Άρης
"Έλα Άννα, έλα μωρό μου! Πιο γρήγορα!" της λέω και της δίνω ένα χαστούκι στον κώλο.
"Άρη!" με μαλώνει? Αφού της αρέσει, το ξέρω.
"Άννα πιο γρήγορα σου είπα, όχι πιο αργά!" κάθεται πάνω μου και ανεβοκατεβαίνει με δύναμη στο μόριο μου. Μόνο με δύναμη, όχι με ταχύτητα. Προσπαθώ να της δώσω τον ρυθμό που θέλω αλλά δεν τον κρατάει με τίποτα.
"Δεν αντέχω άλλο!" αφού χτες μια χαρά άντεχες.
"Σήκω!" της λέω και σταματάει τις κινήσεις της. Τα χέρια της είναι στους ώμους μου και το πρόσωπό της μπροστά στο δικό μου. Τα χείλη μας κοντά, αλλά δεν αγγίζονται.
Στρέφει το βλέμμα της διστακτικά προς το δικό μου. Τα μεγάλα καταπράσινα μάτια της με κοιτάνε με παράπονο. "Τόσο χάλια το κάνω?" με ρωτάει και η φωνή της ίσα που ακούγεται.
"Δεν μπορείς να κάνεις κάτι εσύ μωρό μου και να το κάνεις χάλια" της λέω και σφραγίζω τα χείλη μου στα δικά της. Το στόμα της έχει γεύση φράουλα. Είναι ο αγαπημένος της χυμός. 12 λίτρα πήγα και πήρα από το σουπερμάρκετ όταν μου το είπε. Θέλω κάθε φορά που έρχεται σπίτι μου να αισθάνεται άνετα. Να μην την ενοχλεί τίποτα.
"Τότε γιατί μου είπες να σταματήσω?" με ρωτάει όταν διακόπτει το φιλί μας.
Παίρνω με το χέρι μου μια τούφα της και την βάζω πίσω από το αυτί της. "Διότι μωρό μου, εδώ και 20 λεπτά έχεις εσύ τον έλεγχο. Και όπως έχουμε πει, αυτό είναι κάτι που μου αρέσει στο κρεβάτι. Και η καρέκλα πάνω στην οποία είμαστε τώρα δεν αποτελεί εξαίρεση. Σειρά μου να αναλάβω δράση" της δίνω ένα πεταχτό φιλί στα χείλη. Τα χέρια μου πιάνουν γερά την μέση της και την βοηθάω να σταθεί όρθια. "Βάλε τα χέρια σου πάνω στο πάσο" την διατάζω και αμέσως υπακούει. Μόνο στο σεξ. Μόνο εδώ με υπακούει. Σε όλα τα άλλα όλο μα, μου και μη ακούω.
Με το χέρι μου πιέζω την πλάτη της για να σκύψει προς τα μπροστά. Αυτόματα, έχω μια υπέροχη εικόνα από τα καλοσχηματισμένα της οπίσθια. Οι δύο λακουβίτσες που έχει χαμηλά στην μέση της, δεξιά και αριστερά από την σπονδυλική της στήλη, με τρελαίνουν. Με τόσες έχω πάει, σε καμία δεν είδα κάτι τέτοιο.
"Έχεις κωλάρα!" της λέω και της δίνω ακόμη ένα χαστούκι.
"Ρε Άρη! Κάτι έχουμε πει!" ρολλάρω τα μάτια μου. Αφού της αρέσει, γιατί γκρινιάζει?
Τρίβω την κορυφή του πέους μου στην είσοδο της τρύπας της. Δυστυχώς όχι στην πίσω. Δεν της το έχω προτείνει ακόμη, αλλά δεν την κόβω να τρελαίνεται στην ιδέα. Την πρώτη φορά που της το είχα αναφέρει ξένισε. Βέβαια δεν ξέρω αν ευθύνεται το γεγονός ότι τότε ήταν παρθένα.
ESTÁS LEYENDO
the road to SEDUCTION
Chick-LitΜέρος 1ο "Ο έρωτας" --- Κεφάλαια: 1-28 Πνίγομαι, πνίγομαι στα συναισθήματά μου για αυτήν την κοπέλα. Δεν αντέχω άλλο θα το πω. Και ότι είναι να γίνει ας γίνει. "Είμαι ερωτευμένος μαζί σου" Αμέσως την νιώθω να παγώνει. Γυρίζει στο πλάι και σβήνει το...