Jimin
,,Jimin, jsi si jistý, že mi nic nechceš říct?" Zeptal se mě Jungkook, když byl náš trénink skoro u konce a jako další následovalo focení. S jejich značkou končíme až po našem koncertě a do té doby nehrozí, že by Luke jen tak zmizel se světa. Vzal jsem Kooka za ruku a dal mu na ni malou, rychlo pusu. Kook se usmál a vzal mě kolem ramen. ,,Jsem jen unavený. Je toho... hodně." Řekl jsem. ,,Takže zase žádný sex až do konceru? Můj pták bude mít co děla-" ,,Jeon Jungkook jsme mezi lidma!" Prsknul jsem po něm a on se jen zasmál. Plácnul mě přes zadek a odešel za Hobim a Jinem. Jen abych si ten sex ještě nerozmyslel Jeone...
,,Jungkook! Euphoria!" Zavolal někdo z týmu a Kook se připravil na zkoušku. Miluju tuhle jeho písničku. Je ta čistá a... prostě dokonalá... Jeon je prostě až moc dokonalý...
,,Zamiloval ses znova?" Dloubnul do mě Tae. ,,Tae!" Nečekal jsem ho. ,,Dávej si bacha, aby ti ho nikdo nesebral." Zašklebil se a objal mě ze zadu. ,,Tae----" Brouknul jsem, když mi dal malou pusu do vlasů. ,,To se ti to ze zkora hraje!" ,,Notak, Jimin! Co je malý, to je roztomilý!" Brouknul, já se radši jen usmál a dál jsem zůstával fascinovaný Jeonovou choreografií.
,,Těším se." ,,To my všichni." Odpvověděl jsem Taemu. Po chvilce me V pustil a chystal se odejít. ,,Další jsem na řadě já, tak se zatím měj mochi." Ještě jednou mě políbil a odešel. Takhle si brát pusy bez dovolení!
Neměl jsem už nic na práci, moje zkoušky jsem měl pro dnešek za sebou, takže jsem už jen čekal na ostatní. Musím se diševně připravit na horor s Lukem.,,Jsem úplně zpocený!" Zakřičel Jin, když nám trénink skončil. ,,Převléknout, vysprchovat a hurá na focení." Přidal se Hobi, vzal do ruky mobil a začal nás fotit. ,,Co to děláš?" Prsknul Suga. ,,Hej! Aspoň někdo schovává vzpomínky!" Musel jsem se nad jejich vystoupení zasmát... vážně.
,,Jdeme, ať to už dnes máme za sebou." Zavelel Namjoon a my ostatní kývli hlavou. Všichni jsme hodili ryhlou sprchu, Jin ode mě Jungkooka musel odtáhnout, jinak by nám to trvalo klidně i dobrou hodinu...a možná by mi to ani nevadilo... a převlékli se do čistého oblečení.
,,Jde se to studia." Ozval se znovu Namjoon, když jsme byli zase všichni připravení. Jungkook ke mě přisel, vzal mě za ruku a chtěl se mnou odejít, ale já se mu vyškubnul a podíval se směrem do země. ,,Jimin?" Zeptal se a čekal na moji odpověď. ,,J-Jungkook... jsme v práci kdokoliv by nás mohl v-vidět." Odpověděl jsem mu a hruď mi ztěškla. Nemůžu ryskovat to, že se za rohem objeví Luke a začne nás oba okamžitš fotit. A co hůř? Pošle to do světa.
Jungkook si oddechnul a usmál se. ,,Jdeme?" Zeptal se místo toho a já mu kývl. Nechtěl jsem mu jeho ruku pustit, ale musel jsem.
Netrvalo nám dlouho a společně jsme došli k fotografickému studiu. Zhloboka jsem se nadechl a nechal Jeona ať jde první. ,,Vísosti." Zasmál se na mě, když mi otevřel dveře. Jemně jsem ho z legrace bouchnul do ruky a se zdvyženou hlavou jako jeho vísost jsem vešel dovnitř.
Jako první, co jsem udělal, když jsem vešel do místnosti, bylo to, že jsem se rozhlédnul všude kolem, ale po Lukovi nikde ani památky. ---Třeba je někde v zadu. Pomyslel jsem si a podíval se do jeho místnosti, kde má normálně všechny jeho věci. Skoro jsem se nestačil divit, když jsem tam nic nenašel.
Když jsem se otočil, stála za mnou žena. Bože... tohle je dnes už podruhé co jsem se lekl. ,,DObrý den, Park Jimin." Řekl a uklonila se. ,,Dobrý den. Umm... Jo-ni? Kostymérka." ,,Haha." Lehce se zasmála a zakývala hlavou. ,,Jona." Opravila mě a usmála se. ,,Tady." Pokračovala. ,,Luke mě poprosil, abych vám to dala." Řekla a podala mi obálku. ,,Co je to?" Zeptal jsem se opatrně, protože nic jiného než další stupidní fotky mě nenapadalo. ,,Nevím. Řekl mi, že se do toho nesmím za žádnu cenu podívat." ,,Děkuju." Řekl jsem, Jona se znovu uklonila a konečně odešla.
Chtěl jsem se hned podívat dovnitř, ale tady to není nejlepší místo na věc jako je tohle. Takže... ,,Joon!" Zavolal jsem na něj. ,,Musím si odskočit! Hned budu zpátky!" ,,Nikde se necourej a Kooka nech tady!" Odpověděl mi za Joona Jin, když se akorát chystal jít se mnou. Tentokrát jsem Jinovi vděčný, že Jeona zastavil. Joon na mě kývl a dodal, ať sebou hnu. Mávnul jsem mu na souhlas a utíkal na nejbližší záchody.
Když jsem tam konečně doběhl, zamkl jsem se v jedné z kabin a obálku otevřel. Nebylo v ní, ale nic jiného, než dopis.,,Jimin, řekl bych, že už víš, že ve studiu dnes nejsem. Možná budeš mít radost, ale do konce tohoto týdne jsem pryč ze služebních důvodů.. nasere, co?? Vrátím se čtyři dny před vaším koncertem, takže máš spoustu času si dostatečně užít s Jungkookem a potom na mě nahý čekat v posteli, nebo čekat, až se všichni po celém světě dozví o vašem vztahu. Ty fotky jsou zatraceně sexy, hmm? Notak... v sexu jsem určitě lepší jak Jeon! A když budeš poslušný, někdy tě třeba nechám si s ním zašukat, puso."
V očích jsem měl pomalu slzy. Tohle nemůže udělat! Ne! Jungkook... potřebuju pomoc...
Otřel jsem si rukou své vlhké oči, dopis zmuchlal, hodil do záchoda a spláchnul. ,,Tohle ti nenechám jen tak projít, Luke!"—————————-
Nějaký to odlehčení, když zítra jdeme do té mučírny zvané škola😏😪
Z Luka se stává pěkná sračka
.
.
.⬆️
Co si myslíte o novém songu?
Za mě —> 🤤
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]