Bonus #2 Προετοιμασίες γάμου

9.4K 422 279
                                    

Αφιέρωση Κεφαλαίου

s14121973

Tinamak26

eva_ion

***


μέσα Φεβρουαρίου / 6 εβδομάδες μετά

Άννα

"Άννα.. κλείσ'το" 

Σιωπή

"Ρε Άννα, γαμώτο! Κλείσ'το που σου λέω"

Σιωπή

"ΆΝΝΑΑΑΑΑΑ"

Ανοίγω αμέσως τα μάτια μου και πετάγομαι όρθια από το-

Σκαλώνω

Κοιτάζω γύρω μου.. αυτό το σπίτι δεν είναι δικό μου.. δεν είναι ούτε του Άρη..

Γαμώτο!

"Τι δουλειά έχω στον καναπέ σου?" ρωτάω την ξανθιά φίλη μου και γυρνάω να την κοιτάξω. Η Δώρα είναι κουλουριασμένη στην πολυθρόνα στο σαλόνι της και.. για μισό.. αυτό το χρυσό φόρεμα με τις παγιέτες χρησιμοποιεί για πιτζάμες? Την βολεύει?

"Γαμώτο, Άννα!" φωνάζει η φίλη μου και σκεπάζεται με ένα μαύρο μπουφάν. Έχω και εγώ ένα τέτοιο. "Κλείσε το ηλίθιο το κινητό σου! Χτυπάει εδώ και μισή ώρα ασταμάτητα!" 

Και εγώ γιατί δεν το ακούω?

"Πας καλά?" την ρωτάω και πάω να κάτσω και πάλι στον καναπέ. "Δεν χτυπάει" της λέω και πιάνω το κεφάλι μου. Βέβαια το κινητό μου μπορεί να μην χτυπάει, αλλά το κεφάλι μου πάει να σπάσει. 

Σκατά σκατά σκατά

Τι πονοκέφαλος είναι αυτός?

Ξαφνικά ακούω το one on one να ηχεί σε όλο το σπίτι και αμέσως νιώθω ένα μαξιλάρι να προσγειώνεται με δύναμη στο πρόσωπο μου. "Βρες το και κλείσ'το! Είναι μόλις 10.. πριν 4 ώρες γυρίσαμε! Θέλω να κοιμηθώ!" η φίλη μου γκρινιάζει.

Παγώνω

Πότε είπε ότι γυρίσαμε?

"Άννα ειλικρινά σου μιλάω, αν δεν το κλείσεις το γα-"

"Σκάσε το βρήκα!" την διακόπτω και κοιτάω την οθόνη του κινητού μου. Ωχ Θεέ μου! Ξεφυσάω βαριά και το σηκώνω. "Καλημέρα" 

"Αυτό έχεις να πεις?" η Ζωίτσα ακούγεται εκνευρισμένη μέσα από το ακουστικό. "Άννα, σε περιμένουμε με την Στέλλα, τον Λάκη και την κυρία Σήλια εδώ και μισή ώρα παιδί μου"

the road to SEDUCTIONWhere stories live. Discover now