Παραμονή Πρωτοχρονιάς
Άννα
"Δεν θέλω να απαντήσω και πάλι στην ίδια ερώτηση. Έχω κουραστεί να στο λέω. Το έμαθα μια εβδομάδα πριν την Σκιάθο. Θα στο έλεγα, αλλά με πρόλαβαν τα γεγονότα. Σε παρακαλώ. Πίστεψε με. Δεν μπορώ να στο αποδείξω αλλά-"
"Σε πιστεύω" απαντώ στον Γιώργο. Δεν ξέρω γιατί αλλά μέσα μου τον πιστεύω.
"Όταν το έμαθα τον έσπασα στο ξύλο. Στο είχα πει, Άννα, στο είχα πει. Ο Μιχάλης δεν έκανε για εσένα" λέει ο Γιώργος και ξαπλώνει ανάσκελα στο κρεβάτι.
Είμαστε σπίτι του Άρη και κλεισμένοι εδώ και ώρα μέσα στο δωμάτιό του. Αποφασίσαμε να κάνουμε μια τελευταία συζήτηση και να λύσουμε τις όποιες παρεξηγήσεις έχουν συμβεί μεταξύ μας. Μια συζήτηση δηλαδή που έπρεπε να είχε γίνει εδώ και πολύ καιρό... κακώς το καθυστερήσαμε.
"Νόμιζα ότι μου το έλεγες απλά επειδή δεν με ήθελες δίπλα σε κανέναν" του απαντάω και ξαπλώνω και εγώ στο κρεβάτι δίπλα του. Πλέον και οι δύο κοιτάμε το ταβάνι.
"Γιατί να μην σε θέλω δίπλα σε κάποιον? Αδερφή μου είσαι, θέλω να είσαι ευτυχισμένη. Και μην ξεκινήσεις πάλι ότι δεν είμαστε αδέρφια. Γιατί εγώ έτσι σε θεωρώ"
"Τότε γιατί με άφησες μόνη μου? Γιατί έμεινες με τα παιδιά μετά τα γεγονότα της Σκιάθου? Ένας αδερφός δεν θα το έκανε αυτό" ακούγομαι ενοχλημένη.
"Με κοροϊδεύεις? Εσύ ήσουνα μόνη σου? Εσύ είχες και την μάνα σου και τον πατέρα σου από πάνω σου. Εγώ ήμουνα αυτός που δεν είχε κανέναν. Έφυγα από το σπίτι γιατί δεν άντεχα να μένουμε στο ίδιο μέρος και να μην μου μιλάς. Με το που μπήκα στο πατρικό μου, συνειδητοποίησα ότι έχασα και την δεύτερη οικογένεια μου. Αναγκαστικά έπρεπε να μιλάω με κάποιον. Για αυτό συνέχισα να κάνω παρέα με τα παιδιά. Θα τρελαινόμουν αν έκοβα επαφές και με αυτούς" ακούγεται αγανακτισμένος.
Γυρνάω και τον κοιτάω. Με τα δυο του χέρια τρίβει το πρόσωπο του. Το κεφάλι του είναι ακόμη τυλιγμένο με γάζες. Θέλει άλλη μια εβδομάδα για να βγάλει τα ράμματα.
"Είστε η μόνη μου οικογένεια Άννα. Εσύ και η μάνα σου. Ποτέ δεν θα έκανα κάτι για να σας πληγώσω. Και συγγνώμη αν κάποιες φορές γίνομαι λιγάκι υπερβολικός, αλλά δεν θα αντέξω αν πάθετε κάτι και εσείς. Θα καταρρεύσω. Αλήθεια σου λέω. Σας αγαπάω" Με το που τελειώνει την πρόταση του γυρνάει και με κοιτάει μες στα μάτια. Στο βλέμμα του διακρίνω πόνο.
YOU ARE READING
the road to SEDUCTION
ChickLitΜέρος 1ο "Ο έρωτας" --- Κεφάλαια: 1-28 Πνίγομαι, πνίγομαι στα συναισθήματά μου για αυτήν την κοπέλα. Δεν αντέχω άλλο θα το πω. Και ότι είναι να γίνει ας γίνει. "Είμαι ερωτευμένος μαζί σου" Αμέσως την νιώθω να παγώνει. Γυρίζει στο πλάι και σβήνει το...