Άννα
"Πάμε ένα ομαδικό?" ρωτάει ο Πέτρος. Στα χέρια του κρατάει ένα τεράστιο ποτήρι με 15 καλαμάκια. "Είπα στον Φιλιππάκο να μας φτιάξει ότι πιο δυνατό υπάρχει σε cocktail.. Aunt Roberta φίλες και φίλοι!"
"Και πόσο θα μου στοιχίσει αυτή η θεία η Ρομπέρτα?" ρωτάει ο Μάνος και σμίγει τα φρύδια του. Τοποθετεί το ελεύθερο χέρι του γύρω από τους ώμους μου.
"Τι έγινε ρε μαλάκα? Σου έκοψε ο Αναγνώστου το χαρτζιλίκι?" ρωτάει ο Γιώργος και παίρνει την Δώρα αγκαλιά. Η φίλη μου του δίνει ένα φιλί στο μάγουλο.
Ο Μάνος ρολλάρει τα μάτια του και παίρνει το ποτήρι από τα χέρια του Πάνου. "Θα έχω έξοδα για τους επόμενους δύο μήνες. Θέλω να κάνω αποταμίευση" μας ανακοινώνει.
Και μετά σιωπή.
Κανείς δεν μιλάει.
Το μόνο που ακούγεται είναι το sientelo στα ηχεία. Από πότε ο Λύκος παίζει sin boy?
Ξαφνικά οι περισσότεροι σκάνε στα γέλια. "Γελάτε.. γελάτε.. μαλάκες.. να δω που θα μείνετε όταν έρθετε στο Αμβούργο σε έναν μήνα. Στα παγκάκια θα σας στρώσω"
Ο Πέτρος, η Εβελίνα, ο Χάρης και η Δώρα συνεχίζουν να γελάνε.
Ο Μάνος τους αγνοεί και με σφίγγει περισσότερο στην αγκαλιά του. "Εσύ τι θα κάνεις τελικά? Θα έρθεις?" ψιθυρίζει στο αυτί μου. Την τελευταία εβδομάδα προσπαθεί να μας πείσει να πάμε όλοι μαζί να τον βρούμε στο Αμβούργο.
"Μάνο.. τα ξέρεις τα οικονομικά μου. Πρέπει να αποταμιεύσω και για την άνοιξη. Όταν θα πάω για την δική μου πρακτική στο Αννόβερο" του απαντάω και του χαμογελάω γλυκά.
"Στο έχω πει χίλιες φορές. Αν έχεις οικονομικό θέμα, θα μου λες" πετάγεται ο Γιώργος από το πουθενά. "Αδέρφια είμαστε"
Γυρνάω και τον κοιτάω με θυμό. "Μπα? Μου μιλάς τώρα?" τον ειρωνεύομαι. Παρασκευή σήμερα. Μια εβδομάδα έχουμε που μένουμε μαζί και στο σπίτι λέμε δυο λέξεις: Καλημέρα, καληνύχτα.
"Σου κάνουμε αντίποινα για το καλοκαίρι" παρεμβαίνει η Δώρα. "Θα σου μιλήσουμε ξανά μετά από τέσσερις μήνες. Να δεις την γλύκα" λέει και με κοιτάει έντονα στα μάτια.
Αναστενάζω βαριά.
Αν ξεκινήσω και πάλι την ίδια συζήτηση για καλοκαίρι - Μάνο - Σαντορίνη - μόνη μου - ηρεμία, δεν θα βγάλει πουθενά. Εδώ δεν έβγαλε τις προηγούμενες φορές.
Θέλω τσιγάρο.
Γυρνάω και κοιτάω τον Μάνο. "Πάμε έξω? Θέλω να καπνίσω" του ψιθυρίζω για να μην μας ακούσουν οι υπόλοιποι.
أنت تقرأ
the road to SEDUCTION
أدب نسائيΜέρος 1ο "Ο έρωτας" --- Κεφάλαια: 1-28 Πνίγομαι, πνίγομαι στα συναισθήματά μου για αυτήν την κοπέλα. Δεν αντέχω άλλο θα το πω. Και ότι είναι να γίνει ας γίνει. "Είμαι ερωτευμένος μαζί σου" Αμέσως την νιώθω να παγώνει. Γυρίζει στο πλάι και σβήνει το...