Άρης
"Άννα μου... μωρό μου.." της λέω για εκατοστή φορά. "Ξύπνα καρδιά μου.."
"Μμμμ" μουγκρίζει και αλλάζει πλευρό. Πλέον βλέπω την θεσπέσια πλάτη της.
Πρέπει να ξυπνήσει. Μετά εμένα θα κατηγορεί ότι άργησε στο μάθημα.
Με το χέρι μου χαϊδεύω την γυμνή κοιλιά της. Βάζω το κεφάλι μου στο βαθούλωμα του λαιμού της. "Μωρό μου.." ψιθυρίζω στο αυτί της. "Έχει πάει 8 και τέταρτο. Έχεις μάθημα στις 9" της υπενθυμίζω. Δεν θέλω να φύγει από το κρεβάτι μας, αλλά δεν θέλω να χάνει και τις διαλέξεις της. Αφού της αρέσει τόσο πολύ αυτή η ηλίθια, η πούστικη η σχολή, να πηγαίνει. Αν και της έχω πει, ότι δεν χρειάζεται να δουλέψει εφόσον μείνουμε μαζί. Εγώ θα της τα παρέχω όλα. Ότι θέλει το μωρό μου.
Τα πάντα για την Άννα μου. Τα πάντα.
"Καρδούλα μου.. ξύπνα μωρό μου.." της λέω και την αναγκάζω να γυρίσει και πάλι πλευρό. Πλέον βλέπω το πανέμορφο προσωπάκι της. Είναι μια οπτασία. Θα μπορούσα να κάθομαι να την κοιτάω όλη μέρα. Έχει τα χεράκια της κάτω από το μαξιλάρι. Τα ματάκια της είναι κλειστά και τα ροζ χειλάκια της μισάνοιχτα.
Σκύβω και της δίνω ένα τρυφερό φιλί. "Θέλεις να σε πάω εγώ με το αυτοκίνητο για να μην αργήσεις?" η φωνή μου ίσα που ακούγεται.
Αμέσως το κορίτσι μου τοποθετεί να χέρια της πάνω στο κεφάλι μου και το κατευθύνει προς την κοιλιά της. Χαμογελάω.. Κάποια ξύπνησε με ορέξεις..
"Δεν θα πάω τις δύο πρώτες ώρες. Έχω μάθημα με τον μαλάκα τον καινούριο" Σταματάω λίγο πριν γλείψω την περιοχή της.
Πρώτη φορά την ακούω να μην πηγαίνει σε διάλεξη επειδή δεν συμπαθεί τον καθηγητή της. Είναι καλά? Της συμβαίνει κάτι? Μήπως πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ?
Επίσης.. "Κάτι σου έχω πει για το στοματάκι σου" ξεφυσάω και ανεβαίνω και πάλι προς τα πάνω. "Μου πέφτει η πούτσα όταν βρίζεις. Ρε Άννα.. τα έχουμε συζητήσει άπειρες φορές αυτά" της λέω και το μωρό μου ανοίγει τα πράσινα ματάκια της.
Αμέσως περνάει τα χέρια της μέσα από τα μαλλιά μου και μου χαμογελάει γλυκά. "Δηλαδή τώρα πάει? Ξενέρωσες? Δεν μπορώ να κάνω κάτι για να επανορθώσω?" με ρωτάει με νάζι. Της πάει. Της πάει πολύ να είναι έτσι ναζιάρα. Μου αρέσει.
"Για να σκεφτώ... για να σκεφτώ..." αμέσως απομακρύνομαι από πάνω της και πλέον στηρίζομαι στα γόνατα μου. Τοποθετώ δύο δάχτυλα στην σχισμή της και χαμογελάω διάπλατα. Στάζει το μωρό μου. Με το άλλο μου χέρι στηρίζομαι από το κάγκελο του κρεβατιού.
ESTÁS LEYENDO
the road to SEDUCTION
Chick-LitΜέρος 1ο "Ο έρωτας" --- Κεφάλαια: 1-28 Πνίγομαι, πνίγομαι στα συναισθήματά μου για αυτήν την κοπέλα. Δεν αντέχω άλλο θα το πω. Και ότι είναι να γίνει ας γίνει. "Είμαι ερωτευμένος μαζί σου" Αμέσως την νιώθω να παγώνει. Γυρίζει στο πλάι και σβήνει το...