Κεφάλαιο 53

7.5K 375 392
                                    

μέσα Απριλίου / 3 μήνες μετά / 6 εβδομάδες που η Άννα βρίσκεται στο εξωτερικό

Άρης

"Μα κύριε Αναστασιάδη, τι συζητάμε τώρα.. με την παρούσα πολιτική και οικονομική κατάσταση στην χώρα μας έχουν πληγεί πολλοί τομείς.. και δεν αναφέρομαι μόνο στον δικό μου!" ο Βύρωνας κάνει μια μικρή παύση και συνεχίζει. "Διότι στην Ελλάδα τη σήμερον ημέρα δεν λειτουργεί τίποτα σωστά" 

Αναστενάζω βαριά και κάνω νόημα στην σερβιτόρα να μας φέρει ακόμη ένα μπουκάλι κόκκινο κρασί.. αυτή η συζήτηση δεν έχει τέλος. Τρεις ώρες κάθομαι σε αυτήν την πούστικη την καρέκλα. Στα αριστερά μου κάθεται ο Βύρωνας και απέναντι μου ο καθηγητής μου. Πρέπει να κάνω κεφάλι για να αντέξω και να μην αυτοπυρποληθώ από την βαρεμάρα. 

"Κύριε Κομνηνέ δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο" ο μαλάκας πίνει μια γουλιά από το νερό του και συνεχίζει. "Και οι πληγές δεν αφορούν μόνο τους τομείς μας.. της υγείας και των τηλεπικοινωνιών εννοώ.. αλλά η έκπτωση είναι κυρίως ηθική"

Χαμογελάω λοξά και γυρνάω να κοιτάξω τον πατέρα μου

Αυτό θα έχει ενδιαφέρον. 

Θα μιλήσει ο Βύρωνας για ηθική? 

Γελάω ήδη.

"Τι εννοείτε ακριβώς?" Ο Κομνηνός σμίγει τα φρύδια του και κοιτάει με απορία τον καθηγητή μου. Είναι απίστευτος ηθοποιός. Του το αναγνωρίζω. Κάνει λες και δεν ξέρει τι πάει να πει ανηθικότητα. Λες και σήμερα το πρωί δεν τον πέτυχα να πηδάει μια ξανθιά 20 το πολύ 25 ετών μες στην κουζίνα μας.

"Για παράδειγμα" λέει ο Αναστασιάδης και ανακάθεται στην καρέκλα του. "Πόσοι νέοι κυνηγούν την δόξα και το εύκολο χρήμα? Πόσα κοριτσάκια αναγκάζονται να βρουν ένα χαρτζιλίκι πουλώντας το κορμί τους? Και βρίσκουν! Διότι υπάρχουν κάποιοι έκφυλοι μεσήλικες που αντί να μείνουν πιστοί στους γάμους τους και να υπηρετούν τις γυναίκες τους, αυτοί αναζητούν το σεξ σε ξένα κρεβάτια!" Με το που τελειώνει ο καθηγητής μου την τελευταία του πρόταση κατεβάζει ολόκληρο το ποτήρι με το νερό του. 

Φαίνεται ξεκάθαρα η ενόχληση στο πρόσωπο του. Που αμφιβάλλω ότι υπάρχουν προσωπικοί λόγοι πίσω από το ξέσπασμα του. Ο τύπος είναι ηθικός μέχρι αηδίας. Πώς είναι δηλαδή ο Κομνηνός? Ε καμία σχέση!

Ακούω τον Βύρωνα από δίπλα μου να αναστενάζει βαριά. "Έχετε απόλυτο δίκιο! Δυστυχώς.. και το τονίζω το δυστυχώς.. υπάρχουν κάποιοι άτιμοι άνδρες που δεν αξίζουν τα παντελόνια που φοράνε! Δεν φταίει το γυναικείο φύλλο αν ο ανδρικός πληθυσμός δεν σέβεται το στεφάνι του" η φωνή του ακούγεται τόσο ήρεμη.. πάω στοίχημα ότι αυτοί που δεν τον ξέρουν πραγματικά τον θεωρούν σίγουρα τέρας ηθικής και πιστό υπήκοο της ειλικρίνειας.

the road to SEDUCTIONWhere stories live. Discover now