Bonus #6 Η επέτειος

10.7K 449 389
                                    

Αφιέρωση Κεφαλαίου

maria_filippidou

gina_HD

aggelikhhhhhhh

***

Υπάρχουν τρία πράγματα που οι άνθρωποι έχουν την τάση να μπερδεύουν: την κατάθλιψη, την θλίψη και την στεναχώρια.

Η θλίψη είναι ξεκάθαρα μια αντίδραση. Αν βιώσεις μια απώλεια και νιώθεις εξαιρετικά δυστυχισμένος και έξι μήνες αργότερα είσαι ακόμη βαθιά στεναχωρημένος αλλά λειτουργείς λίγο καλύτερα, πρόκειται μάλλον για θλίψη, και πιθανότατα θα περάσει μόνη της στο τέλος σε κάποιο βαθμό.

Αν βιώσεις μια καταστροφική απώλεια, και νιώθεις απαίσια, και έξι μήνες αργότερα ίσα που λειτουργείς, πρόκειται μάλλον για κατάθλιψη, που ενεργοποιήθηκε από τις καταστροφικές συνθήκες.

Η πορεία μας δίνει πολλές πληροφορίες.

Οι άνθρωποι νομίζουν ότι η κατάθλιψη είναι απλή στεναχώρια. Είναι πολλή, μα πάρα πολλή στεναχώρια, πολλή μα πάρα πολλή θλίψη.. για πάρα πολύ μικρή αιτία.


Andrew Solomon - TEDxMet

Depression, the secret we share


Άννα

"Μωρό μου" φιλί στο στόμα. "Ψυχή μου" φιλί στο μάγουλο. "Ομορφιά μου" φιλί στον λαιμό. "Κορίτσι μου" φιλί στον ώμο. "Γυναίκα μου" φιλί στο στή-

"ΡΕ ΆΡΗ" τον απομακρύνω απότομα από πάνω μου και κοιτάω νευρικά τριγύρω μου. "Μας βλέπει ο κόσμος! Τι κάνεις ακριβώς?" τον ρωτάω και τον καρφώνω έντονα στα μαύρα του μάτια.

Ο άνδρας μου με κοιτάει τρυφερά και περνάει το χέρι του γύρω από τους ώμους μου. "Τι κάνω? Σε αγαπάω προφανώς!" μου λέει και με το άλλο του χέρι αγγίζει την κοιλιά μου. "Και εσένα και το μωράκι μας! Πολύ! Πολύ! Πολύ!" η φωνή του ακούγεται παιχνιδιάρικη.

Στρέφω το βλέμμα μου στην κοιλιά μου. Το χέρι του ακουμπάει το ασημένιο ύφασμα και.. αχ ζαλίζομαι.. γαμώτο.. κλείνω αμέσως τα μάτια μου και..

Εισπνοή

Εκπνοή

Εισπνοή

Εκπνοή

Είχε δίκιο ο Φαίδωνας.. δεν έπρεπε να μειώσω τόσο πολύ την δόση της φλουοξετίνης. Έπρεπε να το πάω πιο σταδιακά. Αλλά δεν ήθελα.. από την στιγμή που αποφάσισα να το κρατήσω, από την στιγμή που είδα την ευτυχία, την χαρά και την ευγνωμοσύνη στο πρόσωπο του ανδρός μου, το ξεκαθάρισα στον εαυτό μου. 

the road to SEDUCTIONWhere stories live. Discover now