Jimin
,,Jimin! Koukej si pod nohy! Kolikrát to ještě hodláš posrat?" Rejpnul do mě Jin. Byla to pravda. Byl jsem jako z gumy. Nic mi nešlo a skoro jsem se na svoji práci nedokázal soustředit. Proč? Důvod je jednoduchý. Pořád jen Luke. Mohl bych teď od něj mít skoro celý týden klid, tak proč mi pořád leze na mozek?
Ani nevím kolikrát jsem se od té doby, co jsem od Luka dostal jeho debilní dopis, stihnul s Jeonem vyspat. Už mu snad musím lézt i na nervy. Nemám tušení co to se mnou sakra je, ale pomalu nejsem schopný se od něj odtáhnout. Hned jak jsme chvilku sami, nebo jen v okruhu kluků, kde nás nikdo nemůže chytit, vysím na něm jak koala.
Stále mu nechci o Luďkovi nic říct. Nikomu to nechci ani zmínit. Stačí, když zkažený život bude mít jen jeden z nás a ne všichni. Nebo snad ne?
,,Jin! Už... to bude v pohodě. Oravdu! Byl jsem jen... zasněný?" Dostal jsem ze sebe a lepší lež jsem si snad ani vymyslet nemohl. Kdo by tomu uvěřil?
,,Přestaň myslet na toho nadrženýho králíka aspoň na chvilku. Jsem si víc jak jistý, že tě večer dostatečně obšťastní," prsknul po mě Taehyung a Seokjin se na něj zamračil.
,,Jsem připravený na další kolo," řekl jsem a společně s Jinem se vrátil ke tréninku k ostatním.Jungkook
,,Jimin se chová divně," řekl Tae, když ke mně během tréninku přišel a položil so svoji hlavu na mé rameno.,,Hmm..." brouknul jsem na zpátek. Je mi jasné, kam tím míří. Všimli jsme si toho všichni, ale nikdo o tom nechce začít mluvit.
Tahle se Jimin nikdy předtím nechoval. Nikdy s tréninkem problém neměl, ale teď je myšlenkama pořád někde jinde. Vždy do toho šel naplno...
,,Jungkook, nemluvil s tebou o tom? Jestli si myslí, že o tom nevíme, tak se pěkně plete." Pokračoval V a já zamumlal na odpověď.
Jimin akorát cvičí svoji Serendipity a vypadal u toho zatraceně k sežrání.
,,Nikdy se tak nechoval," začal jsem.,,Jungkook?"
,,Nikdy se na mě Jimin tolik nelepil. Pomalu se mě nepustí, když má šanci."
,,Toho jsem si taky všimnul, ale zrovna tohle by mě trápilo nejmíň. Třeba začal být víc daddy typ~" Brouknul Tae. Proč se ale mi taková úchylárna líbí? Pravda je, že se mi to na něm líbí, ale tohle prostě není... ,,Taky se mnou má dobrovolně sex."
,,To by snad mít měl, ne? Nikdo nechce být znásilněný!" Zašklebil se a zavrtěl hlavou, kterou si stále opíral o mé rameno.
,,Má se mnou dobrovolně sex, sakra to je jasné... Jenže nikdy nechtěl jen tak bez přemlouvání dvě kola za noc. Jen tak! Naposledy to bylo 'do třetice všeho dobrého? Kookie~' a to u toho pomalu škemral."
Taehyung najednou svoji hlavu zvednul, stoupl si přede mě a vzal mě za ramena. Já na něj vyvalil oči a než jsem stihl cokoliv říct, Tae mě předběhnul.,,Jeon Jungkook, ty si snad nechceš zašukat?!" Začal křičet. ,,Náš rozkošný Jimin ti nabízí jeho zadek a ty zníš, jako by se ti to pomalu vadilo!"
Skoro jsem se z toho rozkašlal. ,,Taehyung! Sex s ním je naprosto úžasná věc~",,Ale?"
,,Jimin si nikdy jen tak neřekl o další. Chápeš to?! Teď najednou, když je celou dobu myšlenkama pryč se začne chovat jako lepidlo."
Taehyung si oddechnul. ,,Nikdy jsem s ním nespal... měl bys' zjistit, co to s nim je. Neříkej mi, že se takhle někdo začne chovat jen tak bez důvodu."
Taehyung
Tak nějak chápu, co tím chce Kook říct. Všichni jsme si jeho chování všimli a máme o něj starost, ale co s tím máme udělat? Jimin nikomu z nás nic neřekne a vyloženě ani Jeon není výjimka.
,,Jungkook.",,Ano?"
,,Mám nápad," zašklebil jsem se a štípl ho do tváře.
,,Nápad?" Uslyšel jsem za sebou a stál tam Hobi společně s Yoongim a Joonem. Kývnul jsem hlavou a s úsměvem pokračoval.,,Zítra je den volna, že?"
,,Ah... jooo... celý den na spaní," zabrblal Suga a Hobi ho dloubnul do boku.
,,Protože nic neděláme, pojďme se večer napít! Musíme se před naším koncertem uvolnit~" řekl jsem a ostatním se to pravděpodobně líbilo.
Suga najednou ožil. ,,Chlastačka? To to zase dopadne.",,Jdeme do toho!" Zasmál se Joon a zavolal na Jina a Jimina, který právě skončil s Serendipity.
Seokjin zvedl obočí. ,,Děje se něco?",,Zítra je volno, takže si nakoupíme super pití a jdeme pařit!" Oznámil Hobi a Jimin se trochu usmál.
Vlastně... doufám, že se Jimin dostatečně uvolní na to, aby alespoň Kookovi řekl, co se mu motá hlavou.
Takže... kdo je přiravený na mejdan?———————————
Tohle mě hrozně rozesmálo
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]