Jungkook
Během dne jsem Jimina nechal být. Nechtěl jsem se před ostatníma začít hádat. Nebylo by to úplně v pohodě... Takže jsem ho nechal žít bez mé přítomnosti.
Když všechno konečně zkončilo, Jimin chtěl znovu zůstat déle v BH. Je jasné, že jsem tu nakonec zůstal taky. A kam jinam by Jimin šel, než do tanečního studia. Rozloučil jsem se s ostatníma, narozdíl od Chima, a vrátil se zpět do cvičebny.
Jimin měl na sobě sluchátka a byl tak zapáleny do tance, že si mě ani nevšiml přicházet. Opřel jsem se o zeď a čekal, až si mě všimne. A to mu netrvalo dlouho. Hned jak skončila písnička - podle sestavy Dionysus - se rychle otočil. ,,Co tady děláš?!" Lekl se. Ani se mu nedivím, kdo by se taky nelekl. Usmál jsem se a šel směrem za ním.
,,Co bych tady dělal? Nepatří to tu jen tobě." Řekl jsem a rozevřel ruce. ,,Obejmutí nedostanu?" Chim se na mě divně podíval a po chvilce si překřížil ruce na hrudi. ,,To si myslíš, že k tobě jen tak přiběhnu, jako nějaká děvečka, a skočím ti do náruče?" Prsknul. Oddechnul jsem si a ruce si dal v bok. ,,Jimin-" ,,Ne. Nechci nic slyšet. Chceš být s Taem? Tak si s nám buď." Řekl a otočil se. ,,Jdi pryč. Určitě na tebe doma už čeká. Tvoje zlatíčko." To je až tak uražený? Ono vlastně, kdo by nebyl? Muž, se kterým jsem kdysi něco měl mi napíše zlatíčko a muž, se kterým momentálně 'randím' nás pak ráno najde u něj v pokoji jak na sobě ležíme. Tohle by nasralo i mě.
Protočil jsem očima, udělal jsem k němu pár kroků a obejmul ho ze zadu. ,,Chimm~" Zažadonil jsem a bradu si položil na jeho rameno. ,,Jungko-" Chtěl se vyvlíknout, ale já ho nenechal. ,,Já a Tae spolu nic nemáme." Řekl jsem vážně.*cvak*
,,Tak jak mi potom hodláš vysvětlit tu sms? A dnešní ráno?!" Škubnul sebou a povedlo se mu mě lehce odstrčit, ale ne tolik, abych ho pustil. ,,Tae jen... dělal si srandu... večer jsem šel za ním, protože jsem si myslel, že mě momentálně u sebe nechceš." ,,Jak tě to jako napadlo? Jungkooku!" Zakřičel a já uhnul pohledem. Zavřel jsem oči a pokračoval jsem; ,,Chim, s Taem jsem možná... teda ne možná... něco měl, ale to už... je pryč." Vzdychnul jsem a podíval se na poupě předemnou. Tváře měl červené a vypadalo to, že se každou chvíli rozbrečí.
Otevřel pusu, jako by chtěl něco říct, ale nic z něj nevypadlo. Tak jsem pokračoval znovu já. ,,Park Jimin. Mám být upřímný?" Zeptal jsem se a on kývnul. ,,Jestli mi chceš říct, že mě už nechceš, nebo že jsem pro tebe byl něco jako hračka, tak radši mlč. Prostě odejdi." Řekl potichu. ,,Nic takového v životě z pusy nevypustím!" Prsknul jsem, vzal jsem Jimina za pas a otočil si ho čelem ke mně.*cvak*
,,Jimin, Taeho miluju." A než jsem stačil říct cokoliv jiného, po Jiminových tvářích začali stékat slzy. ,,Chim! Ani jsem se nedořekl!" Setřel jsem mu slzy a rychle pokračoval. ,,Miluju ho, ale to není to samé, co cítím s tebou." ,,Jungkook..." Dal jsem mu malou, rychlou pusu na čelo a objal ho ještě víc. ,,Nikdy bych tě za nikoho nevyměnil... já-" ,,MILUJU TĚ." ,,Chim?" ,,J-Jungkook...! Ty pitomče! Nemůžeš to prostě říct jednoduše?! Taky Taeho miluju! Ale ne tak, jako tebe!" Křičel mezi vzdechy z toho, jak začal brečet. Hned jsem ho zacal líbat.
*cvak*
Když nám oboum docházel dech, odtáhnul jsem se a naše čela spojil k sobě. ,,Miluju tě. Miluju tě a nikdy nepřestanu... Jimin, nikdy bych tě za nikoho nevyměnil. Nikdy bych nechtěl nikoho jiného." Popravdě, oči už jsem měl vlhké taky. Kdo by si nezabrečel? ,,Kookie~" Řekl konečně Jimin z vesela a chytil mi svýma rukama tváře. ,,Jdeme domů." Řekl a na tváři měl jemný úsměv. ,,Dneska spát jen tak nejdeme." ,,To řekl kdo? Pane Jeone Jungkooku, máte zaracha." ,,Zaracha..? To bych měl ale zůstat doma..." Zmáčkl jsem mu zadek a Chim lehce heknul.
*cvak*
,,Co je to?" Zeptal se po chvilce a kousek se odtáhnul. ,,To cvakání." ,,Není to z ventilace?" Chim si zkousl rty a políbil mě na krk. ,,Jdeme~" Řekl a tak jsme udělali. Vzal jsem Jimina za ruku a pomalu jsme spolu odešli k autu. Nasedli a jeli domu.
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]