Κεφάλαιο 9

8.9K 499 315
                                    

Άννα

"Τι ώρα να περάσω να σε πάρω? Το brazilian ξεκινάει στις 9"

Βγάζω την ποδιά μου και την βάζω στην τσάντα μου. "Δεν θα έρθω σήμερα γυμναστήριο" 

Η Δώρα ανοίγει την πόρτα από το δωμάτιο με τα ντουλαπάκια. "Γιατί? Τι έχεις να κάνεις?" σεξ

Αμέσως κουνάω το κεφάλι μου δεξιά και αριστερά. Θα του αντισταθείς είπαμε. "Την εργασία για τον Παπαδόπουλο. Το Σαββατοκύριακο δεν έκανα τίποτα και έχω μείνει πίσω" περπατάμε στον κεντρικό διάδρομο του νοσοκομείου και πάμε προς την έξοδο. 

"Μιας και το ανέφερες, ξέρεις, δεν μου είπες ακόμη τι σε ήθελε ο Άρης χτες το απόγευμα που ήρθε σπίτι σου" λέει η Δώρα και με κοιτάει με νόημα. 

Σκατά 

"Είδε κανείς άλλος το βιβλίο?" την ρωτάω όταν πλέον είμαστε και οι δύο έξω από το νοσοκομείο. 

"Όλοι" Γουρλώνω τα μάτια μου "Όταν φύγαμε από το σπίτι σου, αυτό ήταν το νούμερο ένα θέμα συζήτησης. Και δεν υπήρξε δεύτερο" Θα τον σκοτώσω! Σήμερα που θα πάω σπίτι του δεν θα μου την γλιτώσει. Γαμώτο! Μέχρι να έρθει στην ζωή μου αυτός ο αναθεματισμένος άνδρας, δεν είχα δώσει ποτέ δικαιώματα για τέτοιου είδους σχόλια. 

"Άννα" λέει η Δώρα και σταματάει να περπατάει "τρέχει κάτι μεταξύ σας?"

"Όχι"

Κοιτάμε η μία την άλλη και καμία μας δεν μιλάει. Για αρκετή ώρα. Να δεις που δεν με πιστεύει, γαμώτο!

"Γεια σας!" Γυρνάμε και οι δύο τα κεφάλια μας και βλέπουμε τον Γιώργο να στέκεται λίγα μέτρα πιο πέρα με τα χέρια στις τσέπες. "Τι κάνουν οι κούκλες μου?" 

Η Δώρα τον κοιτάει και νομίζω ότι προσπαθεί να τον σκοτώσει με το βλέμμα της. Το έχω προσπαθήσει και εγώ με τον Άρη, άστο κούκλα μου, δεν πιάνει!

"Τι θέλεις εδώ?" τον ρωτάει η φίλη μου.

"Ήρθα να σας πάρω. Κερνάω μεσημεριανό! Τι λέτε?" προτείνει ο Γιώργος. 

"Ότι είσαι μαλάκας" για μισό, τι ήταν αυτό τώρα? Δεν περίμενα ποτέ η Δώρα να πει κάτι τέτοιο. 

"Ρε μωρό μου, σου ζήτησα συγγνώμη, τι άλλο να κάνω πια?" από πότε παρακαλάει ο Γιώργος?

"Να μην με πλησιάζεις" η φίλη μου γυρνάει και με κοιτάει "Άννα τα λέμε αύριο το πρωί. Αν θες βοήθεια με την εργασία, στείλε μου" με φιλάει στο μάγουλο και φεύγει. 

the road to SEDUCTIONWhere stories live. Discover now