Bonus #1 Το δαχτυλίδι

11.1K 444 265
                                    

Αφιέρωση Κεφαλαίου

-BlackSeaWolf-

iwannampismpikh1991

loukrid

***



η επόμενη μέρα

Άρης

Το ανοίγω, το κλείνω.

Το ανοίγω, το κλείνω.

Το ανοίγω, το... 

Αναστενάζω βαριά και μένω να το κοιτάω επίμονα.

Είναι μεγάλη η πέτρα, δεν λέω. Και η πλατίνα, πλατίνα. 20 χιλιάρικα ξόδεψα στην τελική. Δεν είναι και λίγα.. αλλά για την μικρή μου τα δίνω όλα.. λεφτά, ψυχή, καρδιά.. ΌΛΑ

Στο εσωτερικό του δαχτυλιδιού είπα να χαράξουν και τα αρχικά του ονόματος της.. ΑΙ

Άννα Ιακώβου

Αν και.. γαμώ!

Ξεφυσάω βαριά και αφήνω το μαύρο κουτάκι πάνω στον δίσκο με το φαγητό που βρίσκεται στο κομοδίνο.

Προτιμώ το Άννα Ιωάννου.. γαμώ!

Άραγε το κοριτσάκι μου θα δεχτεί να πάρει το όνομα μου?

Στρέφω το βλέμμα μου πάνω της. Η μικρή μου κοιμάται γαλήνια δίπλα μου. Το σωματάκι της, γυμνό.. καλύπτεται ελάχιστα από τα μπορντό σεντόνια. Τα χεράκια της είναι το ένα πάνω στο μαξιλάρι και το άλλο πάνω στην επίπεδη κοιλίτσα της. Το στήθος της, στητό και μεγάλο, με προκαλεί.. με προκαλεί να το γλείψω. 

Δεν την χόρτασα χτες το βράδυ.. προφανώς. 206 μέρες αγαμίας ήταν αυτές. Θέλω άλλες τόσες να την πηδάω τις διπλάσιες φορές μέσα στην μέρα, κάθε μέρα.. για να αναπληρώσω τον χαμένο χρόνο.

Γιατί χαμένος ήταν ο χρόνος.. μακριά της.

Ναι χαμένος.

"Ομορφιά μου?" την ρωτάω και πλησιάζω το σώμα μου ακόμη πιο κοντά της. "Ξύπνα μικρή μου πριγκίπισσα" Τοποθετώ το ένα μου χέρι στην καμπύλη της μέσης της και καλύπτω το αδυνατισμένο σωματάκι της με το δικό μου. "Ξύπνα γυναίκα μου" επαναλαμβάνω και τρίβω την μύτη μου στην δική της.

Αμέσως το στομάχι μου σφίγγεται, σφίγγεται στην συνειδητοποίηση.

Ναι.. είπε το γαμημένο το ναι.

Επιτέλους!

Θα γίνει γυναίκα μου!

Αυτή η μικρή, ηλίθια πρασινομάτα... θα γίνει γυναίκα μου!

the road to SEDUCTIONWhere stories live. Discover now