Κεφάλαιο 18

10.2K 505 240
                                    

Άννα

"Ποιος θα πάρει την εισαγωγή?"

Είμαι χαρούμενη. Για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό στην ζωή μου είμαι χαρούμενη. Υπάρχουν στην καθημερινότητά μου στιγμές όπου αφήνομαι. Αφήνομαι και νιώθω. Νιώθω απόλαυση, ευχαρίστηση, ηδονή. Ξεχασμένα συναισθήματα για εμένα.

"Γιατί να βάλουμε εισαγωγή? Μόνο ιστορικά στοιχεία έχουμε"

Και όλα αυτά λόγω του Άρη. Ο Άρης. Περνάω τέλεια μαζί του. Και δεν είναι μόνο το σεξ. Με κάνει να νιώθω και κάτι παραπάνω από σαρκική ηδονή. Με κάνει να νιώθω καλά μαζί του! Μπορώ να είμαι ο εαυτός μου! Δεν με ρωτάει για το παρελθόν μου, κάτι που εκτιμώ αφάνταστα. Νιώθω άνετα μαζί του. 

"Ε αυτά θα βάλουμε!"

Ούτε για το μέλλον μιλάει. Και εκεί τα έχουμε βρει. Κάτι χαλαρό είπαμε και όπου βγάλει. Αν βγάλει. Δεν είναι και απαραίτητο. Δεν μίλησε κανείς για συναισθήματα. Και καλύτερα έτσι. Αν το μπλέξουμε τόσο πολύ θα χαλάσει αυτό που έχουμε τώρα. Και αυτό που έχουμε είναι μαγικό.

"Εγώ λέω να την αφήσουμε στην άκρη. Να ξεκινήσουμε με έναν ορισμό και να μπούμε απευθείας στο θέμα"

Σεξ, σεξ, σεξ, σεξ. Τι έχανα τόσο καιρό? Κάθε φορά που με αγγίζει, βάζει φωτιά σε όλο μου το κορμί. Ανατριχιάζω ολόκληρη. Αυτό που προκαλεί στο σώμα μου δεν μπορώ να το διαχειριστώ. Είναι τέλειος. Αν και άγριος, αρκετά άγριος, αλλά μου αρέσει. Μόνο το πρώτο βράδυ το πήγε αργά. Και για αυτό τον εκτίμησα λίγο παραπάνω. Μου είπε ότι πόνεσε και αυτός εκείνη την βραδιά. Ποτέ δεν κατάλαβα τι εννοούσε. Το μόνο κακό είναι ότι..

"Εσύ Άννα τι λες?"

"Δεν μου αρέσουν τα χαστούκια στον κώλο" 

Αμέσως ο Μάνος και η Δώρα γουρλώνουν τα μάτια τους. Μου ξέφυγε? Το άκουσαν? Μάλλον ναι, αν κρίνω από τις φάτσες τους.

"Το δοκίμασες με κάποιον και δεν σου άρεσε?" με ρωτάει ο Μάνος και από τον τόνο του καταλαβαίνω ότι ενοχλήθηκε. Τι θα κάνω με αυτό το παιδί?

Η Δώρα σηκώνει τα φρύδια της όλο νόημα και περιμένει την απάντησή μου. 

"Ατάκα από ταινία είναι" τους λέω την πρώτη δικαιολογία που μου έρχεται στο μυαλό. 

Και μετά σιωπή.

Δεν με πιστεύουν! Γαμώτο! Κάτι πρέπει να κάνω με τις δικαιολογίες που βρίσκω! 

"Λοιπόν, να χωρίσουμε τα μέρη της εργασίας να τελειώνουμε. Να ξεκινήσει να δουλεύει ο καθένας το κομμάτι του μόνος του και να μην συναντιόμαστε τα σαββατόβραδα. Αν εσείς δεν έχετε ζωή, έχω εγώ" λέει η Δώρα και ακούγεται νευριασμένη.

the road to SEDUCTIONTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang