Κεφάλαιο 59

8.7K 424 565
                                    

Αφιέρωση κεφαλαίου

LAmiStar

Ailda22

kathrine1125

********

Άρης

Νιώθω μια ενόχληση στο κεφάλι μου. Το πάνω, δυστυχώς. Ωστόσο, αυτή η αίσθηση είναι τόσο γνώριμη και τόσο ωραία. Το λεπτό χεράκι της χαϊδεύει το ξυρισμένο μου κεφάλι και.. ω Θεέ μου.. η καρδιά μου χτυπάει τόσο γρήγορα.. πόσο καιρό είχα να αισθανθώ τόσο όμορφα? 

 "Άρη.. ξύπνα" ακούγεται η γλυκιά φωνούλα της βασίλισσας μου. Αποφασίζω να μην ανοίξω ακόμη τα μάτια μου.. δεν θέλω να τελειώσει αυτός ο ύπνος. Με την καμία. Είχα να κοιμηθώ τόσο ήρεμα.. δεν ξέρω και εγώ από πότε. 

Από τότε που το κοριτσάκι μου γύρισε από την ξενιτιά, τα βράδια δεν μπορώ να κοιμηθώ.. ίσα που κλείνω τα μάτια μου για 2-3 ώρες και ξεγελάω τον εαυτό μου. Όσο έλειπε στο εξωτερικό πάλι δεν κοιμόμουν καλά.. μου έλειπε. Οπότε.. ναι.. από τέλη Φεβρουαρίου έχω να κάνω τέτοιον γαλήνιο ύπνο.

"Άρη.. έχω μάθημα.. θα.. θα αργήσω" επιμένει η πριγκίπισσα μου. Ως απάντηση, σφίγγω ακόμη περισσότερο το κράτημα μου γύρω από την κοιλίτσα της και τρίβω το πρόσωπό μου στο στήθος της. Ο φίλος μου συσπάται σε αυτήν την επαφή και.. γαμώ την πουτάνα μου, γαμώ. Είμαι σκληρός.

"Άρη.. η ώρα έχει πάει 8 και μισή" νιώθω το χέρι της μικρής μου και πάλι στο ξυρισμένο μου κεφάλι. "Πρέπει να σηκωθώ" 

"Κάτσε λίγο ακόμη ομορφιά μου" της λέω με την αγουροξυπνημένη μου φωνή και περνώ το πόδι μου πάνω από τα ατελείωτα δικά της. Σε αυτήν την κίνηση η στύση μου έρχεται σε επαφή με το γυμνό μπουτάκι της και.. γαμώ το κέρατο μου μέσα γαμώ.. θέλω να την πηδήξω. 

Ξεφυσάω αμέσως βαριά.

Κάνε όνειρα Άρη! 

Εδώ ούτε να την φιλήσεις δεν θέλει.. μέχρι χτες ούτε που σου μιλούσε! Νομίζεις ότι θα σε αφήσει να της τον χώσεις? 

"Άρη έχω μάθημα με τον πατέρα σου" η φωνή της καρδούλας μου πλέον ακούγεται πιο δυνατή και πιο κοφτή. "10 λεπτά καθυστέρησης ισοδυναμούν με μια εφημερία... θέλεις να με βάλεις σε μπελάδες?"

Χαμογελάω αχνά. "Θες να του πω εγώ μάτια μου να μην σε τιμωρήσει?" την ρωτάω με παιχνιδιάρικη φωνή και αμέσως αφήνω ένα μικρό φιλάκι στο δέρμα που βρίσκεται μεταξύ από τα δύο βυζάκια της. Είναι τόσο μα τόσο ωραία η αίσθηση να ξυπνάω και πάλι δίπλα στο μωράκι μου. Θέλω να κρατήσει για πάντα αυτήν η χαρά μου.. γίνεται?

the road to SEDUCTIONحيث تعيش القصص. اكتشف الآن