Κεφάλαιο 19

10.3K 483 223
                                    

Άρης

Νιώθω μια ενόχληση στο μόριο μου. Ευχάριστη ενόχληση. Πολύ ευχάριστη ενόχληση. Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω το μωρό μου να τον έχει όλο στο στόμα της. Μμμμ.. Μάλλον κάποια ξύπνησε με ορέξεις σήμερα το πρωί.

Είμαστε στο κρεβάτι της ξαπλωμένοι. Για την ακρίβεια εγώ είμαι ξαπλωμένος. Η Άννα μου έχει γονατίσει πάνω στο στρώμα με το σώμα της σκυμμένο και το στόμα της γύρω από το πέος μου. Το σώμα μου πονάει για αυτήν. Ένα άγγιγμα της και λιώνω. Είμαι δικός της.

Αναστενάζω

Χτες το βράδυ έφυγα από την ταβέρνα μες στα νεύρα. Άκουσα τον ψηλό να μιλάει στο τηλέφωνο με το κορίτσι μου και να στέλνει φιλιά στον Μάνο. Δεν το σκέφτηκα παραπάνω. Μπήκα στο αμάξι και ήρθα σπίτι της. Με 160 πήγαινα στον δρόμο. Πάλι καλά που δεν τράκαρα με κανέναν. Αυτή υποτίθεται θα διάβαζε. Τι στον πούτσο έκαναν μόνοι τους εδώ? Και γιατί να μου πει ψέματα? 

"Καλημέρα" λέει το μωρό μου όταν αντιλαμβάνεται ότι ξύπνησα. Με κοιτάει και μου κλείνει το μάτι. Με το χέρι μου κατευθύνω το κεφάλι της για να συνεχίσει με την πίπα. Αναστενάζω και κλείνω τα μάτια μου. Το κάνει τόσο μα τόσο καλά. 

Χθες με διέλυσε

Ακόμη δεν θέλει να το πούμε. Τουλάχιστον ξεκαθαρίσαμε την αποκλειστικότητα. Κάτι που έπρεπε να γίνει, γιατί με έτρωγε. Μόνο εγώ θέλω να είμαι μέσα της. Μόνο εγώ θέλω να την ευχαριστώ. Ένιωσα την καρδιά μου να σπάει σε χίλια κομμάτια όταν μου είπε ότι δεν νιώθει τίποτα παραπάνω για εμένα. Εγώ είμαι ερωτευμένος μαζί της, λιώνω για την πάρτη της και εκείνη δεν νιώθει τίποτα?

Μαλακίες

Νιώθει, απλά δεν θέλει να το παραδεχτεί. Μόνο εγώ ξέρω πως τρέμει το κορμάκι της στα χέρια μου. Πως ανατριχιάζει το δέρμα της στο άγγιγμα μου. Δεν έχουμε σχέση λέει. 

Αρχίδια

Για εμένα είμαστε μαζί. Πηδιόμαστε σε καθημερινή βάση, δεν πάει με άλλους, δεν πάω με άλλες. Τι παραπάνω θέλει δηλαδή για να είμαστε σε σχέση? 

Αλλά θα επιμείνω. Μέχρι να το συνειδητοποιήσει και η ίδια. Θα μείνω. Της το είπα και χτες, ελπίζω να κατάλαβε τι εννοούσα. Δεν έχω μάθει να χάνω ποτέ στην ζωή μου. Πάντα ότι ήθελα το είχα. Και τώρα θέλω την Άννα μου. Θα την κάνω να με ερωτευτεί. Αργά ή γρήγορα, με το καλό ή με το κακό θα νιώσει ότι νιώθω και εγώ. 

Έρωτα

Είναι η πρώτη γυναίκα που ερωτεύομαι. Και το συναίσθημα είναι απίστευτο. Κάθε φορά που την βλέπω χάνω την γη κάτω από τα πόδια μου. Την αγγίζω και μαζί της ανατριχιάζω και εγώ. Είμαι μέσα της και το σώμα μου πονάει από την ηδονή που νιώθω. Τα βράδια που δεν την έχω στο κρεβάτι μου δεν μπορώ να κοιμηθώ. Μου γαμάει το μυαλό. 

the road to SEDUCTIONحيث تعيش القصص. اكتشف الآن