Άρης
Ένας ενοχλητικός ήχος μου τρυπάει τα τύμπανα. Ποιος στον πούτσο με καλεί πρωινιάτικα? Όλοι ξέρουν ότι κοιμάμαι μέχρι το μεσημέρι. Δεν κάνω καν τον κόπο να ανοίξω τα μάτια μου. "ΠΟΙΟΣ ΓΑΜΏ?"
"Άρη! Άρη παιδί μου ξύπνησες?" ρολλάρω τα μάτια μου.
"Αναγκαστικά για να σου απαντήσω. Τι θες ρε Στέλλα πρωί πρωί γαμώ?" ελπίζω να ακούγομαι έτσι όπως νιώθω. Νευριασμένος.
"Άρη..." λέει και μετά σιωπή. "Άρη..." δεν κάνουμε δουλειά έτσι.
"Θα πεις τι θες? Ή να το κλείσω?" θέλω να πάρω αγκαλιά και το μωρό μου.
"Άρη... πήρε τηλέφωνο ο πατέρας σου" παγώνω. Ανοίγω τα μάτια μου κατευθείαν.
"Τι είπες?" τι λέει γαμώ? Ακούει τι λέει?
"Με πήρε πριν λίγο. Άρη-"
"Σταμάτα. Απλά μην μιλάς για λίγο" τι λέει γαμώ? Πώς τολμάει και μας ενοχλεί μετά από τόσο καιρό?
Σηκώνομαι από το κρεβάτι. Κοιτάζω δίπλα μου και είναι άδειο. Η Άννα δεν είναι πουθενά. Αν σηκώθηκε και έφυγε θα την γαμήσω ανάποδα. Αν με άφησε πάλι, αν εξαφανιστεί και πάλι από την ζωή μου θα-
"Άρη είσαι ακόμη εκεί?" ρωτάει διστακτικά η Στέλλα.
"Δεν με νοιάζει τι σου είπε. Δεν με νοιάζει αν ζει ή αν πέθανε. Αν σε ξαναπάρει μην μου το πεις" της λέω απότομα και της το κλείνω. Ανάβω κατευθείαν τσιγάρο.
Τι στον πούτσο θέλει από την ζωή μας? Μια χαρά δεν είναι με την οικογένειά του τόσα χρόνια? Τον ενοχλήσαμε εμείς πουθενά? Τώρα βρήκε να νοιαστεί για το μπάσταρδο? Τον γιο της γκόμενας του? Γαμώ! Σβήνω το τσιγάρο στο τασάκι.
Βγαίνω από το δωμάτιο μου και κατευθύνομαι προς το σαλόνι. Αν έχει φύγει, αν τόλμησε και με άφησε μετά από ότι έγινε χτες, θα γίνει χαμός. Εμένα ήταν το καλύτερο βράδυ της ζωής μου. Γαμώ! Εντάξει από τεχνικής άποψης, το σεξ δεν ήταν τόσο καλό. Αλλά αυτό θα φτιάξει. Με τις επόμενες φορές. Όμως την καρδιά μου δεν την ένιωσε πώς χτυπούσε? Εγώ.. εγώ σταμάτησα να αναπνέω όταν έχυνα. Δεν είχα ξαναζήσει κάτι τέτοιο. Και αυτήν γαμώ? Δεν την ένοιαξε καθόλου? Πήρε αυτό που ήθελε και μετά γεια σας?
"ΆΝΝΑΑΑΑΑ. ΕΊΣΑΙ ΣΠΊΤΙ?" της φωνάζω καθώς μπαίνω στην κουζίνα.
Και σοκ.
Τι πλάσμα είσαι εσύ μωρό μου? Γίνεται κάθε μέρα που μπαίνω στην κουζίνα μου να αντικρίζω αυτήν την εικόνα? Μόνο αυτό θέλω και τίποτα άλλο. Άντε και λίγο σεξ.
ESTÁS LEYENDO
the road to SEDUCTION
Chick-LitΜέρος 1ο "Ο έρωτας" --- Κεφάλαια: 1-28 Πνίγομαι, πνίγομαι στα συναισθήματά μου για αυτήν την κοπέλα. Δεν αντέχω άλλο θα το πω. Και ότι είναι να γίνει ας γίνει. "Είμαι ερωτευμένος μαζί σου" Αμέσως την νιώθω να παγώνει. Γυρίζει στο πλάι και σβήνει το...