Αρχές Ιουνίου / κάτι παραπάνω από ένα μήνα μετά
Άρης
"Μην μου πεις ότι αυτός είναι ο λόγος που με ξύπνησες σαββατιάτικα από τις... 8 το πρωί?" με ρωτάει ο Πάνος και δείχνει την βιτρίνα μπροστά του.
"Αν στο πω τι θα γίνει?" Του κάνω νόημα να μπούμε μες στο μαγαζί.
"Μαλάκα πας καλά? Έχει ξεκινήσει η εξεταστική.. και μπορεί να σου φανεί περίεργο αλλά μερικοί από εμάς δεν πηδάμε μόνο.. διαβάζουμε κιόλας"
Περίοδο έχει και κάνει έτσι?
"Καλημέρα σας. Πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω?" λέει μια νεαρή με το που μας βλέπει. Στρέφω το βλέμμα μου πάνω της. Ψηλή, κοκκινομάλλα με αβυσσαλέο ντεκολτέ. Κοιτάω τον Πάνο δίπλα μου, ξερογλείφεται.
"Για ένα δώρο ψάχνω" της απευθύνομαι.
"Και εγώ ψάχνω για ένα στα γρήγορα. Ενδιαφέρεσαι?" της λέει ο Πάνος και την πλησιάζει.
Τι λέει ο μαλάκας... Εδώ καίγεται ο κώλος μου και αυτός θέλει να πηδήξει?
"Σας παρακαλώ πολύ κύριε. Στην θέση σας θα πρόσεχα πολύ πως μου μιλάτε" λέει η κοκκινομάλλα και κοιτάει φευγαλέα έναν τύπο στην άκρη του μαγαζιού. Σηκώνει το χέρι της και μας δείχνει μια κοτρόνα που κοσμεί το δάχτυλό της. "Είμαι παντρεμένη"
Γουρλώνω τα μάτια μου. Αυτή δεν είναι ούτε 25. Πότε πρόλαβε?
"Ακολουθήστε με σας παρακαλώ" λέει και μας γυρνάει την πλάτη. Αμέσως το μάτι μου πέφτει στον κώλο της.
Της Άννας μου είναι πιο ωραίος. Ναι, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.
"Κωλάρα για σκίσιμο" ψιθυρίζει ο Πάνος από δίπλα μου.
"Σκάσε και προχώρα.. Θέλω να τελειώνουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα γίνεται. Θέλω να είμαι σπίτι μου πριν ξυπνήσει το μωρό μου" του λέω και ο φίλος μου ρολλάρει τα μάτια του.
"Αυτά τα κοσμήματα είναι της νέας μας κολεξιόν.. έχετε κάτι στο μυαλό σας?" με ρωτάει η κοκκινομάλλα.
"Ρε μαλάκα πες μου ειλικρινά, τι σου φταίω και με τραβολογάς? Σου έκανα κάτι? Ας ερχόσουν μόνος σου!" γκρινιάζει ο Πάνος.
"Θέλω την γνώμη σου ρε φίλε.. και την συμβουλή σου.. εε κάτι σε σκουλαρίκια δείξτε μου..."
"Τι πρόβλημα έχεις που πρέπει να λυθεί στις 9 το πρωί στο Κολωνάκι?" λέει ο Πάνος και ανάβει τσιγάρο. Γουρλώνω τα μάτια μου. "Τι? Μια περιουσία θα ξοδέψεις.. Λες να μας διώξουν? Γάμησε με"
ESTÁS LEYENDO
the road to SEDUCTION
Chick-LitΜέρος 1ο "Ο έρωτας" --- Κεφάλαια: 1-28 Πνίγομαι, πνίγομαι στα συναισθήματά μου για αυτήν την κοπέλα. Δεν αντέχω άλλο θα το πω. Και ότι είναι να γίνει ας γίνει. "Είμαι ερωτευμένος μαζί σου" Αμέσως την νιώθω να παγώνει. Γυρίζει στο πλάι και σβήνει το...