Αφιέρωση κεφαλαίου
***
Γιατί απατούμε? Και γιατί απατούν οι ευτυχισμένοι άνθρωποι? Και όταν λέμε απιστία, τι ακριβώς εννοούμε? Είναι μια επαφή? Μια ερωτική ιστορία? Σεξ επί πληρωμή? Μια διαδικτυακή συνομιλία? Ένα μασάζ με ευτυχή κατάληξη? Γιατί νομίζουμε ότι οι άνδρες απατούν από βαρεμάρα και από τον φόβο της οικειότητας, αλλά οι γυναίκες απατούν από μοναξιά και από ανάγκη για οικειότητα?
Και η απιστία σημαίνει πάντα το τέλος της σχέσης?
(Esther Perel, TED2015)
2 εβδομάδες μετά
Άννα
"ΕΊΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ! ΕΊΝΑΙ ΑΠΊΣΤΕΥΤΟΣ! ΕΊΝΑΙ ΕΛΕΕΙΝΌΣ! ΕΊΝΑΙ ΦΤΗΝΟΣ! ΕΊΝΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ! ΕΊΝΑΙ ΨΕΎΤΗΣ! ΕΊΝΑΙ ΆΘΛΙΟΣ! ΕΊΝΑΙ.. ΕΊΝΑΙ.." σταματάω να περπατάω πάνω κάτω στο γραφείο του και γυρνάω να τον κοιτάξω. Αυτός κάθεται ήρεμος στην καρέκλα του και γράφει σε αυτό το ηλίθιο το μπλε το βιβλίο του. Εγώ ωρύομαι εδώ και μισή ώρα και αυτός είναι ήσυχος. "ΦΑΊΔΩΝΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣ ΤΙ ΣΟΥ ΛΈΩ, Ή ΤΖΆΜΠΑ ΣΕ ΠΛΗΡΏΝΩ?"
Τα νεύρα μου.
Ο γιατρός μου στρέφει το βλέμμα του πάνω μου. "Δεν έχω χάσει ούτε μια λέξη από όσα λες.. συνέχισε"
Νιώθω το κινητό μου να δονείται στην τσέπη του τζιν μου.. το βγάζω και κοιτάω την οθόνη. Μήνυμα από Άρης Ιωάννου. <<Μωρό μου θα σε περιμένω από κάτω μόλις τελειώσεις, σου έχω πάρει και donut με σοκολάτα που ξέρω ότι σου αρέσει. Σε αγαπάω πολύ, πριγκίπισσα>>
Γαμώτο!
Ρίχνω αμέσως με δύναμη την ηλίθια συσκευή στο πάτωμα.
"Γιατί το έκανες τώρα αυτό?" με ρωτάει ο μεσήλικας άντρας.
Παίρνω το πακέτο με τα τσιγάρα στα χέρια μου και ανάβω ένα. "ΠΆΛΙ.. ΜΕ ΑΚΟΛΟΎΘΗΣΕ ΠΆΛΙ! ΕΔΏ ΚΑΙ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΜΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΌ ΠΊΣΩ!" φυσάω τον καπνό ψηλά. "ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΙΣ? Κάθε βράδυ κοιμάται στον καναπέ από το σαλόνι μου, ΤΟ ΔΙΚΌ ΜΟΥ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ! Κάνει ντουζ στην ντουζιέρα μου! ΣΤΗΝ ΔΙΚΉ ΜΟΥ ΤΗΝ ΝΤΟΥΖΙΕΡΑ! Ξυπνάω και τον βλέπω να με περιμένει με καφέ και κρουασάν! ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΜΑΖΊ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ! ΑΝ ΕΊΝΑΙ ΔΥΝΑΤΌΝ! Και μόλις αυτό έρθει και επιβιβαστώ, ο Άρης μπαίνει στο αυτοκίνητο του και ακολουθεί το λεωφορείο μέχρι την σχολή!" ξεφυσάω βαριά και τραβάω μια ακόμη τζούρα. Κλείνω τα μάτια μου και με το ελεύθερο χέρι μου τρίβω το πρόσωπο μου. "Τις μέρες που έχω μάθημα στο αμφιθέατρο έρχεται και αυτός και κάθεται δύο σειρές πίσω μου"
YOU ARE READING
the road to SEDUCTION
ChickLitΜέρος 1ο "Ο έρωτας" --- Κεφάλαια: 1-28 Πνίγομαι, πνίγομαι στα συναισθήματά μου για αυτήν την κοπέλα. Δεν αντέχω άλλο θα το πω. Και ότι είναι να γίνει ας γίνει. "Είμαι ερωτευμένος μαζί σου" Αμέσως την νιώθω να παγώνει. Γυρίζει στο πλάι και σβήνει το...