Άρης
"Ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί μαλώσατε. Εσείς οι δύο είστε κολλητοί από την πρώτη μέρα των εγγραφών στην σχολή.. Γιώργο παιδί μου.. Στρίψε λίγο το κεφάλι σου πιο δεξιά"
Είμαι όρθιος και στέκομαι δίπλα στο τζάμι του παραθύρου. Το έχω ανοίξει τόσο όσο χρειάζεται για να φυσάω τον καπνό του τσιγάρου έξω. Δεν είχανε δωμάτια για καπνιστές λέει. Τι υποδεέστερο νοσοκομείο είναι αυτό?
"ΆΟΥΤΣ! Ρε Στέλλα με προσοχή! Πονάνε τα γαμημένα!" παραπονιέται ο ψηλός.
"Αυτό το στοματάκι σου, όχι μόνο το δικό σου αλλά και του γιου μου.. τι να σας πω! Δυο μέτρα παλικάρια και να βρίζετε συνέχεια!" ρολλάρω τα μάτια μου. Αν ξεκινήσει την γκρίνια αυτήν η γυναίκα, δεν σταματάει με τίποτα. "Γιώργο μου, παλικάρι μου, στο καθάρισα! Τώρα το μόνο που μένει είναι βάλουμε τις γάζες"
Κοιτάζω το ρολόι που είναι στον τοίχο. 9 και 20. Πού στον πούτσο είναι? Στις 6 έφυγαν με την ξανθούλα για να πάνε να κάνουν ένα μπάνιο και να αλλάξουν. 3 ώρες και 20 λεπτά διαρκεί αυτό το γαμημένο το μπάνιο? Θέλω να την πάρω τηλέφωνο αλλά.. θα κρατηθώ. Αν και.. μου έλειψε.. Θέλω να την ακούσω να με λέει και πάλι μωρό της.. Είμαι το μωρό της. Μόνο δικός της είμαι.
"Έτοιμος!" ακούω την μάνα μου να λέει. "Θέλετε να σας παραγγείλω τίποτα? Από ότι θυμάμαι τα φαγητά του νοσοκομείου δεν τρώγονται"
"Εγώ δεν πεινάω" ακούω τον ψηλό να λέει και παθαίνω σοκ. Αυτός έχει πάντα όρεξη για σεξ και φαγητό. Τι έπαθε? "Ρε μαλάκα, πάρε ένα τηλέφωνο την Άννα και ρώτα την τι ώρα θα έρθουν. Τι στον πούτσο? Τρεισήμισι ώρες μπάνιο κάνουν?" Σοκ σοκ σοκ. Ο ψηλός να μου πει από μόνος του να πάρω τηλέφωνο την Άννα για να δω πού είναι? Τι συμβαίνει εδώ?
Γυρνάω και τον κοιτάω. Είναι ξαπλωμένος στο κρεβάτι και στο κεφάλι του πλέον υπάρχουν καθαρές γάζες χωρίς αίματα. Η Στέλλα κάθεται σε μια καρέκλα από δίπλα και κοιτάει κάτι φυλλάδια από delivery. Έφτασε Αθήνα πριν 2 ώρες και μάλλον μπέρδεψε το νοσοκομείο με το Μέγαρο Μουσικής. Έσκασε μύτη στο δωμάτιο φορώντας ένα στενό μαύρο κοστούμι, γόβες και ένα λεοπαρδαλέ σεντόνι στο κεφάλι της.
"Ρε μάνα, γίνεται να μου πεις τι σε έπιασε και έβαλες αυτήν την μαλακία στο κεφάλι σου?" την ρωτάω εκνευρισμένος. Εν τω μεταξύ, τόσο μαλλί έχει, πού το χώρεσε μέσα στο σεντόνι?
"Τυρμπάν λέγεται αγόρι μου, τυρμπάν! Και πώς ήθελες να έρθω? Με τις φόρμες? Ο Νίκος όταν με ειδοποίησε για να έρθω μου είπε ότι θα γνωρίσω και την μελλοντική μου νύφη"
CZYTASZ
the road to SEDUCTION
Literatura KobiecaΜέρος 1ο "Ο έρωτας" --- Κεφάλαια: 1-28 Πνίγομαι, πνίγομαι στα συναισθήματά μου για αυτήν την κοπέλα. Δεν αντέχω άλλο θα το πω. Και ότι είναι να γίνει ας γίνει. "Είμαι ερωτευμένος μαζί σου" Αμέσως την νιώθω να παγώνει. Γυρίζει στο πλάι και σβήνει το...