Kapitola 58

1.3K 81 2
                                    

                                                                                                                  Jungkook
    ,,Je na čase odejít. Auta na nás venku čekají," řekl Joon potom, co mu přišla sms od manažera.
   
    Všichni jsme se začali chystat, ale já jsem stále klidný nebyl. Nemohl jsem se přenést přes to, že se mnou Jimin absolutně nemluví. Opravdu mě není schopný vyslechnout?
  
    Kluci ještě všichni nebyli připraveni odejít a protože se sám Jimin ještě ani neukázal, rozhodl jsem se jít k němu. Nevím co mi na to řekne, ale z pokus nic nedám, ne? Musím si s ním nějak promluvit.
   
    Když jsem přišel k jeho dveřím od jeho pokoje, zaklepal jsem, ale nikdo neodpovídal. Že by spal? Ještě jednou jsem zaklepal,  ale když nikdo neodpovídal, vešel jsem dovnitř. Jimin tam nebyl.
  
    Udělal jsem několik kroků do jeho pokoje a podíval se kolem. Připadám si jako stalker.
   
    Všude byli vyskládané vázy s růžema, které jsem mu sem postupně nanosil. Docela mě hřálo u srdce, že je nevyhodil do koše. Několik plyšových medvídků, které jsem přinesl také, měl vyskládané na své posteli. Šel jsem blíž a sedl si na její okraj. Je normální, že mi to připadá jako věcnost, co jsem tu byl naposledy? Jiminova vůně se tu mícha s vůní květů. Jin má ravdu, smrdí tón tady jako v parfumerii. Musel jsem se nad tím lehce zasmát. Jen jedna věc mi tu chybí - Jimin. Že by šel napřed?
   
    Zatím co jsem seděl na jeho posteli,  přemýšlel jsem, jak to dnes mám vůbec udělat. Jak to lidem říct... zdělit. Vážně se bojím, jak na to bude Jimin po tom všem reagovat, ale snad ještě není tak pozdě, ne?
   
    Chvilku jsem se po okolí ještě porozhlížel, až jsem se zastavili jeho polštáře. Bylo pod ním něco přikrytého. Nebyl jsem si jistý, jestli se můžu podívat, ale co bych ještě mohl pokazit? Jsem jeho zvědavý přítel.
   
    Nahnul jsem se k polštáři a jednou rukou ho nadzvedl. Byla pod ním bílá obálka. Co je to? Zeptal jsem se sám sebe a vzal ji do ruky. Prohlédl si ji a vyloženě bylo plná... fotek? Několik jsem jich vytáhl a nemohl jsem věřit tomu, co vidím. Na všech jsem byl já a Jimin v našich intimních chvílích. Kdo to kurva nafotil? A pak mi jako bleskem došlo... moje kalhoty.
   
    Jako blázen jsem vyletěl ven z Parkova pokoje a zamířil to do mého. Prohrabal jsem svoji hromadu oblečení a našel kalhoty, které jsem na sobě měl v den, kdy jsme pili. Úplnou náhodou jsem si vzpomněl, ženském ten večer u něj na pokoji schodil knížku, ze které vypadlo pár fotek a jednu z nich si vzal k sobě. Kdybych nebyl tak pitomej, napadlo by mě to rovnou! Jak jsem si mohl myslet, že by to nafotil Taehyung, když pokaždé, když jsme na fotkách, jsme určitě zůstávali ve studiu sami?! JUNGKOOK TY IDIOTE! Mohl jsem si toho všimnout mnohem dřív!
   
    ,,Odcházíme!" Zavolal Joon. Vzal jsem fotky a přišel k ostatním.

    ,,Počkat," upoutal jsem na sebe jejich pozornost a všichni se na mě otočili. ,,Kde je Jimin?" Zeptal jsem se a Jin mi okamžitě odověděl; ,,Šel napřed. Musel toho hodně dohnat."
   
    Ani chvilku jsem pak nemeškal a všem fotky ukázal. Byli stejně šokovaný jako já. ,,Co je-"

    ,,Tohle předemnou Jimin schovával. Proto se choval tak divně," řekl jsem a byl jsem plný vzteku. Proč mi o tom neřekl? Nemám absolutní tušení, kdo za tím je, ale musíme to vyřešit. A já moc dobře vím jak.
   
    ,,Jedem, Jimin na nás čaká."

                                                                                                                    Jimin
    Byl jsem sám na stadionu. Musel jsem jít dřív, abych se mohl napřed připravit a vše si zopakovat než přijdou ostatní a začneme všichni společně.

    Jsem tu už asi hodinu sám a každou chvíli mají přijet i ostatní. A nejen to, každou chvíli se tu objeví tým. Luke. A ani ne za pár minut, co jsem na něj začal myslet...

    ,,Baby." Slyšel jsem a moje tělo se celé zachvělo. Bylo mi víc než jasné, kdo to je. ,,Těšil ses na mě tolik, že jsi tu dřív?" Zeptal se a během chvilky stál vedle mě. Byl jsem akorát v back stage a nikdo jiný tam nebyl. Teď to nemůže udělat. Doufal jsem v duchu.

    ,,Luke," odpověděl jsem mu a ani se neobtěžoval ho pozdravit.

    ,,Tak? Tvá odpověď?" Začal okamžitě a svou rukou zajel k mým bokům. Jeho dotek na mém těle mi byl šíleně odporný. Nechutný. Bylo mi z něj zle a to se mě jen dotkl. Nechci si ani představit něco horšího. Alespoň pro zatím.

    ,,Musím ti odpovídat?" Zeptal jsem se ho klidně. Snažil jsem se ho co nejvíce ignorovat.

    ,,Jsi chytrý. Nebyl by hezké, kdyby tě kvůli těm fotkám ostatní nesnášeli, že? Hvězda, která už nezáří nikoho nezajímá." Olízl si spodní ret a bez toho, aniž bych nějak stihl reagovat, mě přirazil ke zdi. Jednou rukou držel mé ruce nad mou hlavou a druhou rukou mi nadzvedl bradu tak, abych mu viděl do očí.

    ,,Jsi moc hezká panenka. Každý by tě hned šukal." Luke se na to sklonil k mému krku a svým jazykem projel o mé studené kůži.

    ,,N-nenechej značky-" Dostal jsem ze sebe.

    ,,Takovou ostudu bych ti před koncertem nedělal, zlato~" A rukou, co mě držel za bradu mi pomalu začal sundavat tričko. Vyhrnul mi ho až k mé puse. ,,Drž," řekl a naznačil tím tak, abych si to tričko vzal do ruky. Jeho horký jazyk zajel k mým bradavkám a začal si tak s nimi hrát. Prosím... prosím, ať už je konec-

    ,,JIMIN! JSME TADY!" Volal Hobi a mě se nikdy v životě snad neulevilo víc, než teď. Luke se ode mě okamžitě odtáhl a jí si upravil tričko tak, aby nikdo nic nepoznal.

    Luke se ke mně pak rychle naklonil. ,,Nemyslí si, že je konec. O koncertě budeme mít čas jen pro sebe."

    Klepal jsem se. Cítil jsem se špinavý a to jsem se ho skoro ani nedotkl. Potřeboval jsem někoho okamžitě obejmout. Jungkooka. Jenže ne... to jsem nemohl.

    Přišel jsem k nim a objal Hobiho. ,,Copak?" Zeptal se. ,,Stres." Jednoduše jsem odpověděl.

    ,,Jdeme na to. Za pár hodin budeme mít plný stadion ARMY," řekl Namjoon a my ostatní kývli.
Jungkook a Tae se na sebe ani nepodívali. Měl jsem chuť jit k nim a obejmout je oba dva, ale nemohl jsem se přenést přes... to.

    Všechno jsem hodil za hlavu a šel s ostatními trénovat. Posledních pár hodin.

Jungkook
Posledních pár hodin.


Namjoon
,,Jdeme na to. ARMY jsou ready, my jsme ready. 'FAJTING!"

Jimin
Jde se na to.

Jungkook
Jde se na to. Jimin...

EUPHORIA for Jimin [Jikook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat