Κεφάλαιο 47

9.9K 421 428
                                    

Άννα

"Πες το μου μια φορά ακόμη, αργά και καθαρά

Κοιτάζω τον Άρη απέναντι μου. Στο ένα του χέρι κρατάει ένα ποτήρι με whiskey ενώ στο άλλο ένα αναμμένο τσιγάρο. Το βλέμμα του είναι στραμμένο προς την θάλασσα αλλά είμαι σίγουρη ότι δεν έχει χάσει λέξη από το τηλεφώνημα μου. 

"Μαμά, με τον Άρη είμαστε και πάλι μαζί.. τα βρήκαμε. Έχουμε έρθει για τριήμερο στον Άγιο Αιμιλιανό και-"

"ΤΙ ΛΕΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ? ΠΟΤΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ? ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΉΝΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΆΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΗΚΑΤΕ.. ΚΑΙ ΓΥΡΝΑΣ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟ?"

Ο Άρης στην λέξη κακομαθημένο κουνάει αποδοκιμαστικά το κεφάλι του και σβήνει το τσιγάρο στο τασάκι.

Αναστενάζω ελαφρά και και κλείνω τα μάτια μου. "Μαμά με τον Άρη τα βρήκαμε επειδή αγαπιόμαστε. Δεν μπορείς να το σεβαστείς και να-"

"ΤΙ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΩ? ΕΕ? ΤΙ? ΠΟΥ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΓΙΟΣ ΚΟΝΤΕΨΑΝ ΝΑ ΣΕ ΤΡΕΛΆΝΟΥΝ?" ωρύεται η Ζωίτσα.

"Δεν είναι ακριβώς έτσι" της απαντώ σε ήρεμο τόνο. Βασικά.. έτσι είναι αλλά θέλω να ηρεμήσει. "Στο θέμα με τον Κομνηνό ευθύνομαι εγώ και ο καθηγητής μου.. ο Άρης-"

"Ο Άρης είναι ένα πλούσιο κακομαθημένο ανώριμο σκατό που δεν σέβεται τίποτα" με διακόπτει και πάλι.

Ανοίγω τα μάτια μου και κοιτάω το αγόρι απέναντι μου. Τα βλέμματα μας διασταυρώνονται αμέσως. Μου χαμογελάει λοξά και κάνει κωλοδάχτυλο. "Για την μάνα σου" διαβάζω τα χείλη του.

"Άννα παιδί μου, γιατί δεν τα βρήκες με τον Μάνο? Σε αγαπάει πολύ.. το βλέπω στα μάτια του.. το ακούω στην φωνή του" Ο Άρης κάνει νόημα στον σερβιτόρο να μας φέρει ακόμη δύο ποτά. "Αυτός είναι άνδρας για εσένα Άννα.. σου συμπαραστέκεται.. δεν σε έχει πληγώσει ποτέ.. μέχρι και για γάμο μου είχε μιλήσει κάποτε. Γιατί παιδί μου δεν είσαι μαζί του?"

Αναστενάζω βαριά και ανάβω τσιγάρο. Αν μπορούσε η Ζωίτσα να με δει μέσα από το τηλέφωνο, θα με σκότωνε. Δεν θέλει λέει να καπνίζω. 

"Μαμά, βάλε το καλά στο νου σου" Στρέφω το βλέμμα μου πάνω στον Άρη και τον κοιτάω έντονα στα μάτια. Το ίδιο κάνει και αυτός. Πράσινο στο μαύρο. "Είμαι ερωτευμένη με τον Άρη. Αγαπάω τον Άρη" της το τονίζω. "Εξάλλου και με τον Άρη έχουμε συζητήσει για γάμο" Εντάξει, δεν το έχουμε συζητήσει ακριβώς.. αλλά οι σοβαρές σχέσεις εκεί καταλήγουν αργά ή γρήγορα.

the road to SEDUCTIONWhere stories live. Discover now