Jimin
Někdo zaklepal na dveře; ,,V! Můj kabel!" Byl to Yoongi. Sakra Yoongi, jdeš v tu nejlepší chvíli!Konečně se ode mě Tae odlepil a šel mu otevřít. Řekl mu, ať chvilku počká a začal hledat nabíječku. Když ji našel, dal mu ji, něco mu pošeptal, podíval se naším směrem a jestli se mi to nezdálo, tak mrknul na Kookieho. Potom spolu s Sugou odešel.
Jednoho mám z krku, teď mě čeká ta horší část. Zahnat Jungkooka. Ten mě chytil za boky a couval se mnou směrem k posteli.
Když jsme stáli vedle ní, položil si jeho hlavu na mé rameno a jemně mi zkousl levé ucho; ,, Pojďme si hrát..."
Celé tělo se mi zachvělo vzrušením. Kookie mě začal líbat na krku a na ramenou. Pomalu ze mě začal stahovat tričko, jenže u toho jsem ho zastavil.
,,Co se děje"? Zeptal se jeho značně hlobokým hlasem.
,,Co když někdo přijde? Hobi nebo..." Nechtělo se mi říkat jeho jméno. Takhle provokovat lidi se vážně nemá. Potom je z Kooka šílené zvíře. Vždycky je to takhle.
,,Tae určitě nepřijde. Moc dobře věděl co dělal a Yoon ho teď určitě utěšuje," uchychtnul se a rukou si odhrnul několik pramenů vlasů, co mu neposedně padaly do čela.
,,Z tohohle si srandu nedělej! Připadal jsem si mezi váma jako kus hadru"! Zakřičel jsem na něj. Vážně mi to předtím vadilo. Vyškubnul jsem se mu a otočil se čelem k němu. Vzal jsem mu tváře do dlaní a hleděl mu přímo do očí. Kook měl ruce spadlé podél těla. Jen stál namáčknutý na mě s vážným výrazem.
,,Co to pro tebe znamená"? Zeptal jsem se a u toho jsem mu ukázal můj cucflek, který mi v noci udělal na dost viditelném místě. Jungkook se na mě jenom pořád díval tím jeho vážným výrazem a až po chvíli zvedl ruce, položil mi je na zadek, přirazil mě k sobě, donutil mě na něj vyskočit a obtočit kolem jeho pasu nohy.
,,Co to znamená pro tebe"? Zeptal se.
Na to jsem mu nemohl odpovědět. Nevěděl jsem to. Mám to brát jako značku, že někomu patřím, nebo že si se mnou jenom hraje a až ho unavím, přejde k někomu jinému? Nikdy jsem mu neřekl, že ho miluju. A že já ho kurva miluju. Ale teď mu to vážně ještě neřeknu. Ještě ne.
Abych přerušil tu dlouhou pauzu mezi námi, sebral jsem všechnu kuráž a začal ho líbat. Nic nedělal. Prostě se jen nechal.
Když jsem pochopil, že na to nijak nereaguje, odpojil jsem naše rty od sebe. Měli jsme je oba vlhké od mých slin. Bylo to příjemné, ale já věděl, že ho zrovna teď znovu začít líbat nemůžu. Ani nevím proč, ale už jsem neudržel ty slzy, které ani nevím odkud se vzaly a začaly mi stékat po tvářích. Kookie mě opatrně vzal a položil na postel. Byl teď nade mnou na všech čtyřech. Nebrečel jsem, jen mi slzy stále stékaly po kůži dolů. Opravdu jsem nevěděl proč mám v sobě tolik pocitů, které ani nevím co znamenají.
,,Pro mě to znamená všechno," šeptl Kookie a začal mě jemně líbat, opravdu jemně. Moje tělo zalilo horko. Skoro jako bych mohl umřít slastí.
Jungkook
Když Tae konečně odešel, stál jsem tam s jiminem úplně sám. Jenom my dva. Jimin byl dost nervózní. Vzal jsem ho obouma rukama za boky a pomalu ho dovedl k posteli. Jimin byl tak strašně okouzlující...Sklonil jsem se k jeho hlavě a našel si cestičku k jeho uchu; ,,Pojďme si hrát," vypadlo ze mě. Ani jsem nečekal, že to řeknu tak hladce. Docela jsem se bál jak na to Jimin-ssi zareaguje, ale spíš mi připadalo, že se mu to líbí. Proklouzl jsem k jeho krku a začal ho na něj líbat. Došel jsem až k jeho ramenům, když jsem ho mezitím začal svlékat.
Během toho, když jsem mu stahovat tričko, mě zastavil. ,,Děje se něco?" Zeptal jsem se.
,,Co když někdo přijde? Hobi nebo..." Zarazil se Jimin. Asi se mu nechtělo v tomhle momentu připomínat Taeho. Popravdě byl jsem za to docela rád, ale přestat jsem s tím nechtěl.
,,V určitě nepřijde." Za tuhle situaci vlastně vděčím vcelku dost Taemu. Moc dobře věděl co dělá a taky jsem si moc dobře všiml toho jak na mě při odchodu mrknul.
,,Připadal jsem si jako kus hadru!" Okřikl mě. Docela mě to zamrzelo, protože to byla pravda. V tom momentu jsem na něj vůbec nebral ohled.
Když jsem teď nedával pozor, kvůli tomu jak mě jeho věta rozhodila, se mi Jimin vyškubnul ze sevření. Stoupnul si čelem ke mně a vzal mi moje tváře do dlaní. Moje ruce jsem měl svěšené podél těla, protože mi připadalo, že teď opravdu nemám žádné právo se dopustit jakéhokoliv pohybu.
,,Co to pro tebe znamená"? Zeptal se mě Jimin. Zněl u toho vážně a zároveň i smutně. Ukázal při tom prstem na znamémko, které jsem mu během noci nechal na krku. Ani jsem si neuvědomil jako moc je vidět.
To už jsem zvedl ruce a položil je Jiminovi na zadek. Přitlačil jsem ho k sobě a naznačil mu, ať si na mě vyskočí.
A udělal to.
Nohy si obtočil kolem mého pasu a alespoň jednou v životě byl vyšší jak já.
,,Co to znamená pro tebe?" Když jsem se ho na to zeptal, nic mi na to neodpověděl. Jen mi dál hleděl do očí. Skoro se mi zdálo, že se mu v očích lesknou slzy.
Ticho mezi námi se prodlužovalo, až Jimin přitiskl jeho rty na ty moje. Musel na to určitě sebrat všechnu jeho odvahu, protože aby udělal nějaký první krok sám od sebe se u něj vůbec sestává. Nechal jsem ho ať si dělá co chce. Po chvíli Jimin přestal a já jsem na svých tvářích ucítil něco vlhkého. Na jeho tvářích se vyrojily slzy. Nevěděl jsem přesně proč brečí, ale bolelo mě se na něho takhle dívat.
Jemně jsem ho položil na postel a to jediné, co jsem uznal za vhodné bylo, že jsem ho začal líbat co nejjemněji jsem dokázal. Jimin mi pomalu začal sténat do úst a můj spodní problém se znovu ozval. Jiminova přitažlivost mě rozproudila snad víc jak kdy jindy.
Odtrhl jsem se od něj a zvedl mu jeho nohy na svá ramena. Nic nedělal, jen na mě překvapeně zíral.
,,K-Kookie! To nemůžeš!" Jenže moje dychtivost byla až moc velká.
,,Jen se ujisti, že budeš držet nohy co nejvíc u sebe." Stáhl jsem mu kalhoty a i přes jeho lehký odpor mi nakonec podlehl. Překřížil jsem mu nohy a opět si je položil na svoje ramena.
,,Teď zkus udržet hlas na uzdě," rozepnul jsem si pásek a rozepnul zip kalhot.
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]