Κεφάλαιο 29

10.3K 450 232
                                    

Αρχές Απριλίου / 3 μήνες μετά

Άρης

....Στη συνέχεια, ορίζοντας την πιθανότητα εύρεσης ενός μονοδιάστατου σωματιδίου στο διάστημα (α,b), ως P=S(a,b)p(x,t)dx να δείξετε ότι dP/dt= J(a)-J(b).

Γαμώ την τύχη μου την μαύρη γαμώ. "Ρε Άννα, ρε κοπέλα μου. Κάτσε λίγο ήσυχα ρε μωράκι μου" της λέω και κρατάω την μέση της γερά για να σταματήσει να μου τρίβεται. "Είχες πει ότι αν σε άφηνα να κάτσεις στα πόδια μου τώρα που διαβάζω, δεν θα έκανες τίποτα. Ότι θα με άφηνες να λύσω ανενόχλητος τα παλιά θέματα" της λέω και γυρνάω ξανά το βλέμμα μου στην οθόνη του υπολογιστή. 

Πώς συγκρίνετε το αποτέλεσμα με τον νόμο διατήρησης του ηλεκτρικού φορτίου στην ηλεκτρομαγνητική θεωρία του Maxwell?

"Ρε μωρό μου, δίνω πρόοδο αύριο" Νιώθω το χέρι της Άννας να τρίβει το μόριο μου πάνω από την φόρμα. Ταυτόχρονα σκύβει και ξεκινάει να πιπιλάει τον λαιμό μου.  Ξεφυσάω. Δεν είχα φανταστεί ποτέ ότι θα έλεγα όχι στο σεξ με το κορίτσι μου. "Θες λίγο να με αφήσεις να διαβάσω μπας και το περάσω το πούστικο με ένα 5? Από το δεύτερο έτος το χρωστάω το γαμημένο" Πιάνω το χέρι της και το απομακρύνω με μισή καρδιά από την στύση μου.

Τέλεια. Τώρα ξέχασα όλη την εκφώνηση της άσκησης. Άντε πάλι από την αρχή. Έστω Ψ(r,t) οι λύσεις της χρονικά εξαρτημένης εξίσωσης του Schrödinger για ένα κβαντικό σωμάτιο μάζας m με δυναμική ενέργεια-

"Ρε κοριτσάρα μου, εγώ όταν διαβάζεις σε ενοχλώ?" την πιάνω από τα μπράτσα και την αναγκάζω να σταματήσει να με χαϊδεύει.

Η Άννα μου με κοιτάει και μου χαμογελάει λοξά. "Ναι?" λέει και βάζει και πάλι το κεφάλι της στον λαιμό μου. Ανατριχιάζω ολόκληρος από τα φιλιά που αφήνει στο δέρμα μου. Δεν μπορώ να της αντισταθώ, γαμώ την πουτάνα μου γαμώ. 

Αλλά πρέπει. Αύριο το πρωί δίνω εξετάσεις. Θέλω να κοιτάξω τα παλιά θέματα. Πώς στον πούτσο θα πάω χωρίς να έχω μια ιδέα για το τι παίζει?

"Άννα, όλο το βράδυ χτες σε πηδούσα. Θες και άλλο?" Μετά λέει εμένα αχόρταγο και ότι εγώ σκέφτομαι μόνο το σεξ. 

Το κορίτσι μου βάζει το χεράκι της μέσα από την φόρμα μου πλέον. "Θέλω να μπεις πάλι μέσα μου Άρη μου" ψιθυρίζει στο αυτί μου με αισθησιακή φωνή. "Αφού είσαι πολύ σκληρός, το θέλεις και εσύ. Γιατί μου το παίζεις δύσκολος?"

Γαμώ γαμώ γαμώ

Το ξέρω ότι είμαι ήδη σκληρός. Πάντα έτσι είμαι κοντά της. Την θέλω συνέχεια, όλη μέρα, κάθε μέρα. Θέλω να την πηδάω, να της κάνω έρωτα.. τα πάντα. Ανάλογα τις διαθέσεις. 

the road to SEDUCTIONOnde histórias criam vida. Descubra agora