Κεφάλαιο 65

13.9K 483 367
                                    

Αφιέρωση Κεφαλαίου

mvlaxa

stella_mikaj

CrazyDream_6

**********************


Άρης

"Φίλα με, και μετά παντρέψουμε με" της ψιθυρίζω και την κοιτάω έντονα μες στα μάτια. 

Γαμώτο!

Αυτές οι πράσινες ματάρες της.. με αυτές είμαι ερωτευμένος γαμώ! Αυτές σκεφτόμουν κάθε πρωί με το που ξυπνούσα, αυτές αναπολούσα στα διαλείμματα της δουλειάς, αυτές ονειρευόμουν κάθε βράδυ τους τελευταίους έξι μήνες! 

Αυτές τις πράσινες ματάρες!

Αυτές και..

Κοιτάζω φευγαλέα το αποκαλυπτικό μπούστο της.

Και αυτές..

Ξεροκαταπίνω

Τι βυζάρες είναι αυτές? 

Νιώθω τον καβάλο μου να φουσκώνει επικίνδυνα πολύ.

Γαμώ την αγαμία μου γαμώ.

Κοιτάω και πάλι τα μάτια της. Τα πάνω. Η μικρή μου έχει μείνει παγωμένη στην θέση της να με κοιτάει με ένα περίεργο βλέμμα. 

Το στανιό μου μέσα..

ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΚΆΝΕΙ ΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΜΕ ΦΙΛΉΣΕΙ ΓΑΜΩ?

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΥΣΤΙΚΟ ΤΟ ΝΑΙ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΌ ΠΑΡΑΚΑΛΑΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ?

"ΓΑΜΩΤΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΓΥΝΑΊΚΑ!" φωνάζω και σηκώνομαι αμέσως από την καρέκλα μου.

Με γρήγορο βήμα, κάνω τον κύκλο του τραπεζιού και την πλησιάζω. Βλέπω τα ματάκια της μικρής μου να με παρακολουθούν στον χώρο, αλλά το μωρό μου εξακολουθεί να κάθεται παγωμένη στην θέση της. 

"Ηλίθια γυναίκα" Με το που την φτάσω τοποθετώ το χέρι μου πάνω στο μπράτσο της και με μια απότομη κίνηση την αναγκάζω να σηκωθεί. "Δεν θα με φιλήσεις?" την ρωτάω με φανερή ενόχληση στην φωνή μου και πλησιάζω το πρόσωπο μου επικίνδυνα κοντά στο δικό της. 

Η Άννα μου αμέσως γουρλώνει τα μάτια της και κοιτάζει νευρικά δεξιά και αριστερά. "Δεν νομίζεις ότι η ερωτική εξομολόγηση πρόσφερε ήδη αρκετό θέαμα?" λέει και καρφώνει τα μάτια της και πάλι στα δικά μου. "Δεν.. ας το αφήσουμε για μετά.. αυτό.. που..." τραυλίζει.

Παπαριές

"Αυτό?.. Που?" επιμένω και κολλάω το σώμα της περισσότερο πάνω στο δικό μου. "Έχω να σε φιλήσω έξι μήνες γαμώ την πουτάνα μου" ψιθυρίζω με νεύρο πάνω στα χειλάκια της. "Στα αρχίδια μου ποιος μας βλέπει" προσθέτω και γλιστράω τα χέρια μου χαμηλά στην μέση της. 

the road to SEDUCTIONOnde histórias criam vida. Descubra agora