Άρης
"Για τον Μανέ.. κοντρολλάρει και μένει.. Υπάρχει χέρι, φωνάζουνε και ΠΈΝΑΛΤΙ!!!"
"Όχι ρε πούστη μου! Η γαμημένη η μπάλα! Από το πρώτο λεπτό πέναλτι?" Ωρύεται ο Γιώργος. Δεν έχει και άδικο, δεν γίνονται καθημερινά αυτά. Και εδώ μιλάμε για champions league. Όχι για τίποτα τοπικά τουρνουά για να περνάνε ευχάριστα οι Κυριακές στο χωριό.
"Ρε μαλάκα και χωρίς πέναλτι νομίζεις ότι θα προκριθεί η Άρσεναλ? Ούτε στα πιο τρελά σου όνειρα. Εντάξει πήρατε το πρωτάθλημα πέρυσι. Και πολύ σας είναι. Σταμάτα να μας πρήζεις τα αρχίδια" λέει ο Πάνος, φανατικός οπαδός της Λίβερπουλ. "Άρη σύρε και πιάσε καμία μπύρα. Και αυτήν την φορά να είναι παγωμένες. Κατούρι νιώθω ότι πίνω τόση ώρα"
"Σύρε και γαμήσου. Ρε μαλάκα πόδια έχεις. Πάνε πάρε. Σαν το σπίτι σου" δεν φτάνει που έκαναν κατάληψη στο σπίτι μου όλη μέρα σήμερα, θα με έχουν και για δούλα τους?
Κοιτάζω το κινητό μου. Δέκα και κάτι η ώρα. Πέμπτη σήμερα. Μια εβδομάδα έχω που την παίρνω τηλέφωνο. Δεν απάντησε καμία φορά. Και εγώ ο μαλάκας συνεχίζω και την παίρνω. Ξανά και ξανά. Θα με περάσει για κανέναν στερημένο στο τέλος.
Αλλά αυτό ήταν, δεν θα την ξαναπάρω.
Αφήνω το κινητό στο τραπέζι μπροστά μου. Έρχεται ο Πάνος και φέρνει τις παγωμένες μπύρες. Κάνω να πάρω μια και..
Σκατά. Μια τελευταία προσπάθεια.
Αρπάζω το κινητό μου και ψάχνω στις επαφές. Σκέτο Άννα την έχω περάσει. Ούτε το επίθετό της δεν ξέρω. Σηκώνομαι από τον καναπέ και πάω λίγο πιο πέρα. Καλεί. Και συνεχίζει να καλεί. Και τίποτα.
Πάλι κουβά.
"Μαλάκα Άρη γιατί κόβεις βόλτες? Βάλε τον κώλο σου στον καναπέ και κάτσε να δούμε τον αγώνα" λέει ο Γιώργος.
"Οι πίτσες αργούν?" Ρωτάει ο Νίκος. Γιατί τους κάλεσα?
Κοιτάω τον αγώνα στην τηλεόραση και μόνο μπάλα δεν βλέπω. Εδώ και μια εβδομάδα δεν μπορώ να την βγάλω από το μυαλό μου. Από την προηγούμενη Πέμπτη στον Λύκο είναι το μόνο που σκέφτομαι όλη μέρα. Εκείνη.
Όταν την είδα με τον Γιώργο στο μπαρ η καρδιά μου έχασε ένα χτύπο. Δεν περίμενα με τίποτα να την ξαναβρώ. Ο τρόπος που μιλούσε στην αρχή δεν μου άρεσε καθόλου. Έκανε πώς δεν με ξέρει κιόλας. Επίσης, όταν της έδωσα τσιγάρο είπε ότι δεν καπνίζει. Με δούλευε κανονικότατα μπροστά στον Γιώργο. Γιατί όμως? Τον φοβάται? Τον ντρέπεται? Τι του είναι?
ESTÁS LEYENDO
the road to SEDUCTION
Chick-LitΜέρος 1ο "Ο έρωτας" --- Κεφάλαια: 1-28 Πνίγομαι, πνίγομαι στα συναισθήματά μου για αυτήν την κοπέλα. Δεν αντέχω άλλο θα το πω. Και ότι είναι να γίνει ας γίνει. "Είμαι ερωτευμένος μαζί σου" Αμέσως την νιώθω να παγώνει. Γυρίζει στο πλάι και σβήνει το...