9/12
Άννα
Φυστικοβούτυρο? Ιου
Ριζογκοφρέτες? Έλεος
Μπάρες δημητριακών με πρωτεΐνη? Υπάρχει τέτοιο πράγμα?
Λιναρόσπορος? Γουρλώνω τα μάτια μου. Τι τον κάνει τον λιναρόσπορο 1,90 άντρας?
Μα αυτό το παιδί να μην έχει τίποτα που να τρώγεται για πρωινό? Όπα, μισό. Πέτυχα διάνα! Αυτό το καφέ βαζάκι μερέντα θα είναι. Σίγουρα! Κάτσε να το φτάσω.. λίγο ακόμη... και...
Τραγικό.
Μα ταχίνι με κακάο?
Κλείνω το ντουλάπι απογοητευμένη. Η κοιλιά μου γουργουρίζει απίστευτα πολύ. Χτες δεν έφαγα τίποτα. Με άδειο στομάχι τα πήρα τα χάπια. Όταν μιλήσαμε το μεσημέρι και κανονίσαμε να βρεθούμε σπίτι του το βράδυ, μου είχε πει ότι θα παρραγγέλναμε από έξω. Και εντάξει, είπα να κάνω λίγη κράτη και να μην φάω μεσημεριανό.
Με το που μπήκα στο σπίτι του με κόλλησε στον τοίχο. Δύο ώρες μετά από έντονη σωματική άσκηση αποφάσισε να παραγγείλει. Ρολό φιλέτο στήθος κοτόπουλο με σπαράγγια, αυγά με σπανάκι και για επιδόρπιο κουακερόπιτα με μέλι. Δεν είχα ιδέα ότι υπάρχει μαγαζί που όχι μόνο μαγειρεύει τέτοια φαγητά, αλλά τα κάνει και delivery. Όπως καταλαβαίνετε έμεινα νηστική.
Μα που πήγα και τον βρήκα?
Ανοίγω το ψυγείο. Ας κάνουμε μια ταπεινή ομελέτα. Πάλι καλά που εκτός από βραστή γαλοπούλα έχει και bacon.
"Είσαι καύλα" τον ακούω να λέει. Γυρνάω και τον κοιτάω. Είναι θεός. Ακόμη και αγουροξυπνημένος είναι σαν μοντέλο σε εξώφυλλο περιοδικού. Φοράει την γνωστή μαύρη φόρμα που πέφτει χαμηλά στην μέση του και αφήνει σε κοινή θέα το καλοσχηματισμένο V και τους θεϊκούς κοιλιακούς του. Δεν κυκλοφορεί ποτέ με μπλουζάκι στο σπίτι. Μου τα δίνει σε εμένα. Του αρέσει λέει να τα βλέπει πάνω μου.
"Καλημέρα" του λέω και του χαμογελάω. "Ομελέτα?" του δείχνω το τηγάνι μπροστά μου.
Ο Άρης χαμογελάει λοξά και με πλησιάζει. Τοποθετεί τα χέρια του στους γυμνούς γοφούς μου και πιέζει το δέρμα μου εκεί. Αυτόματα νιώθω ένα ρίγος να διατρέχει όλο μου το σώμα. Ένα του άγγιγμα και το κορμί μου παραπονιέται για παραπάνω επαφή. Πλησιάζει τα χείλη του στα δικά μου και με φιλάει. Το φιλί του είναι τρυφερό παραδόξως. Έπειτα το στόμα του κατηφορίζει στον λαιμό μου. Τον αισθάνομαι να πιπιλάει το δέρμα μου εκεί. Κλείνω τα μάτια μου και το απολαμβάνω. Τα χέρια μου τυλίγονται γύρω από τον λαιμό του.
ESTÁS LEYENDO
the road to SEDUCTION
Chick-LitΜέρος 1ο "Ο έρωτας" --- Κεφάλαια: 1-28 Πνίγομαι, πνίγομαι στα συναισθήματά μου για αυτήν την κοπέλα. Δεν αντέχω άλλο θα το πω. Και ότι είναι να γίνει ας γίνει. "Είμαι ερωτευμένος μαζί σου" Αμέσως την νιώθω να παγώνει. Γυρίζει στο πλάι και σβήνει το...