Άννα
"Αχ Άρηηηη... εκεί μωρό μου.. εκεί ακριβώς" Ω Θεέ μου.. αυτό που μου κάνει.. είναι.. είναι.. τόσο.. "Άρη συνέχισε! Μην... μην σταματήσεις!" Είναι απίστευτος.. ειλικρινά είναι τέλειος.
Νιώθω τα χέρια του να χαϊδεύουν με δεξιοτεχνία το δέρμα μου. "Δεν σταματάω μωρό μου.. απλά.. απλά μην φωνάζεις τόσο.. ακουγόμαστε σε όλο το σπίτι" μου απαντάει με νεύρο το αγόρι μου.
Αμέσως κλείνω τα μάτια μου και πιέζω το πρόσωπο μου στο μαξιλάρι. "Όλο το βράδυ φώναζα.. τώρα σε-ΆΟΥΤΣ!!! Πήγαινέ το λίγο πιο... ω Θεέ μου.. λίγο πιο αργά.. μω..μωρό μου.. με πονάς" Όσο τέλεια και αν το κάνει.. γαμώτο.. βάζει πολλή δύναμη.
"Άσε με να κάνω αυτό που ξέρω" η φωνή του ακούγεται αισθησιακή. "Να βάλω και λίγο λάδι? Θα γλιστράει και θα είναι καλύτερα.. θα σου αρέσει περισσότερο μωρό μου"
"Ότι.. ότι θες.. είσαι.. αααααχχ.. είσαι τέλειος!" Ξαφνικά αισθάνομαι τον Άρη να σταματάει όλες του τις κινήσεις, δεν μετακινείται όμως από πίσω μου. Το επόμενο λεπτό τα χέρια του με αγγίζουν ξανά και.. ω Θεέ μου.. έχει δίκιο.. με το λάδι η απόλαυση μεγιστοποιείται.
"Μωράκι μου.. κουράστηκα.. μήπως να σταματήσουμε?" τον ακούω να γκρινιάζει.
Αμέσως σηκώνω το κεφάλι μου από το μαξιλάρι και ανοίγω τα μάτια μου. "Τι να σταματήσουμε? Δεν τελειώσαμε ακόμη!" παραπονιέμαι και στρέφω το κεφάλι μου στο πλάι. Βλέπω τον Άρη με την άκρη του ματιού μου να βάζει όλη του την τέχνη. "Θέλω και άλλο.. δεν... δεν... ω Θεέ μου" αισθάνομαι τα χέρια του να πιέζουν με δύναμη το δέρμα μου και.. "είσαι σκέτη απόλαυση μωρό μου" παραδέχομαι ανάμεσα στους αναστεναγμούς μου.
Ακούω το αγόρι μου να γελάει δυνατά. "Μου το λένε συχνά.. αλλά ομολογώ πως ακούγεται πολύ καλύτερα όταν βγαίνει από το στοματάκι σου αγάπη μου"
Παγώνω
Του το λένε συχνά?
Τοποθετώ τα χέρια μου στο στρώμα του κρεβατιού και ρίχνω όλο το βάρος μου σε αυτά ώστε να σηκώσω το πάνω μέρος του κορμού μου. "Τι εννοείς όταν λες ότι στο λένε συχνά? Το κάνεις και με άλλες αυτό?" η φωνή μου ανεβαίνει επικίνδυνα ψηλά.
Αισθάνομαι το χέρι του αγοριού μου να πιέζει την πλάτη μου για να ξαπλώσω και πάλι στο κρεβάτι. "Μπορείς να μην κουνιέσαι και να κρατήσεις την στάση στην οποία σε έβαλα σε πρώτη φάση? Χαλάς όλη την μαγεία.... ζηλιάρα γυναίκα!" από τον τόνο του Άρη καταλαβαίνω ότι είναι ελάχιστα ενοχλημένος.
YOU ARE READING
the road to SEDUCTION
ChickLitΜέρος 1ο "Ο έρωτας" --- Κεφάλαια: 1-28 Πνίγομαι, πνίγομαι στα συναισθήματά μου για αυτήν την κοπέλα. Δεν αντέχω άλλο θα το πω. Και ότι είναι να γίνει ας γίνει. "Είμαι ερωτευμένος μαζί σου" Αμέσως την νιώθω να παγώνει. Γυρίζει στο πλάι και σβήνει το...