Κεφάλαιο 21

9.2K 475 270
                                    

Άρης

"Σε θέλω" της λέω και την τοποθετώ καλύτερα στην αγκαλιά μου. 

Την ακούω να γελάει. "Πάλι? Σε ησυχία δεν με έχεις αφήσει τις τελευταίες μέρες"

"Πάλι, μωρό μου πάλι. Θέλω όλη μέρα να είμαι μέσα σου" Με τα χέρια μου ξεκινάω να μαλάσσω τα στήθη της. Οι σαπουνάδες βοηθούν τα χέρια μου να γλιστρούν καλύτερα πάνω στο δέρμα της.

Η Άννα γυρνάει να με κοιτάξει. "Και από αύριο που θα έχω περίοδο τι θα κάνεις?" Ωχ. Τώρα αυτό ήταν ανάγκη? Μια χαρά δεν είμαστε τόσο καιρό? Δεν μου αρέσει να πηδάω μες στο αίμα.

"Πάντα υπάρχουν εναλλακτικές" ελπίζω να την έπιασε την σπόντα για κώλο.

Το πρόσωπο της Άννας συννεφιάζει. Τι έπαθε τώρα? Μήπως δεν της άρεσε το υπονοούμενο? "Θέλεις να βγούμε έξω? Μούλιασα τόση ώρα στο νερό" μου λέει και κάνει κίνηση να βγει από την μπανιέρα. Δεν την αφήνω. Θέλω να την πηδήξω εδώ μέσα. Τόσες εβδομάδες και δεν το κάναμε ούτε στο ντουζ ούτε στην μπανιέρα. 

Με μια απότομη κίνηση μας αναποδογυρίζω έτσι ώστε η Άννα μου να είναι από κάτω και εγώ από πάνω της. Ανοίγω τα πόδια της δεξιά και αριστερά και τοποθετώ τον εαυτό μου καλύτερα ανάμεσα τους. Το μισό νερό από την μπανιέρα έχει βγει έξω, αλλά πραγματικά είναι το τελευταίο πράγμα που με νοιάζει. Εγώ θα τα μαζέψω?

"Τι έχεις στο νου σου?" με ρωτάει η Άννα και σμίγει τα φρύδια της. Μα γιατί εκπλήσσεται? Τόσες φορές έχουμε πηδηχτεί. Ακόμη να το συνηθίσει? 

"Θα δεις μωρό μου θα δεις.." της λέω με αισθησιακή φωνή. Τα δάχτυλά μου βρίσκουν με μεγάλη ευκολία την περιοχή της. Τρίβω την κλειτορίδα της ελαφρά και αμέσως το κορίτσι μου κλείνει τα μάτια του. 

Αναστενάζω βαριά. Είμαι ήδη σκληρός. Πολύ σκληρός. Πάντα έτσι είμαι κοντά της. Με το που την βλέπω μου σηκώνεται και θέλω να της τον χώσω αμέσως. Είναι τέλειο το σεξ με συναισθήματα.

Παίρνω τα χέρια μου από την περιοχή της και τα τοποθετώ δεξιά και αριστερά από το κεφάλι της, στο τεχνητό μάρμαρο της μπανιέρας. Η Άννα ανοίγει αμέσως τα μάτια της και με κοιτά με παράπονο. "Γιατί σταμάτησες?" 

"Αυτό που θα κάνω σε λίγο θα σου αρέσει περισσότερο μωρό μου" της λέω και της τον τρίβω στην περιοχή της. 

Η Άννα μου αναστενάζει και κλείνει τα μάτια της. Πλησιάζω τα χείλη μου στα δικά της. Της τα ρουφάω και συνεχίζω προς τον λαιμό της. 

the road to SEDUCTIONDonde viven las historias. Descúbrelo ahora