Κεφάλαιο 48

9.6K 409 345
                                    

Άρης

"Έλα μωρό μου" της ψιθυρίζω και αυξάνω τον ρυθμό μου. "Έλα Άννα.. δώσ΄το μου"

Βλέπω το κορίτσι μου να κλείνει τα μάτια της και να ρίχνει το κεφάλι πίσω. "Όχι ακόμη.. θέλω και άλλο" η φωνή της ακούγεται τόσο μα τόσο γλυκιά.. που με ξενερώνει. Θέλω κάτι πιο άγριο για την συγκεκριμένη στιγμή.

"Δεν έχει άλλο" της λέω και βγαίνω αμέσως από μέσα της. 

Η Άννα ανοίγει απότομα τα μάτια της και με κοιτάει σοκαρισμένη. "Τι... τι κάνεις? Δεν τελειώσαμε" παραπονιέται.

Ρολλάρω τα μάτια μου και την γυρνάω από την άλλη. "Μα θα συνεχίσουμε" Υπήρχε περίπτωση να την άφηνα ανικανοποίητη? Αν είναι ποτέ δυνατόν. 

"Χέρια στην πόρτα μωρό μου" την διατάζω και υπακούει. "Κράτα αντίσταση" προσθέτω και σηκώνω και πάλι το χρυσό φόρεμά της έως ότου αυτό φτάσει χαμηλά στην μέση της. Με αυτόν τον τρόπο έχω μια απίστευτη θέα του κώλου της, ο οποίος είναι στολισμένος με κάτι μαύρες ζαρτιέρες.

Ω Θεέ μου. 

Πρέπει να τελειώσει πριν το κάνω εγώ πρώτος.

"Σκύψε λίγο ακόμη γαμώ" της ψιθυρίζω με νεύρο. Με τα χέρια μου κρατάω γερά την μέση της και την αναγκάζω να πάρει την κλίση που θέλω. "Άννα.. θα σε πηδήξω από πίσω για να τελειώσεις πιο γρήγορα μωρό μου.. ναι?" 

Η μικρή μου γέρνει το κεφαλάκι της στο πλάι και μου νεύει θετικά. Με μία απότομη κίνηση εισέρχομαι στον κόλπο της. Βλέπω το μωράκι μου να κλείνει τα ματάκια της και να αναστενάζει βαριά. "Σου αρέσει περισσότερο από πίσω?" την ρωτάω και σκύβω έτσι ώστε το στήθος μου να ακουμπά την πλάτη της. Οι ωθήσεις μου είναι αρκετά γρήγορες.

"Ναι, πιο γρήγορα" λέει ξέπνοη. Χαμογελάω λοξά και επιταχύνω ακόμη περισσότερο τον ρυθμό μου. Τοποθετώ το ένα μου χέρι κάτω από το φόρεμα της και το μετακινώ έτσι ώστε να αγγίζω την κοιλίτσα της. Την κρατάω με δύναμη για να παραμένει το σώμα της σταθερό κάθε φορά που μπαίνω απότομα μέσα της.

Κλείνω τα μάτια μου και χάνομαι στην στιγμή. Την νιώθω τόσο μα τόσο τέλεια γύρω μου. Είναι τόσο υγρή και τόσο ζεστή. Γλιστράω μέσα της και νιώθω ότι βρίσκομαι στον παράδεισο. Τρεις μήνες έχουμε από τότε που τα βρήκαμε ξανά και .. ω Θεέ μου. Πώς στον πούτσο είναι δυνατόν να μην έχει ξεχειλώσει ακόμη από τόσο πήδημα που έχουμε ρίξει? 

"Μου έλειψες" της ψιθυρίζω με αισθησιακή φωνή και δαγκώνω τον αριστερό γυμνό της ώμο. 

the road to SEDUCTIONWhere stories live. Discover now