Άρης
"Μια φορά να με πάρεις ακόμη ρε μαλάκα, θα σε γαμήσω" του λέω και ανάβω αμέσως τσιγάρο. Με σύγχυσε πάλι είχε δεν είχε.
"Μπορείς να μου πεις πού έχουν πάει? Η ώρα είναι 10. Πού πήγαν για ψώνια? Τα μαγαζιά έκλεισαν πριν μια ώρα" ο ψηλός είναι σε απόγνωση. Με παίρνει κάθε ένα τέταρτο να με ρωτήσει αν μίλησα με την Άννα ή αν ήρθε σπίτι μου. Η ξανθούλα δεν του σηκώνει τα τηλέφωνα.
"Μπορεί να πήγαν να φάνε μετά. Η δικιά σου τώρα θα τρώει για δύο άτομα. Καλό είναι να το συνηθίσεις" μήπως τον προκαλώ λιγάκι? Αλλά στα αρχίδια μου. Να μην με έπαιρνε τηλέφωνο.
Σιωπή
"Με ακούς?" τον ρωτάω.
"Που να μην σε άκουγα ρε μαλάκα. Τι θα κάνω αν είναι έγκυος?"
"Εμένα κουμπάρο"
"ΘΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΏ ΚΙΌΛΑΣ?" τον ακούω να φωνάζει και απομακρύνω λίγο το ακουστικό από το αυτί μου.
"Με ξεκούφανες ρε μαλάκα... τι να σου πω. Κάνε ότι θες. Αλλά εμένα μην με πάρεις σήμερα τηλέφωνο ξανά" θέλω να σκεφτώ πως θα της τα φέρω δια της πλαγίας οδού αυτά που θέλω να της πω. Εκείνη την ώρα ακούω την πόρτα να ξεκλειδώνει. "Ήρθε το μωρό μου. Κλείνω" του λέω και πετάω το κινητό στον καναπέ.
Με το που ανοίγει η πόρτα βλέπω την Άννα μου με τα ίδια ρούχα που φορούσε το πρωί. Αυτή η γαμημένη η φούστα... ρε γαμώτο.. γιατί δεν τις παίρνει λίγο πιο μακριές? Να φτάνουν έστω μέχρι το γόνατο.
"Πού είναι οι σακούλες με τα ψώνια?" την ρωτάω.
Το κορίτσι μου κλείνει την πόρτα πίσω της, βγάζει τα παπούτσια και το τζιν μπουφάν της. "Δεν πήρα τίποτα" αμέσως πηδάει στην αγκαλιά μου. Κλειδώνει τα πόδια της γύρω από την μέση μου και τα χέρια της γύρω από τον λαιμό μου. "Κάνω οικονομία. Θα έχω έξοδα μες στον μήνα" μου λέει και μου δίνει ένα πεταχτό φιλί.
Αμέσως ρολλάρω τα μάτια μου. "Αφού σου έχω πει ότι δεν χρειάζεται να στερείσαι τίποτα. Έχω αρκετά λεφτά και για τους δυο μας" να δείτε που τώρα θα μου πει ότι αυτό στο χωριό της το λένε εκπόρνευση. Την έχω μάθει πια. Πάντως, εγώ τόσες πουτάνες έχω πηδήξει, σε καμία δεν πήρα φούστες, φορέματα και εσώρουχα.
"Άρη.. μην αρχίζεις πάλι να χαρείς!" λέει και κατεβαίνει από την αγκαλιά μου. Γιατί κατέβηκε? Μου αρέσει όταν είναι κολλημένη πάνω μου. "Αυτό στο χωριό μου-"
"Δεν θέλω να ακούσω για το χωριό σου!" της λέω και κατευθύνομαι προς την κουζίνα. "Έχεις φάει τίποτα σήμερα?"
YOU ARE READING
the road to SEDUCTION
ChickLitΜέρος 1ο "Ο έρωτας" --- Κεφάλαια: 1-28 Πνίγομαι, πνίγομαι στα συναισθήματά μου για αυτήν την κοπέλα. Δεν αντέχω άλλο θα το πω. Και ότι είναι να γίνει ας γίνει. "Είμαι ερωτευμένος μαζί σου" Αμέσως την νιώθω να παγώνει. Γυρίζει στο πλάι και σβήνει το...