Άννα
"Αν δεν είναι ούτε στον Λύκο, θα πάμε στην αστυνομία" μου λέει η Δώρα και πατάει το γκάζι. Μα αν είναι στον Λύκο, τότε είναι που θα πάμε στην αστυνομία. "Πάρε πάλι τον Άρη. Μπορεί να το σηκώσει τώρα"
Αναστενάζω και παίρνω το κινητό στα χέρια μου. "Δώρα γιατί να το σηκώσει τώρα? Εδώ δεν το σήκωσε τις προηγούμενες 42 φορές που τον πήρα" της γκρινιάζω και καλώ τον αριθμό του.
"Τουλάχιστον ο δικός σου το έχει ανοιχτό. Ο Γιώργος το έχει κλειστό από το απόγευμα" λέει η φίλη μου και παρκάρει.
Για μισό.. "Εδώ θα το αφήσεις?" την ρωτάω.
"Γιατί? Μια χαρά χώρο έχει!" Mου κάνει νόημα να βγω.
"Έχει χώρο διότι είμαστε μέσα στη μέση του δρόμου. Ρε Δώρα κλείνεις την μια λωρίδα. Θα σε γράψουν!"
"Χειρότερο γράψιμο από αυτό του Γιώργου αποκλείεται να είναι!" λέει και ανοίγει την πόρτα του Λύκου. Στα ηχεία παίζουν οι arctic monkeys. Κοιτάζω γύρω μου. Και να ήθελα να δω κάτι, με τόση κάπνα εδώ μέσα δεν υπάρχει περίπτωση. "Βλέπεις τίποτα?" την ρωτάω.
Αμέσως νιώθω το χέρι της Δώρας στο μπράτσο μου. "Άννα κράτα με" λέει και γυρνάω να την κοιτάξω. Έχει χλωμιάσει. "Άννα κοίτα στο βάθος και πες μου ότι αυτός που βλέπω δεν είναι ο Γιώργος. Πες μου ότι με γελούν τα μάτια μου" Κάνει ένα βήμα προς τα πίσω.
Κοιτάζω στην κατεύθυνση που μου δείχνει με το χέρι της. Στο οπτικό μου πεδίο εμφανίζεται ο Πάνος που φασώνεται με την Μαίρη. Λίγο πιο δίπλα είναι ο Γιώργος με ένα πούρο στο στόμα, ενώ στην αγκαλιά του βρίσκεται η Νάντια. Έχει περάσει το χέρι του γύρω από την μέση της και την έχει κολλήσει πάνω του.
Ξεροκαταπίνω και κοιτάζω και πάλι την φίλη μου. Έχει κλείσει τα μάτια της και προσπαθεί να βρει τις ανάσες της. "Είσαι καλά?" την ρωτάω αλλά δεν ξέρω αν με ακούει. Η μουσική είναι πολύ δυνατά.
"Εγώ ναι. Ο αδερφός σου δεν θα είναι σε λίγο" λέει και με το που ανοίγει τα μάτια της ξεκινάει να περπατάει προς το τραπέζι τους. Όσο πλησιάζουμε προς το μέρος τους, ψάχνω να βρω τον Άρη. Αλλά δεν τον βλέπω πουθενά. Δεν κάθεται μαζί τους.
Μα που μπορεί να είναι..
Η ώρα είναι μιάμιση. Ακόμη δεν του έχω πει χρόνια πολλά. Όχι επειδή δεν το επιδίωξα. Αλλά επειδή δεν τον βρίσκω. Παντού τους ψάξαμε με την Δώρα. Εδώ και μιάμιση ώρα είμαστε στους δρόμους.
BINABASA MO ANG
the road to SEDUCTION
ChickLitΜέρος 1ο "Ο έρωτας" --- Κεφάλαια: 1-28 Πνίγομαι, πνίγομαι στα συναισθήματά μου για αυτήν την κοπέλα. Δεν αντέχω άλλο θα το πω. Και ότι είναι να γίνει ας γίνει. "Είμαι ερωτευμένος μαζί σου" Αμέσως την νιώθω να παγώνει. Γυρίζει στο πλάι και σβήνει το...