Κεφάλαιο 10

8.8K 501 302
                                    

Άρης

"ΕΊΣΑΙ ΠΑΡΘΈΝΑ?????" την ρωτάω.

Αμέσως σηκώνομαι από πάνω της και κατεβαίνω από το κρεβάτι μου. 

Δεν μπορεί... Μα.... Πώς?? Αυτή δεν ήταν που στο πρώτο τέταρτο της γνωριμίας μας ξεντύθηκε μπροστά μου? Πρώτα την είδα γυμνή και μετά έμαθα το όνομά της. Δεν γίνεται να είναι παρθένα. Απλά δεν γίνεται!

Με κοιτάει με γουρλωμένα μάτια και δεν απαντάει. "Κάτι σε ρώτησα" είμαι απότομος, αλλά δεν με νοιάζει. 

"Έχεις κάποιο πρόβλημα με αυτό?" ΤΙ ΛΈΕΙ ΓΑΜΏ ΤΗΝ ΠΟΥΤΆΝΑ ΜΟΥ? ΤΙ ΣΤΟΝ ΠΟΎΤΣΟ ΛΈΕΙ?

Βγάζω το προφυλακτικό απευθείας. Μόλις μου έπεσε, κιόλας. Τέλεια. 

"Πότε περίμενες να μου το πεις?" βάζω με γρήγορες κινήσεις το εσώρουχο μου και το τζιν μου. 

Πάλι αργεί να απαντήσει. 

"ΜΊΛΑ ΓΑΜΏ ΤΟ ΚΈΡΑΤΟ ΜΟΥ" Παίρνω το πακέτο με τα τσιγάρα μου και ανάβω απευθείας ένα. 

Πάλι δεν μιλάει. Τι στον πούτσο δεν καταλαβαίνει? Της κάνω μια ερώτηση και απαιτώ μια απάντηση.

"ΞΕΚΊΝΑ ΝΑ ΜΙΛΆΣ, ΓΙΑΤΊ ΜΑ ΤΟ ΘΕΌ ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΚΑΙ ΕΓΏ ΤΙ ΘΑ ΓΊΝΕΙ ΕΔΏ ΜΈΣΑ" ο τόνος της φωνής μου έχει ανέβει επικίνδυνα ψηλά. 

"Πώς κάνεις έτσι? Γιατί φωνάζεις?" λέει και σηκώνεται από το κρεβάτι. Πιάνει το σουτιέν της από το πάτωμα και το βάζει.

"ΌΝΤΩΣ ΤΏΡΑ? ΉΜΟΥΝΑ ΣΤΟ ΤΣΑΚ ΝΑ ΣΤΟΝ ΧΏΣΩ, ΚΟΠΈΛΑ ΜΟΥ! ΚΑΙ ΔΕΝ ΉΞΕΡΑ ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ Η ΠΡΏΤΗ ΣΟΥ ΓΑΜΗΜΈΝΗ ΦΟΡΆ! ΤΟ ΘΕΩΡΕΊΣ ΑΣΉΜΑΝΤΗ ΛΕΠΤΟΜΈΡΕΙΑ ΕΣΎ ΑΥΤΌ?" 

Βγαίνει από το δωμάτιό μου και την ακολουθώ. Συνεχίζω να καπνίζω. Μόνο αυτό θα με ηρεμήσει τώρα.

"Δεν είπα ότι είναι ασήμαντη λεπτομέρεια. Προσπάθησα να σου το πω" Πλέον είμαστε και οι δύο στο σαλόνι. "Απλά εσύ δεν το καταλάβαινες με τίποτα! Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί φωνάζεις! Ποιο είναι το πρόβλημά σου στην τελική?" λέει με ήρεμο τόνο. Εγώ κοντεύω να πάθω εγκεφαλικό από τα νεύρα μου και αυτή, εκεί, ήρεμη.

"ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΆ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΌΤΙ ΔΕΝ ΠΗΔΆΩ ΠΑΡΘΈΝΕΣ"

Σταματάει να κινείται. Με κοιτάζει μέσα στα μάτια. Το βλέμμα της δεν προδίδει θυμό. Ούτε έκπληξη. Είναι σαν... να πονάει? Τόσο πολύ με θέλει πια? Πάντως φαίνεται ήρεμη και νεύρα δεν έχει. 

Κουνάει το κεφάλι της δεξιά και αριστερά. Μου χαμογελάει λοξά. Αμέσως μετά παίρνει τα ρούχα της από το πάτωμα και ξεκινάει να ντύνεται. 

the road to SEDUCTIONWhere stories live. Discover now