182. Kapitola

384 41 9
                                    

Tae-Hyung

Už nazí jsme se svalili do postele, zatím co jsme se nepřestávali hladově líbat. Mé ruce šmejdily po jeho nádherném těle a ani miláček nebyl pozadu. Překvapil mě, nečekal jsem od něho takovou vášeň! Mé vzrušení rapidně rostlo, až byla má erekce téměř bolestivá. Jenže pak jsem se zarazil. „Brzdi, Kookie!", vydechl jsem, sotva popadaje dech, s velkou dávkou sebeovládání. „Co... cože?", podíval se na mě zaskočeně, když jsem se odtáhl. „Takhle to nejde, miláčku!", konejšil jsem ho, když jsem viděl jeho zaražený a dost lítostivý pohled. Zřejmě nechápal, o co mi jde. „Jestli budeme takhle pokračovat...", vysvětloval jsem nervózně. 

Zlehka jsem pohladil jeho zarudlou tvářičku. „tak tě už zase tvrdě ojedu a to přece nechceš, nebo snad ano?" Kookieho oči se doširoka rozevřely a on nejistě zakroutil hlavou, jakože ne. „Tak vidíš!", pousmál jsem se. „Pojď, půjdeme do sprchy, umyjeme se a pak začneme znovu, co říkáš?" „Do... dobře!", špitl. Vzal jsem ho za ruku a odvedl do koupelny. Pod sprchou jsem ho pak začal znovu líbat, tentokrát však mnohem něžněji a procítěněji.

Dnešní den byl kouzelný a svým způsobem výjimečný, přestože jsme byli jen na „obyčejné" večeři a nebylo v mém zájmu všechnu tu romantiku pokazit tvrdým sexem, přestože si můj penis žádal něco jiného. Můj penis chtěl zase tvrdě šukat, tak jako včera večer! Když jsem si králíčka začal brát, nedokázal jsem se už vůbec ovládat! Aniž bych to plánoval, probudil se ve mně dravec toužící po tvrdém sexu. Tuhle část mé osobnosti jsem vážně nechtěl Jung-Kokiemu nikdy ukázat, ale když se tak stalo, nešlo to zastavit! Byl jsem jako smyslů zbavený! 

Šukal jsem potom miláčkův zadek jako zběsilý se vší až dosud potlačovanou zvířecí touhou. Chtěl jsem, aby sotva dýchal, chtěl jsem jeho zadeček co nejvíc rozmrdat, doslova. Kdyby to zvládl, pokračoval bych dál i po našem orgasmu, ale Kookie to bohužel nezvládl. Evidentně si to... k mé velké lítosti... ani neužil stejně jako já! Musel jsem se teď hodně přemáhat, abych se ovládl, ale věděl jsem jistě, že by mi nestálo za to, aby byl Kookie znovu smutný. K čemu by pak byla všechna moje láska, kdybych se už zase nechal unést chtíčem a znovu mu ublížil???

Umyli jsme se a já jsem poprosil miláčka, aby ještě chvíli zůstal ve sprše. Kookie naštěstí neprotestoval. Utřel jsem se do sucha a pak, s lubrikačním gelem v ruce, jsem vběhl do ložnice, abych mohl vytáhnout z kapsy od saka dvě čajové svíčky, které jsem tak trochu ukradl v restauraci. Ne že bych neměl peníze na svíčky, ale před tím mě nenapadlo je koupit a pak, když mi během večeře bleskla hlavou myšlenka, že by se mohly hodit, nebylo kdy je kupovat, když jsem nechtěl narušit to kouzlo... Chtěl jsem totiž pokračovat v naší romantice. 

Z kuchyně jsem si přinesl zapalovač, zapálil jsem svíčky a položil je na stůl vedle Sakury od králíčkova kamaráda, tak aby se nemohlo stát, že by shořela od neposedných plamínků. Potom jsem si lehl do postele a čekal, až za mnou přijde můj poklad, což se po nějaké chvíli stalo. Překvapeně se zadíval na čajové svíčky, které vrhaly jen nepatrné světlo na mé nahé tělo a pak na mě. Nejspíš ztratil řeč, protože nevydal ani hlásku. Musel jsem se pobaveně pousmát, když zalapal po dechu, ale to už jsem natáhl ruku a miláček vklouzl do postele za mnou, rovnou do mé náruče. „Kde... kde jsi vzal ty svíčky?", vydechl, když jsem přestal líbat jeho rty a přesunul se na jeho rozkošný krk. „Neptej se!", uculil jsem se a miláček se naštěstí už neptal. 

Položil jsem ho na záda. Zlíbal jsem pak jeho hrdlo i hrudník, kde jsem se poctivě věnoval oběma jeho bradavkám. Umíral jsem touhou, když nádherně vzdychal, s prsty zapletenými do mých vlasů. „Jsi... tak... nádherný!", šeptal jsem, zatím co jsem sál, olizoval a všelijak ochutnával jeho prsní dvorce i hrbolky uprostřed nich. „Tak sladký!" Jeho útlé tělo mi připadalo opravdu nádherné! Jung-Kookieho sladký hrudník, který se dmul vzrušením, ploché bříško s rozkošným pupíkem, jeho krásně vzrušené přirození ... všechno jsem zlíbal a ochutnal. Také miláček se pak snažil a věnoval mi svou úžasnou péči. 

Takhle jsme se líbali, hladili, vzájemně ochutnávali a laskali, aniž bychom plýtvali energií na mluvení, tak dlouho, až jsem to už opravdu nemohl vydržet. Zdálo se, že ani miláček to vzrušení už dýl nevydrží. Vzal jsem tedy do ruky lubrikační gel a zadíval se do jeho očí. „Můžu?", zeptal jsem se potichu a Kookie, který ležel na zádech, k mé velké radosti přikývl. Roztáhl nohy a čekal. Zalapal jsem po dechu nad tím pohledem. Nešlo to znovu něžně nezlíbat jeho dokonalé rty a taky celou jeho nádhernou tvářičku. Už potřené gelem jsem pak opatrně zasunul prsty do miláčkovy dírky a začal si ho připravovat, zatím co jsem stále něžně líbal jeho rty.

Kookie zavřel oči a vzdychal vzrušením, ale bylo na něm vidět, že ho to i bolí. Chvíli jsem zaváhal. Opravdu mám pokračovat? „Tak už si mě vezmi!", zavzdychal Kookie a já jsem málem zařval radostí, jak moc jsem po tom toužil. Přidal jsem lubrikační gel do jeho otvůrku a taky jsem hojně přidal i na svou erekci. Vměstnal jsem se pak mezi miláčkova stehna a začal co nejopatrněji zasouvat, až jsem v něm byl celý. Kookie se mírně prohnul v zádech a potichu zasténal, zatím co já jsem lapal po dechu, když se kolem mě šíleně sevřel. Lehl jsem si pak na něho a něžně setřel jeho slzy. „Miluju tě!", zašeptal jsem. Čekal jsem, až si na mě zvykne. 

„Ta... taky tě miluju!", vydechl bolestně a já jsem znovu zapochyboval, jestli mám opravdu jeho zadeček dál trápit. Jenže miláček mě naprosto odrovnal, když mírně nadzvedl pánev, jako by mi tím chtěl naznačit, že už je připravený. Začal jsem se tedy pozvolna pohybovat a králíček zavzdychal tak úžasně, že jsem se málem udělal. Přitáhl si mě pak za krk k sobě a spojil naše rty. Líbali jsme se něžně a láskyplně a já jsem stejně něžně a pomalu přirážel do jeho těla. Doufal jsem, že to miláčka bolí jen minimálně a jeho slastné vzdechy, které pouštěl do mých rtů, mě naštěstí uklidňovaly, že vážně netrpí. 

Ke konci jsem přece jen maličko zrychlil, když už jsem opravdu nemohl jeho hřejivé sevření vydržet a Kookie chvíli na to vyvrcholil. Jeho zasténání, to jak se prohnul se zavřenýma očima a skouslým rtem... jeho dokonale slastný výraz, který jsem si nemohl nechat ujít a konečně, křečovité sevření jeho hebkého nitra při jeho orgasmu způsobilo, že jsem vyvrcholil taky. Cítil jsem, jak sperma uniká z mého přirození a zaplňuje Kookieho zadeček, zatím co já jsem myslí navštívil vzdálený konec vesmíru, sotva schopen obyčejného nádechu. Svalil jsem se pak na miláčka, který taky sotva popadal dech. V tu chvíli mi opravdu naplno došlo, že vlastně vůbec nepotřebuji tvrdý sex na to, abych měl neuvěřitelný prožitek. 

„Vážně tě moc miluju tě, Jung-Kookie!", zašeptal jsem do jeho ouška. „Taky tě moc moc moc miluju, Tae-Hyungie!", zavrněl potichu. „Jsi nejúžasnější stvoření na světě, Jung-Kookie, víš to?", pokračoval jsem láskyplně. Vypadalo to, že by se se mnou rád hádal, ale byl na to až moc unavený, takže se nakonec jen pousmál a nic neřekl. Vzal jsem miláčka do náruče a znovu ho odnesl do sprchy. Umyl jsem jeho tělo i to své. Potom jsem ho musel maličko donutit, aby si nechal vpíchnout kortikoidy, ale další léky už zapil naštěstí poslušně. Uložil jsem pak svůj poklad co nejopatrněji do postele a zhasl jsem svíčky. Když jsem se otočil zpátky k posteli, Jung-Kookie už spinkal. Naposledy jsem políbil jeho rty, čelo a taky zlehka zavřená víčka. Lehl jsem si na záda, přikryl nás peřinou a miláček se ke mně ze spánku přitulil. 

Usínal jsem opravdu mega šťastný! 

Zabij mě něžněKde žijí příběhy. Začni objevovat