Bonus #5 Η απόσταση

10.2K 435 489
                                    

ένας χρόνος μετά

Άρης

"Και με αυτό ολοκληρώνεται η σημερινή μας σύσκεψη" ο διευθυντής του παραρτήματος σηκώνεται όρθιος από την καρέκλα του. "Και όπως είπαμε παιδιά.. Παναγιώτη μην ξεχάσεις να κλείσεις τα εισιτήρια για το Dubai, Βικτωρία μίλα με Θεσσαλονίκη και πίεσε τους να στείλουν τα τιμολόγια όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και Αριστείδη.." ο κύριος Σταύρος με κοιτάει με ένα αυστηρό βλέμμα. "Θέλω να λυθεί το θέμα με την Εθνική Εταιρεία Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων πριν την άδεια σου"

Πριν την άδεια μου?

Μα αυτή ξεκινάει σε πέντε μέρες.

Πότε θα προλάβω?

Αναστενάζω βαριά και κλείνω το ντοσιέ μπροστά μου. "Κύριε διευθυντά, δεν εξαρτάται από εμένα" του εξηγώ για χιλιοστή φορά. "Έχω ήδη μιλήσει με τον πρόεδρο της ΕΕΤΤ, και επιμένει ότι αν δεν αυξηθεί η χρηματοδότηση, τα αγροτικά δίκτυα αποκλείεται να μετακινηθούν.. οπότε ξεχνάμε αυτόματα τις 5G υπηρεσίες και-"

"Μίλα με την διευθύντρια του οικονομικού και πες της ότι απαιτούνται και άλλα χρήματα" ο κύριος Σταύρος με διακόπτει. "Οι Άραβες, το ξέρεις, πληρώνουν καλά.. αποκλείεται να σου φέρουν αντίρρηση" οι Άραβες όχι, η διευθύντρια του οικονομικού σίγουρα. "Είστε ελεύθεροι" προσθέτει ο διευθυντής και φεύγει από την αίθουσα συσκέψεων.

"Πάμε για τσιγάρο?" με ρωτάει ο Πάνος με το που σηκωθεί όρθιος. Από τότε που τον πήραν και αυτόν στην εταιρεία, η καθημερινότητα μου άλλαξε προς το καλύτερο. Όχι μόνο η δική μου.. γενικά.. ολόκληρου του ορόφου. Οι γυναίκες υπάλληλοι ξεκίνησαν να κάνουν περισσότερο σεξ και είναι πιο ευδιάθετες. Οι περισσότερες δηλαδή, διότι μία συγκεκριμένη..

"Άρη θα με βοηθήσεις με τον προυπολογισμό?" η Βικτωρία τοποθετεί το χέρι της στο μπράτσο μου. "Πας μετά για τσιγάρο με τον Πάνο" τα δάχτυλά της με χαϊδεύουν απαλά πάνω από το σακάκι μου. "Τώρα θέλω να μου δώσεις λίγη σημασία" η φωνή της ακούγεται αισθησιακή. 

Στρέφω το βλέμμα μου στον φίλο μου, ο οποίος με περιμένει στην πόρτα για να περάσουμε μαζί το καθιερωμένο μας μεσημεριανό διάλειμμα. Η τύπισσα έχει κωλάρα, διαβάζω τα χείλη του. 

Ρολλάρω τα μάτια μου και κοιτάω την Βικτωρία που στέκεται δίπλα μου. Τρεις μήνες τώρα μου την πέφτει καθημερινά. Από την πρώτη στιγμή που προσλήφθηκε στο λογιστήριο, έχει βαλθεί να την πηδήξω. Στην αρχή πετούσε μόνο υπονοούμενα, μετά το έκανε πιο ξεκάθαρο. Πριν από δύο εβδομάδες ήρθε στις ανδρικές τουαλέτες, και εκεί που κατουρούσα μου ζήτησε να με τσιμπουκώσει. 

the road to SEDUCTIONOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz