Άρης
Νιώθω το κεφάλι μου βαρύ.. πολύ βαρύ για την ακρίβεια. Αλλάζω πλευρό και τοποθετώ το χέρι μου κάτω από το μαξιλάρι. Δεν θέλω να ξυπνήσω από τώρα.. ας μου περάσει ο πονοκέφαλος πρώτα και μετά.
Παίρνω μια βαθιά εισπνοή, και...
Πότε άλλαξε άρωμα το κοριτσάκι μου?
"Μου άρεσε περισσότερο το προηγούμενο" η φωνή μου ακούγεται γλυκιά. Προσπαθώ στα τυφλά να βρω με το χέρι μου την κοιλίτσα της και να την χαϊδέψω. Μου αρέσει πολύ να την αγγίζω πριν ανοίξω τα μάτια μου το πρωί. Θέλω να είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνω μέσα στην μέρα. Πριν καν την δω.. θέλω να την αγκαλιάσω. "Σ'αγαπάω" της εξομολογούμαι για χιλιοστή φορά και σπρώχνω το κορμάκι της πάνω στο δικό μου. "Πάρα πολύ" συμπληρώνω και αφήνω ένα γλυκό φιλάκι στον ώμο της.
"Κοίτα.. δεν λέω.. καλός είσαι στο κρεβάτι.. τι καλός δηλαδή.. φωτιά.. αλλά εγώ για σχέση δεν είμαι.. το μόνο που θέλω είναι να περνάμε καλά"
Παγώνω
Αυτή.. αυτή η φωνή..
Τι σκατά?
Αυτή η φωνή δεν είναι της Άννας μου..
Και είμαι σίγουρος ότι...
Ανοίγω απότομα τα μάτια μου.
Ξεροκαταπίνω.
"ΤΙ.. ΤΙ ΚΆΝΕΙΣ ΕΣΥ ΕΔΏ?" Φωνάζω και σηκώνομαι απότομα όρθιος.
Γαμώτο!
Τι στον πούτσο κάνει αυτό το συνονθύλευμα σιλικόνης και υαλουρονικού στο κρεβάτι μου?
Και μάλιστα...
"ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΓΥΜΝΗ ΓΑΜΩ?"
Βλέπω την Σούλα να ρολλάρει τα μάτια της. Παίρνει το σεντόνι και σκεπάζει το γυμνό της σώμα. "Πάντα σαν υστερικός κάνεις όταν ξυπνάς? Χαλάς όλη την μαγεία μωρό μου"
Μωρό της?
Τι μαλακίες λέει?
Εγώ είμαι μόνο το μωρό της Άννας μου..
Ξεροκαταπίνω..
Γιατί είναι γυμνή?
Η καρδιά μου ξεκινάει να χτυπάει πολύ δυνατά.
Κοιτάζω το κορμί μου.
Γιατί είμαι γυμνός?
Τα πόδια μου κόβονται.
"Δεν μπορεί.." η φωνή μου κομπιάζει στο τέλος. "Απλά.. αποκλείεται" λέω φωναχτά τις σκέψεις μου και κάθομαι και πάλι στο κρεβάτι, έχοντας πλάτη στην Σούλα. "Εγώ.. εγώ της είμαι πιστός.. απλά.. απλά πες μου ότι δεν κάναμε τίποτα.. σε παρακαλώ" κλαψουρίζω και κλείνω για μια στιγμή τα μάτια μου. "Πες μου ότι απλά κοιμηθήκαμε στο ίδιο κρεβάτι.. έχω ανάγκη να το ακούσω" Δεν είμαι σίγουρος αν με ακούει. Η φωνή μου βγαίνει με μεγάλη δυσκολία από το στόμα μου.
KAMU SEDANG MEMBACA
the road to SEDUCTION
ChickLitΜέρος 1ο "Ο έρωτας" --- Κεφάλαια: 1-28 Πνίγομαι, πνίγομαι στα συναισθήματά μου για αυτήν την κοπέλα. Δεν αντέχω άλλο θα το πω. Και ότι είναι να γίνει ας γίνει. "Είμαι ερωτευμένος μαζί σου" Αμέσως την νιώθω να παγώνει. Γυρίζει στο πλάι και σβήνει το...