Κεφάλαιο 15

10.9K 508 111
                                    

Άρης

Μας σηκώνω από τον καναπέ με την Άννα μου αγκαλιά. Εξακολουθεί να έχει τα πόδια της τυλιγμένα γύρω από την μέση μου και τα χέρια της γύρω από τον λαιμό μου. Τα δικά μου χέρια την κρατάνε γερά από τους γοφούς της. Δεν έχουμε σπάσει το φιλί μας ακόμη. Οι γλώσσες μας χορεύουν έναν παθιασμένο χορό. Προσπαθώ να της επιβληθώ. Και τα καταφέρνω.

Όταν μπαίνουμε στο δωμάτιό μου την αφήνω πάνω στο κρεβάτι με εμένα από πάνω της. Παίρνω θέση ανάμεσα στα πόδια της, δεν μπορώ να αισθανθώ το δέρμα της όμως. Είμαστε και οι δύο ντυμένοι. Απομακρύνομαι από πάνω της για να βγάλω την μπλούζα μου.

"Μου έλειψε" την ακούω να λέει και αμέσως μετά πιάνω το δικό της μπλουζάκι και της το αφαιρώ. 

"Ποιο μωρό μου?" την ρωτάω αλλά δεν περιμένω απάντηση. Ξεκινάω να φιλάω το δέρμα πάνω από το στήθος της. Τα χέρια μου το χαϊδεύουν πάνω από το σουτιέν. Δεν μου φτάνει. Θέλω να ξεφορτωθώ το ενοχλητικό ύφασμα και το κάνω. Με το ένα μου χέρι το ξεκουμπώνω και το πετάω στο πάτωμα. Ευκολάκι. 

"Το φιλί σου. Ο συνδυασμός τσιγάρου με whiskey" Σταματάω λίγο πριν επιτεθώ στις ορθωμένες ρώγες της και την κοιτάω. Έχει τα μάτια της κλειστά και το κεφάλι της πέφτει ελαφρά προς τα πίσω. Τα χέρια της είναι μπλεγμένα στα μαλλιά μου. 

"Δεν σου αρέσει?" την ρωτάω. Μερικές τις ενοχλεί. 

Ανοίγει τα καταπράσινα μάτια της και με κοιτάζει. Γαμώτο! Λιώνω για αυτό το βλέμμα της. Θέλω να με κοιτάει συνέχεια, όλη μέρα, κάθε μέρα. "Τρελαίνομαι Άρη! Με τρελαίνει!" 

Δεν περιμένω ούτε δευτερόλεπτο παραπάνω. Κολλάω και πάλι τα χείλη μου στα δικά της. Εσύ μωρό μου τρελαίνεσαι με το φιλί μου, και εγώ τρελαίνομαι με εσένα ολόκληρη.

Το γυμνό της στήθος αγγίζει το δικό μου και νιώθω ότι θα τελειώσω επιτόπου. Η Άννα μου συνεχίζει να παίζει με τα μαλλιά μου και αναστενάζω. Δεν μπορώ να το ελέγξω. Δεν μπορώ να με ελέγξω κοντά της. Τι μου κάνει αυτή η γυναίκα?

Μαλάσσω το στητό στήθος της. Χωράει τέλεια στα χέρια μου. Αφήνω το στόμα της και ξεκινάω να φιλάω τον λαιμό της. Θέλω να της αφήσω τα σημάδια μου. Θέλω να ξέρουν όλοι σε ποιον ανήκει. Σε εμένα! Μόνο σε εμένα! Κανείς άλλος, κανείς Μάν-. 

Για μισό. Παγώνω στην θέση μου.

"Τι συμβαίνει?" με ρωτάει η Άννα μου. "Γιατί σταμάτησες?" 

the road to SEDUCTIONTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang