Taehyung
Ani nejde popsat jak jsem rád, že spím s Hobim. Jimin se celou noc vrtí a vůbec se vedle něj nedá v klidu spát. Unavený ještě nejsem a tak si zalezu pod peřinu a hraju hry na mobilu. Zítra - vlastně už skoro dneska - musíme být před vilou už v osm ráno, kvůli první "rozcvičovací" hře k sérii RUN.Za pár hodin nám bude zvonit budík, když v tom uslyším od Jimina jemné zasténání; ,,Kookie...".
Ah tohle... Jimin dělá ve spaní spoustu věcí. Kromě věcného vrtění se i dost často mluví. Jenže teď za to on sám tak nějak s největší pravděpodobností nemůže.
,,Jeonkookie, nejsi tu sám," Ozve se Hobi. Taky ještě vyloženě nespí. Jediný kdo tady v klidu dřímá je momentálně už jenom Jimin.
Kookie se zvedne a posadí se na postel. Rty má rozhodně vlhké. To poznám z odlesku světla, které sem doléhá zkrze okna. Nám je jasné co dělal.
,,Nemůžeš na něj útočit ve spánku." Hobi zní dost ospale. Asi se zrovna probudil, když zaslechl Jiminovo zasténání a Kooka, který si začal sedat. V pokoji byla tma, ale přes pronikající světlo je jasné, že na nás Jungkook kouká dost jasně naštvaně. Moc se nedivím, když jsme no vyrušili u jeho hrátek.
,,Hele, co na to vůbec Jimin? Poslední dobou je hlavou úplně někde jinde." Hobi má postřeh. To samé se honí hlavou i mně. A asi v tom nebudeme sami. Kook se jenom zavrtěl, ale nic na to neřekl.
,,Musíte to držet na uzdě co nejdéle to bude možné. Pochopili jsme, že spolu vyloženě oficiálně nechodíte, ale jste všem hrozně na očích". Prohodil jsem a u toho jsem se snažil koukat Jeonovi do očí. Jimin se začal převalovat, až mi hrklo v krku, že je snad taky vzhůru.
Jungkook
Vypadá to, že všichni spí. Hlavně Jimin se jeví jako rozkošná panenka. Ani nevím jak popsat tu radost, že s ním můžu spát po dlouhé době v jedné posteli. Tohle docela kompenzuje to, že jsme tu čtyři.Přetočím se na bok abych viděl Jiminovi do tváře. Jeho plné rty dokážu přesně rozpoznat i přes všechnu tu tmu, která v místnosti je. Dělí nás jen několik centimetrů a já neodolal. Musel jsem naše rty spojit. Stejně to o nás všichni vědí, jen na to nijak nereagujou a nevšímaj si nás.
Jimin má jemné rty. Plné a růžové. A protože pořád sladce spí, proč si s ním trochu nepohrát?
Sáhl jsem mu na jeho vypracované břicho a rukou mu zamířil k jeho bradavkám. Jiminovo tělo to vyloženě zaznamenalo a z jeho úst se ozval slastný vzdych; ,,Kookie... Umm..." A to jsem nečekal a strčil jsem svůj jazyk skrz jeho pootevřená ústa do jeho pusy.
Jimin-ssi pořád spal. Nebo to tak alespoň vypadalo. Jenže od tohohle - především mého krásného okamžiku - mě vyrušil Tae, který se posadil na postel vedle Hobiho a díval se naším směrem. Vzhůru už je i Hobi, vzhledem k tomu jak se vrtí. Super. Tohle jsem vážně potřeboval.
Taeho svým způsobem taky miluju. Párkrát jsme spolu měli taky nějaký ten úlet, ale teď se soustředím pouze na Jimina. Proto nemám rád když zrovna on je svědkem nějakých našich hrátek.
Jimin-ssi je na to už celkem zvyklý. Blbnem spolu už nějakou dobu a docela romanticky. Vždycky se mi nějakým způsobem líbil, ale nikdy jsem sebe samého nemohl přesvědčit, že zrovna s ním mi bude tak dobře. Teď si to musím všechno hezky vynahradit. Chimm je taky docela plachý v jistých věcech a docela mi to začíná překážet. City k sobě máme vyloženě oba stejný, ale někdy je to vážně těžký. Hlavně když máte celé dny všude kolem sebe kamery a hromady lidí. Členové štábu o nás vědí taky všechno - tedy, ne tak docela všichni, takže se před nima tolik skrývat nemusíme, ale jistota je jistota.
,,Nemůžeš přece na Jimina zaútočit ve spánku," prohodí dost ospale Hoseok. Vadí mi to. Je to snad naše věc. Nikoho nerušíme. Sex by byl něco jiného, to si snad nechá do soukromí každý, ale líbání by nikomu vadit nemuselo. Ne?
,,Co na to vůbec říká Jimin?" Prohodí k tomu ještě, ,,poslední dobou má hlavu dost daleko."
Haha. Asi má pravdu. Vždycky jsem to já, kdo udělá první krok a Jimin se vždy nechá stáhnou. Ještě ani nedošlo na nic víc, než jen líbání, hromadu cucfleků všude po těle tam kde to není vidět a vzájemné honění si v back stage. No dobře, tohle děláme vážně jen v opravdovém soukromí... většinou.
,,Musíte to držet na uzdě co nejdéle to bude možné." To vím i bez tebe, V. Média by se z toho jinak mohla posrat a nedala by nám pokoj.
Jimin sebou začal vrtět, až jsem si myslel, že už je vzhůru, ale on mě jen rukama chytnul kolem pasu a rozkošně si pomlaskal.
,,Tohle je dost roztomilý," brouknul Tae. A byla to sakra pravda. Skoro jsem se až modlil aby mi z toho nezačal tvrdnout. Jimin-ssi vrněl skoro jako kočka.
Hobi už dávno zase usnul a Tae už se chystal zpátky pod deku taky. Já jsem se nejdřív musel opatrně vymotat z Jiminova sevření abych ho neprobudil a lehl jsem si vedle něho. Přitáhl jsem si ho k sobě a obouma rukama jsem ho objemul.
,,Dobrou zlato," prskl smíchy. Parchant, ale i tak ho mám rád.
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]