Κεφάλαιο 52

9K 403 508
                                    

Άρης

Βγάζω την βρώμη από το ντουλάπι. Παίρνω ένα μπολ και το τοποθετώ πάνω στην ζυγαριά. Μία κουταλιά.. δύο κουταλιές.. τρεις.. τέσσερις και.. εδώ είμαστε. 60 γραμμάρια ακριβώς.

Μηδενίζω την ζυγαριά και βγάζω το γάλα και τον χυμό πορτοκάλι από το ψυγείο. 120 γραμμάρια γάλατος στο μπολ και 120 γραμμάρια χυμού σε ένα ποτήρι. 

Από σήμερα, Δευτέρα 8 Ιανουαρίου και ώρα 8 και μισή το πρωί, ξεκινάω και πάλι διατροφή και καθημερινή προπόνηση. Αρκετά φάγαμε στις γιορτές.. όλοι μας.. και εγώ και η λαίμαργη γυναίκα που αγαπώ.

Κάθομαι σε ένα σκαμπό στο πάσο και κοιτάω τις σκάλες που φαίνονται μέσα από την πόρτα της κουζίνας. Σε λίγο θα κατέβει για πρωινό. Θα εκτιμήσει άραγε το τοστ με φυστικοβούτυρο, μπανάνα και μέλι που της έφτιαξα? 

Είμαι σίγουρος! 

Τόση υποχώρηση έκανα και της έβαλα και μέλι! Κανονικά έπρεπε να φάει το ίδιο με εμένα.. αλλά έχε χάρη που δεν θέλω να την βάλω κατευθείαν στα βαθιά. Και αύριο μέρα είναι.

Στρέφω το βλέμμα μου και πάλι στο μπολ μπροστά μου.. κάτι ξεχνάω.. κάτι μου διαφεύγει γαμώ.. αλλά τι?

Ξαφνικά παγώνω.

Σηκώνομαι αμέσως από το σκαμπό και ανοίγω και πάλι το ψυγείο. Πάλι καλά που το θυμήθηκα, σκέφτομαι και αρπάζω την χάρτινη συσκευασία με το φρέσκο, παστεριωμένο ασπράδι αυγού.

Παραλίγο και θα το ξεχνούσα ο μαλάκας! Αν είναι δυνατόν.. πως ξεκινάω διατροφή για μεγαλύτερη γράμμωση χωρίς να πιω ένα ποτήρι φουλ στην πρωτεΐνη, χωρίς χοληστερόλη και χωρίς λίπη? 

Άρη αγόρι μου.. το πολύ φίκι φίκι.. κάνει το μυαλό φιρίκι..

"Μου βάζεις και εμένα?" ακούω την σπαστική φωνή του μαλάκα από πίσω μου.

Κλείνω το ψυγείο και γυρνάω να τον κοιτάξω. Το δεξί του μάτι δεν μπορεί να ανοίξει καθόλου και η απόχρωση του δέρματος του βλεφάρου του είναι μεταξύ μπλε και μωβ. Έχει πρηστεί κιόλας. Το αριστερό του μάτι δεν έχει κάτι.. ανοίγει κανονικά. Δυστυχώς. Το αριστερό του φρύδι όμως είναι σκισμένο και υπάρχει μια γάζα πάνω του. Χαμογελάω λοξά.. τελικά όντως χρειάστηκε ράμματα. Η μύτη του είναι κόκκινη.. θυμάμαι χτες που έσταζαν τα αίματα ποτάμι. Και το κερασάκι στην τούρτα είναι τα χείλη του. Φαίνονται πρησμένα και το κάτω, συγκεκριμένα, είναι καλυμμένο από μια μπορντό κρούστα. Καλά τον περιποιήθηκα χτες. Δεν λέω.. αν και του άξιζαν και άλλες.. αλλά κάτι κάναμε. 

the road to SEDUCTIONWhere stories live. Discover now