Αφιέρωση Κεφαλαίου
***
η επόμενη μέρα
Άρης
"ΠΟΥ.ΕΙΝΑΙ" φωνάζω με το που η μάνα της μου ανοίξει την πόρτα του σπιτιού της. "ΠΟΥ.ΣΤΟΝ.ΠΟΥΤΣΟ.ΕΙΝΑΙ" επαναλαμβάνω και την προσπερνάω για να μπω μέσα.
"Ήρεμα αγόρι μου" μου λέει η Ζωίτσα και νιώθω το χέρι της στην πλάτη μου. "Ηρέμησε"
Χαμογελάω λοξά και καρφώνω τα μάτια μου στα δικά της. "ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕ?" ωρύομαι και απομακρύνω το χέρι της από πάνω μου. "ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΤΟ ΤΗΛΈΦΩΝΟ ΑΠΌ ΤΟ ΠΡΩΙ? ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΉΣΕΙ? ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΕ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ?"
"Τι λες γαμπρέ μου?" η μάνα της γουρλώνει τα μάτια της. "Τι λόγια είναι αυτά που λες παλικάρι μου?"
"Μέσα είναι και ετοιμάζεται" ακούω την φωνή της ξανθούλας. Γυρνάω αμέσως το σώμα μου προς το μέρος της και την κοιτάω. Η Δώρα κάθεται στην πολυθρόνα και το βλέμμα της είναι στραμμένο στο πάτωμα, ενώ ο κολλητός μου βρίσκεται όρθιος πίσω της και καπνίζει με μανία. Από την έκφραση του προσώπου του καταλαβαίνω ότι είναι τέρμα κουρασμένος.. κουρασμένος επειδή δεν κοιμήθηκε ή επειδή του τα έπρηξε η ξανθούλα με την ζήλια της?
"Ετοιμάζεται ε?" την ειρωνεύομαι. "Είσαι σίγουρη για αυτό?"
"Τολμάς να έχεις αυτό το υφάκι?" μου απαντάει η κολλητή της γυναίκας μου και σηκώνει το βλέμμα της πάνω μου.
Για μισό..
Οργή είναι αυτή που διακρίνω?
Αμέσως βλέπω κόκκινα λαμπάκια να αναβοσβήνουν στο οπτικό μου πεδίο.
"ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ?" φωνάζω. "ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ? ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΩ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ? ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΛΑΩ 8 ΩΡΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΜΕ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ?"
Όχι πείτε.. άδικο έχω?
Να την παίρνω όλη μέρα στο κινητό και να πατάει την μία απόρριψη μετά την άλλη?
"Ξέχασες σε τι κατάσταση σας βρήκαμε χτες στο σπίτι σου?" η Δώρα στενεύει επικίνδυνα πολύ τα μάτια της. "Ξέχασες ότι σας πιάσαμε με πέντε εκδιδόμενες?"
DU LIEST GERADE
the road to SEDUCTION
ChickLitΜέρος 1ο "Ο έρωτας" --- Κεφάλαια: 1-28 Πνίγομαι, πνίγομαι στα συναισθήματά μου για αυτήν την κοπέλα. Δεν αντέχω άλλο θα το πω. Και ότι είναι να γίνει ας γίνει. "Είμαι ερωτευμένος μαζί σου" Αμέσως την νιώθω να παγώνει. Γυρίζει στο πλάι και σβήνει το...