Jungkook
Když jsme se vrátili z nákupu s jídlem, Tae a Jimin vůbec nepřišli. Co zas' dělaj?
,,Fuu... Jdu pro ty dva," řekl jsem a namířil to k Chimovi do pokoje. Otevřel jsem dveře a on nikde. Zakroutil jsem očima a šel jsem za Taem. Určitě se budou válet spolu.
Vzal jsem za kliku a vešel jsem dovnitř.,,Tae, nevíš, kde je Jimin-" Děláte si prdel? Jimin mu sedí na klíně, V ho drží za boky a Jimin kouká dost viděšeně. Co je to jako za scénu? Taehyung si mé překvapené reakce vyloženě všiml.
,,Copak, Kooku?" Tak takhle to je. Chce si hrát.
Zadíval jsem se na Chima a zavřel za sebou dveře. Tohle bude ještě zajímavé.,,Nechcete mi NÁHODOU ukázat, co jste tady celou dobu dělali?" Zetal jsem se. Chim otevřel pusu, jako by chtěl něco říct, ale Tae ho stihl zastavit.
,,Chceš to vidět?" Řekl Tae a mrknul na Parka. Ten zčervenal a odstrčil ho od sebe.
,,NE! Nic dělat nebudeme! A nic jsme nedělali!"
,,Tak proč má pod tebou takový problém?" To už jsem se musel zamračit. Proč mi to jako Jimin neřekne, když spolu 'nic nedělali'?
,,Vážně ne? Tak proč je takový problém mi říct co se tady mezi váma dělo?" Bručel jsem. Jimin se podíval na Taeho aby mu nějak pomomhl, ale ten se jen uculil a přitáhl si Chima blíž k sobě. Posadil jsem se na židli, která v pokoji byla a sledoval je.,,Kook by to chtěl vidět, proč mu to neukážeš?" Zeptal se ho.
,,T-to není možný! Tae, okamžitě mě pust!" Ječel Jimin a snažil se od něj utéct. Tohle není tak špatný.
Vstal jsem a zamířil si to k nim. Rukou jsem vzal Jimina za bradu a otočil jsem si ho k sobě. Naklonil jsem se k jeho hlavě a olízl mu rty.,,Ahh..." Heknul.
,,Hmm?" A začal jsem ho líbat. Chim se pevně chytil Taeho za tričko a začal mě líbat na zpět.
,,A já jsem zase třetí kolo u vozu? Notak," prsknul Tae a čapnul Jimina za zadek. Ten mi zabručel do pusy a nepřestával mě líbat. Jazykem mi proklouzával do úst a nechtěl přestat. To vlastně ani já ne.
,,Měl by sis ho vzít co nejdřív, jinak se o to postará někdo jiný," brouknul pak a začal si prohmatávat rozkrok. Tomu pěkně stojí... mně začíná tvrdnout taky. Zase.
Jimin sebou škubnul a roztrh tak náš polibek. Kurva... Otičil se na Taeho a vzal ho za ruce.,,Stačí!" Křikl. V se usmál a hodil po mně pohledem.
,,No není rozkošný?" Úsměv jsem mu musel oplatit, protože říkat svatou pravdu.
,,Tak si běž, jinak mi Kook vykope hrob."
Haha.
,,Takovou námahu jen pro tebe? Stačilo by tě hodit do řeky," odpověděl jsem mu a začal se smát. V taky. Jen Mochi zůstat jak z kamene. Zvednul se z jeho klína a strčil do mě. Vypadá to, že je tady někdo pěkně naštvaný. A kdo za to může? kdyby nebyl tak zatraceně sexy, tohle by se mu nedělo.
Sám pro sebe jsem se musel usmát, protože tahle moje myšlenka snad víc stupidní už být napomohla. Namířil si to k východu a já a V jsme zůstali sami. Natáhl jsem se k němu a jazykem mu projel tvář.
,,Tohle mi ještě vysvětlíš," řekl jsem, rukou mu projel po stehnu a odešel taky.
Jimin už seděl u stolu. Jeho tváře byli nafouklé a vypadal jako jeden velký cukrový dortík. Namístě bych ho vošukal. Sledoval jsem ho očima a jazykem si šťouchl do tváře. Ahh...
,,Hej, nadrženče! Můžeš na něj přestat tak hladově koukat?" Yoongi!,,Díky tobě jsem musel odejít ze svého snění," brblal jsem.
,,Hej, to, že seš jak nadženej králík víme všichni, tak to ovládej aspoň u stolu," dloubnul mě do zad a začal si nandávat jídlo na talíř. Tohle je vážně skvělý. To letadlo mi budou předhazovat ješte dlouho. Pousmál jsem se a zrovna přišel V.
,,Stačila na to studená voda?" Hodil jsem po něm ksicht a Tae se uchychtnul.,,Na tohle? Studená voda? To bych musel týden stát nahý na Sibiři," řekl a začal se smát. Jin si nás všiml a začal se mračit.
,,Jestli jste zase něco vyváděli a já na to přijdu, na tu Sibiř půjdete oba!" Prsknul a sedl si k ostatním. Tae mi naznačil ať ho následuju, tak jsem udělal a sedl si k Jiminovi. Taehyung naproti nám.
,,Žádný úchylárny. Aspoň dneska, když máme za sebou tak dlouhou cestu. Najezte se a koukejte zapadnout do postele. Zítra je sice den volna, ale to neznamená, že nemáme co na práci. Tenhle byt je jak smetiště," řekl Joon a my mu kývli. Jo, je tady šílenej bordel. Jin byl překvapený, že mu něco takového vylezlo z pusy a Yoongi jen protočil očima. Ten by byl vážně nejradši kámen.
Koukl jsem se na Chim a prstem ho píchnul do té jeho rozkošné nafouklé tváře. Ten se otočil a vyplázl na mě jazyk. Oplatil jsem mu to a pak jsme se konečně dali do jídla.
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]