Αφιέρωση Κεφαλαίου
***
25 Ιουλίου
Άννα
Το ροζ το μπλουζάκι.. το ροζ το σορτσάκι.. τον τόμο της φυσιολογίας.. την οδοντόβουρτσα.. την οδοντόκρεμα.. τα παντοφλάκια.. τα πιτζαμάκια..
Μα τι ξεχνάω.. τι ξεχνάω..
"Έτοιμη?"
Στρέφω απότομα το κεφάλι μου προς την πόρτα του δωματίου του Άρη. "Κάτι ξεχνάω ρε μωρό μου.. αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ τι" του λέω και σκανάρω το δωμάτιο του για μια τελευταία φορά.
Χτες ήταν το τελευταίο βράδυ που κοιμηθήκαμε εδώ, στο σπίτι του Κομνηνού. Πριν από λίγο καιρό αποφασίσαμε μετά τον γάμο να πάμε να μείνουμε μόνοι μας στο προηγούμενο σπίτι του Άρη, εκεί που ζούσε όταν τον γνώρισα. Το αγόρι μου θα πάει να κοιμηθεί από σήμερα εκεί, ενώ εγώ θα μείνω απόψε στο σπίτι του Γιώργου και θα μετακομίσω και επίσημα αύριο, μετά την δεξίωση, μαζί με τον άνδρα μου.
Με τον άνδρα μου.
Περίεργο ακούγεται, πολύ περίεργο βασικά.
"Δεν βρίσκω τον λόγο που πρέπει να πας σήμερα να κοιμηθείς στου ψηλού" η φωνή του Άρη ακούγεται βαριά. "Εκτός" νιώθω δύο χέρια να ανεβοκατεβαίνουν πάνω κάτω στα γυμνά μπούτια μου. "Εκτός και αν με αφήσεις να έρθω να κοιμηθώ μαζί σου, μωρό μου" ο Άρης με το που τελειώνει την πρόταση του κολλάει την πλάτη μου πάνω στο στήθος του, και τα οπίσθια μου πάνω στην-
Κλείνω αμέσως τα μάτια μου και αναστενάζω βαριά.
Η καρδιά μου ξεκινάει να χτυπάει πιο δυνατά.
Το στομάχι μου σφίγγεται.
Τα πόδια μου τρέμουν.
Άραγε αυτός ο άνδρας θα σταματήσει να έχει ποτέ αυτήν την επίδραση πάνω μου?
"Το.. το έθιμο" του υπενθυμίζω και κλείνω αμέσως τα πόδια μου.
"Στα αρχίδια μου" γκρινιάζει το αγόρι μου και ξεκινάει να ρουφάει με μανία το δέρμα στον λαιμό μου.
Ανοίγω απότομα τα μάτια μου και με μια αστραπιαία κίνηση απομακρύνομαι από πάνω του. "Θα μου αφήσεις σημάδι!" παραπονιέμαι και πάω να κοιταχτώ αμέσως στον καθρέπτη. "Άρη πας καλά?" τον ρωτάω με το που δω την μικρή κοκκινίλα χαμηλά στον λαιμό μου. "Ένα πράγμα σου ζήτησα" αναστενάζω βαριά και στρέφω το πρόσωπο μου πάνω του. "Να μην μου κάνεις πιπιλιές τις τελευταίες δύο εβδομάδες πριν το γάμο! Και εσύ, από την στιγμή που σου το είπα κάνεις ακριβώς το αντίθετο! Πώς θα το καλύψω αυτό? Μου λες?"
ESTÁS LEYENDO
the road to SEDUCTION
Chick-LitΜέρος 1ο "Ο έρωτας" --- Κεφάλαια: 1-28 Πνίγομαι, πνίγομαι στα συναισθήματά μου για αυτήν την κοπέλα. Δεν αντέχω άλλο θα το πω. Και ότι είναι να γίνει ας γίνει. "Είμαι ερωτευμένος μαζί σου" Αμέσως την νιώθω να παγώνει. Γυρίζει στο πλάι και σβήνει το...