στο δωμάτιο μου. Φαίνεται και αυτήν ταλαιπωρημένη. Δίπλα της είναι ο Γιώργος, αυτός κάθεται πάνω στο γραφείο και με κοιτάει με ένα ανήσυχο βλέμμα.

the road to SEDUCTIONDonde viven las historias. Descúbrelo ahora