Κεφάλαιο 26

9.1K 473 270
                                    

Άρης

Νιώθω το κεφάλι μου βαρύ. Πολύ βαρύ. Πάει να σπάσει για την ακρίβεια. Προσπαθώ να ανοίξω τα μάτια μου, αλλά δεν τα καταφέρνω. Γαμώτο. Και αυτά βαριά τα νιώθω. Τι στον πούτσο? Προσπαθώ να κουνήσω τα χέρια μου. Τουλάχιστον εκεί κάτι καταφέρνω.

"Άρη? Άρη μωρό μου? Ξύπνησες?" ακούγεται η φωνή που λατρεύω. Αλλά για μισό. Με είπε μωρό της? "Άρη μου.. σε παρακαλώ.. αν με ακούς κούνα πάλι το χέρι σου..." ΜΟΥ? Είπε μου? Θα τρελαθώ. Προσπαθώ και πάλι να κουνήσω τα χέρια μου, και τα καταφέρνω. "Δώρα φώναξε τον γιατρό τώρα!" Γιατί να φωνάξει τον γιατρό? Πού στον πούτσο είμαι?

Προσπαθώ ακόμη περισσότερο να ανοίξω τα μάτια μου και τα καταφέρνω. Βασικά το ένα το ανοίγω τελείως. Το άλλο.. πολύ δύσκολα. Τι στον πούτσο έχει πάθει το αριστερό μου μάτι και δεν ανοίγει? 

Από πάνω μου βλέπω το μωρό μου. Είναι πανέμορφη. Είναι θεά.. είναι το κορίτσι μου. Είναι.. Γιατί είναι έτσι? Γιατί φοράει το φούτερ μου που είναι μες τα αίματα?

"Μωρό μου" ακούγεται η γλυκιά φωνή της. "Άρη μου" λέει και με τα χέρια της αγγίζει απαλά το πρόσωπο μου. Γαμώτο πονάει. Πονάει πολύ εκεί που με αγγίζει. Τι στο διάολο? Η Άννα σκύβει και με φιλάει απαλά στα χείλη. Το φιλί της είναι υγρό. Προσπαθώ να το ανταποδώσω μετά βίας και τα καταφέρνω. Αν και.. τσούζουν τα χείλη μου. Απομακρύνεται ελάχιστα από πάνω μου και μου χαμογελάει. Από τα μάτια της τρέχουν δάκρυα. Τι στον πούτσο? 

"Γιατί κλαις?" η φωνή μου ίσα που ακούγεται. Νιώθω τον λαιμό μου ξερό. Θέλω νερό.

"Άρη μου.. έχω χάσει την μισή μου ζωή μωρό μου. Όταν σε είδα αναίσθητο στο πάτωμα-"

"Πάντα αναίσθητος ήταν. Γιατί σου έκανε τόση εντύπωση όταν τον είδες στο πάτωμα?" η φωνή του ψηλού είναι αυτή? Και τότε μου έρχεται φλασιά. Η Άννα θα μου έλεγε ότι ... Αλλά μας διέκοψε το κουδούνι. Και μετά που πήγα μέσα βρήκα τον ψηλό. Και με πλάκωσε στο...

"ΡΕ ΜΑΛΆΚΑ ΜΕ ΈΣΤΕΙΛΕΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΊΟ?" του φωνάζω. Πάει καλά? Είναι στα συγκαλά του? Ούτε όταν με έπιασε στο κρεβάτι με μια πρώην του δεν μαλώσαμε. Αντιθέτως ήρθε και την πηδήξαμε μαζί. 

"ΣΕ ΕΊΧΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΉΣΕΙ ΌΤΙ ΑΝ ΤΗΝ ΑΓΓΊΞΕΙΣ ΘΑ-"

"ΝΑΙ ΡΕ ΤΗΝ ΠΉΔΗΞΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΠΗΔΉΞΩ. ΕΣΈΝΑ ΤΙ ΣΕ ΝΟΙΆΖΕΙ? ΓΚΌΜΕΝΑ ΣΟΥ ΕΊΝΑΙ?" του φωνάζω. Εν τω μεταξύ το μόνο που βλέπω είναι ένα άσπρο ταβάνι. Για κάποιο λόγο δεν μπορώ ούτε τον λαιμό μου να κουνήσω δεξιά και αριστερά. 

the road to SEDUCTIONWhere stories live. Discover now