43

346 30 1
                                    

!!!!!!!W CHUJ WAŻNE!!!!!!!

Nie mam w ogóle zdolności do sklejania wersów ani żadnych takich więc przepraszam, że wzięłam piosenkę kogoś innego

!!!!!!!KONIEC W CHUJ WAŻNYCH WIADOMOŚCI!!!!!!!

Kaja nawet nie zauważyła jak minęło pół roku. Byli ze sobą już taki czas a mimo to nadal się odkrywali i patrzyli na każdy skrawek swojego ciała podziwiając go jeszcze bardziej. Kaja właśnie zmieniała bieg i swoim białym Mercedesem-AMG GT. Dawno temu dostała go od taty za tamtego starego Forda którego matka jej rozwaliła. Zadzwonił jej telefon więc odebrała i szczęśliwy głos rozbrzmiał po aucie.

- Kaja!

- No co tam Madzia.

- Piosenka Kuby wyszła! Jest przepiękna! Posłuchaj jej i oglądnij teledysk.

- Jestem za kółkiem jadę z pracy. Jak wrócę do domu to posłucham i oglądane teledysk.

- Oki. Napisz potem co sądzisz o niej bo ja uważam, że jest wykurwista.

- Oczywiście. - uśmiechnęła się i zwolniła by zjechać do podziemnego garażu i zaparkowała swoje auto koło szarego Ferrari F12 Berlinetta, nie mogła napatrzeć się na to auto. Było piękne, Kuba miał gust. Niedawno go zmienił jak to sam powiedział, Porshe go znudziło i czas na coś nowego. I ma coś nowego, znaczy auto jest nowe, wyjechało z salonu prosto w ręce Kuby ale pierwsze wyjechało na drogi w 2015 roku. Weszła do windy i wcisnęła piętro czterdzieste. Gdy weszła do mieszkania jej oczom ukazał się Kuba z winem w ręku. - Jeszcze nie słuchałam kochanie. - szepnęła a Kuba z uśmiechem na twarzy połączył telefon z telewizorem.

Puścił piosenkę. *wasza wyobraźnia musi w chuj zadziałać teraz.* Teledysk trwał aż pięć minut. Piosenka nazywała się Moja mała señorita. Z uśmiechem popatrzyła na teledysk. Pierwsze ujęcie było z przed roku gdy pijana śpiewała na Wyspie Słodowej jakąś starą piosenkę. Kuba krzyknął wtedy: „Śpiewaj dalej" i zaczęła się spokojna i powolna melodia. Pierwsze słowa uderzyły w Kaję jak grom z jasnego nieba. Późna noc, jedziemy autem.
Ona patrzy na mnie i mówi mi że kocha, i że chce tego na zawsze.
Mówi mi że kocha, i że mówi mi poważne. Na teledysku widniała postać Kuby jak jechali późną nocą autem we Wrocławiu gdy uciekł jej autobus.
Nie znam drugiej, jak ona ani trzej jak ona ani nie znam czwartej. Teraz była przedstawiona sytuacja sprzed paru tygodni gdy po mieście jechali o drugiej w nocy dwieście dziesięć na godzinę. Kaja zamiast bać się i krzyczeć na Kubę śmiała się najgłośniej jak umiała.
200 na godzinę w mieście, teraz już nic nie jest ważne.
Noc pachnie jak ty, to miasto pachnie jak my.
Chce ciebie zawsze jak nikt, nikt nie wygląda w wannie jak ty i nikt nie wygląda tak ładnie jak my. Kuba wstawił teraz ich najlepsze zdjęcia, które zostały zrobione w jakiejś ozdobne wannie w jednej z sesji zdjęciowych, które mieli. Siedzieli w wannie pełnej wody, która wręcz się przelewała w jakiejś ruinie, która nawet nie mogła nazywać się ruiną. Ona była ubrana w czarne spodnie i białą koszulkę Versace którą pożyczyła na sesje od Kuby. Na nogach miała Converse w kolorze kawy latte. On ubrane miał zielone spodnie i żółtą koszulkę od Gucci. Na nogach miał białe tenisówki Tommiego Hilfigera. Przedstawiały jak oni bardzo się różnili a jednocześnie byli tacy sami... lecz nikt tego nie widział. Nawet oni nie widzieli, że byli tacy sami. Ona i Kuba tacy sami choć tak niepodobni...
Trap dla nas skacze jak nikt wciąż robimy papier jak nikt.
Jesteś kozakiem, jak nikt, mała, jesteś kozakiem, jak nikt,
W kuchni odpalasz fajkę za fajką, czasem toczymy walkę za walką.
Czasem toczymy walkę za bardzo bo znam cię jak nikt a ty znasz mnie za bardzo. W teledysku były zdjęcia jak miała bokserskie rękawice i biła nimi Kubę podczas jednej z imprez, które przeżyli razem. Robił te zdjęcia Wojtek co było w tej całej sytuacji najśmieszniejsze. Czemu? Wojtek był wtedy tak pijany, że nie mógł utrzymać w ręce aparatu fotograficznego.
Jesteś łobuzem? wiem ze lubisz kwiaty i wiem ze nie róże. Pokazały się zdjęcie jak Kaja miała wstawiony język i pokazywała środkowe palce, trzymała przy tym lilie od Kuby. Klęczała przy swojej łydce na której miała wytatuowaną lilię. To było słodkie i bardzo ciekawe, nawiazując do tekstu piosenki.
Ktoś postawi kraty, to wiesz że je zburzę.
Jesteś tego pewna, gdy jestem na górze

Chuj w dorosłe życie, chuj w to co kto mi pozwoli.
Nie chcę z tobą ukraść konia ukradnijmy 1000 koni.
Chuj w dorosłe życie, chuj w to co kto mi pozwoli.
Nie chcę z tobą ukraść konia ukradnijmy 1000 koni!!! Scena przedstawiała gdy Kaja głaskała konia na islandzkim pastwisku. Z jej ust wydobywała się para a oczy były zmęczone ale na ustach widniał szeroki uśmiech. Kochała naturę. Islandia była idealna do jej spotkania. Zwłaszcza podczas ich wycieczki.

Jeśli zabijesz za mnie, skłamię, po czym wezmę winę za ciebie.
Wszedłbym na minę za ciebie
Czy to jest prawdziwe dla ciebie?
Jeśli zabije za nią, ona skłamie, po czym weźmie winę za mnie.
Ona by weszła na minę za mnie to jest za bardzo prawdziwe dla mnie. Ich zdjęcia migały na telewizorze. Były między innymi tam zdjęcia sprzed roku gdy stali razem na wrocławskim rynku podczas jarmarku i pili grzańca w kubku z numerem 2018. To było taki czas temu, że nie mogła w to uwierzyć. Każde kolejne zdjęcie było piękniejsze. Mignęło jej przed oczami nawet zdjęcie jak trzymała czerwone szpilki a Kuba splótł swoje ręce pod jej pośladkami i ją pocałował. Wtedy Piotrek chybił. Ukazało się zdjęcie ze szpitala od razu po śpiączce gdy ucałował ją w czoło. Potem zauważyła pełno zdjęć z Islandii a nawet zdjęcie gdy robi Madzi paznokcie.
Jeśli zabijesz za mnie, skłamię, po czym wezmę winę za ciebie.
Wszedłbym na minę za ciebie.
Czy to jest prawdziwe dla ciebie?
Jeśli zabije za nią, ona skłamie, po czym weźmie winę za mnie.
Ona by weszła na minę za mnie.
To jest za bardzo prawdziwe dla mnie.
Powiedz mi skarbie*: w teledysku pokazało się nagranie jak śmieje się donoście przy stole całej ekipy jakoś miesiąc temu. Ona była cały czas nagrywana i oblegana i nawet tego nie czuła.

czy zostaniesz przy mnie? Następnie w teledysku rozbrzmiał głos Kuby mówiący: Moja mała señorita. Będziesz żyła sto lat a ja dwieście.

- Trzymama za słowo. Masz zielone. I można było usłyszeć głośny ryk silnika. Wideo się skończyło jak całe nagranie.

- Tak Kuba. Zostanę przy tobie. - odpowiedziała całując go w usta.

~~~
*Bedoes - 1000 koni

Saldo '07 /QuebonafideOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz