Κεφάλαιο 46

10.1K 424 264
                                    

την επόμενη μέρα, Κυριακή πρωί

τοποθεσία: Άγιος Αιμιλιανός

Άννα

"Θα μου βάλεις λίγο λάδι ακόμη στην πλάτη?" 

Ακούω τον Άρη να ξεφυσάει βαριά. "Θες και άλλο? Φυλή προσπαθείς να αλλάξεις?" ο τόνος του είναι κοφτός. Παρόλα αυτά νιώθω δυο χέρια να απλώνουν στην πλάτη μου το θαυματουργό υγρό. 

Μα τι ωραία αίσθηση..

"Μου αρέσει το ομοιόμορφο έντονο σοκολατένιο δέρμα. Εσένα όχι?" σε όλους αρέσει. Αποκλείεται ο Άρης να έχει αντίθετη άποψη. 

"Ειλικρινά θα σου απαντήσω πως όχι. Διότι για να είναι ομοιόμορφο σημαίνει ότι κάποιες κάποιες ΔΕΝ φοράνε μαγιό στην παραλία" Α.. για αυτό είναι εκνευρισμένος από την στιγμή που ήρθαμε στην θάλασσα. "Στο άπλωσα" Το επόμενο δευτερόλεπτο νιώθω ένα ελαφρύ χαστούκι στα οπίσθια μου. 

Σιωπή

"Άννα από πότε κάνεις γυμνισμό?" κλαψουρίζει το αγόρι μου. Που να μην του το έλεγα.. Μα γιατί το έχει πάρει τόσο βαριά στην τελική? Εγώ είμαι γυμνίστρια.. όχι αυτός.

"Από το Λύκειο"

Σιωπή

"Μόνη σου πήγαινες για μπάνιο τότε?"

"Με τις φίλες μου και μετά με τον Μιχάλη" Φίλες.. που λέει ο λόγος. Μιχάλης.. με τον μαλάκα δηλαδή. 

Σιωπή

"Το καλοκαίρι που μας πέρασε έκανες και με τον Μάνο?"

Ανοίγω τα μάτια μου απότομα. Ώστε εδώ ήθελε να το πάει από την αρχή... από την στιγμή που είδε ότι το πάνω μέρος του σώματος μου δεν έχει σημάδι από μαγιό σε αντίθεση με το κάτω.

Σηκώνομαι από την ξαπλωμένη θέση στην οποία βρισκόμουν και κάθομαι οκλαδόν πάνω στην πετσέτα θαλάσσης μου. Κοιτάζω γύρω μου.. μόνοι μας είμαστε στην παραλία.. η οποία λέγεται μπουρλότο. Δεν υπάρχει καν στο google και είναι τελείως απομονωμένη. Μας την αποκάλυψε η κυρία από τον φούρνο σήμερα το πρωί. Μας είπε ότι είναι η καταλληλότερη για ένα ζευγαράκι.. και πως σπάνια πατάει ψυχή ακόμη και το καλοκαίρι.

Στρέφω το βλέμμα μου στον Άρη.. έχει κάτσει πάνω στην δική του πετσέτα και κοιτάει την θάλασσα. Στο ένα του χέρι κρατάει ένα τσιγάρο και το άλλο το έχει περασμένο γύρω από τα γόνατα του. Φαίνεται να είναι χαμένος στις σκέψεις του.

"Άννα.. απάντησε μου.. το καλοκαίρι που ήσουν με τον Μάνο και πηγαίνατε στις παραλίες.. έβαζες μαγιό.. ναι ή όχι?" με ρωτάει με ηρεμία χωρίς να γυρίσει να με κοιτάξει.

the road to SEDUCTIONDonde viven las historias. Descúbrelo ahora