Taehyung
,,Jimin odešel?" Zeptal jsem se, když jsem se nějakým záhadným způsobem doplazil za Jungkookem. Pevně jsem ho objal, abych se nepokácel na zem a bradu si opřel o jeho rameno. Jungkook se pod mojí vahou lehce prohnul v zádech, ale naštěstí se zase zvládnul narovnat.
,,Hmm-" Zamumlal a napil se u toho z jeho piva, které držel v ruce.,,Říkal, že jde spát. Nezdálo se mi, že by toho vypil tolik."
,,Narozdíl od nás~" Brouknul jsem a napil se z jeho skleničky, kterou pořád držel v ruce.
,,Heeej... najdi si svoje!" Prsknul, ale mě to bylo vážně totálně jedno.
Jungkook něco zabručel, vůbec jsemmu nerozumněl a rozešel se směrem k jeho pokoji. Ruce jsem měl pořád obmotané kolěm něj, takže jsem se tahal za ním. Vyloženě mu to vůbec nevadilo a kdybych věděl, že oba nepůjdeme k zemi, klidně bych mu skočil na záda.
Všichni kromě Yoongiho a Hobiho šli k sobě na pokoje a já... jsem byl už v tom, kde žije Jeon. Schodil mě na jeho postel a sebe plácnul vedle mě. Ležel na břiše a zhluboka se nadechnul.,,Nejdeš spát, že ne?" Zetal jsem se ho a dloubnul ho rukou do zadku. Jungkook se zavtěl, ale stejně zůstal na stejném místě a ani se nepokoušel zvednout. To mě naštvalo. Chtěl jsem trochu společnosti.
,,Jungkookie~ nudím se..." Sedl jsem si obkročmo na jeho záda, protože jsme společně takhle blbli často, než si Jungkook uvědomil jeho lásku k Jiminovi. Neberu mu to za zlé, ale právě teď mi to dost chybí. Rukama jsem ho hladil po zádech a Kook se pode mnou uvolnil.
,,Co to děláš?" Zeptal se mě, natočil hlavu na bok a otevřel oči.,,Co by?" Odpověděl jsem mu a lehl si na něj. Celý jsem ho zavalil a jako dítě, které vyhrálo bitvu s rodičem jsem se začal smát. ,,Jungkookie, nenudíš se? Jimin už šel spát, nejdeme něco dělat?"
,,Zlato, Chim byl unavený..." řekl Jungkook. Po chvilce se celou svou silou nadzvedl a schodil mě tak tím vedle sebe. Sám si pak sednul na postel a promnul si oči.
,,Dělat něco?" Zopakoval a zamotal se mu u toho jazyk. Musel toho vypít vážně hodně, protože Jungkook má celkem vysokou toleranci alkoholu. Chvíli jsem mlčel, protože jsem byl zrovna myšlenkama... opileckýma myšlenkama... zase úplně někde jinde, ale když mě to ticho začalo štvát, zvednul jsem se - teda minimálně tak dokonale jak mi to šlo - a Jungkooka jsem objal. Ten mi objetí vrátil a společně jsme se jak dva dementi pohupovali tak, jako by kolem nás hrála hudba. Ploužák, abych byl alespoň trochu přesný i když to víme situaci zrovna dvakrát nejde.
,,Takhle si jedeme hrát~" Brouknul jsem a aniž bych se sebevíc rozhodoval, ruce jsem mu obtočil kolem krku a přiblížil se k němu tak blízko, že se naše rty skoro dotýkaly.
Jungkook na to nic neříkal, takže jsem dál nečekal a políbil ho. Tohle mi chybělo... nebo snad ne?Jungkook
Tae mi seděl na klíně s rukama kolem mého krku. Já ty svoje měl kolem jeho pasu a jemně ho líbal. Jeho rty jsou příjemné, ale ne tak moc, jako ty... Jimina.
Nechtělo se mi od něj odtáhnout. Vždycky jsem ho miloval.
Tae svým jazykem omalu vklouzl do mé pusy a pomalu mě svoji vahou pokládal na záda. Když jsem už ucítil postel pode mnou, V se odtáhnul a díval se mi do očí. Měl krásné oči. Vždycky je měl tak jasné. Je to tím, že jsem úplně na mohl, nebo ho prostě jen chci? Mám chuť si s ním užívat celou noc. Kdy to vůbec bylo naposledy? Nikdy jsme sice pořádný sex neměli, ale nikdo nám nebrání v tom to nedohnat... nebo snad ano?
Každý sem tam udělá nějaký podvod. Ne? Jimin se zlobil nebude... třeba by si užil s náma... mluvím za sebe vůbec já, nebo můj mozek, který je úplně celej vymáchanej v alkoholu?
Když jsme se od sebe na chvilku odtáhli, Tae mi koukal zpříma do očí. ,,Co to děláme?" Zeptal jsem se nakonec z ničeho nic, jako bych celou dobu byl úplně někdo jiný.
,,Co?" Vydechl Taehyung a natahoval se pro další polibek. Rukama mi zajel do vlasů a pevně mě za ně chytil. Já jsem mu rukama zajel pod tričko a pomalu hoJimin
V tričku, které určitě nebylo moje, ale Kookovo, jsem vyběhl ze svého pokoje a namířil si to za Jeonem. Byl jsem nedočkavý po jeho doteku a horkém dechu.
Tak nějak jsem se dokobrcal k jeho pokoji. Zastavil jsem se před jeho dveřma a uslyšel jsem hlasy. Jako by někdo... jako by se někdo líbal? Slyšel jsem sténání. A byl jsem si víc než jistý, že ty hluboké výdechy patřili Kookovi.
Oatrně jsem vzal za kliku a otevřel dveře. Otevřel jsem je jen malinko, aby si nikdo nevšiml, že se chystám a kouknout dovnitř. A vyloženě ani to jsem dělat neměl.
Kliku jsem hned pustil, do očí se mi hned nahrnuly slzy, začala mě bolet hlava a beze slova jsem odešel zpět k sobě do pokoje,
V klidu jsem za sebou zavřel, vlezl si do postele a schoval se pod deku. Nevím jestli je to tím alkoholem, ale z nějakého důvodu jsem klidný. Jako by se vyřešil jeden velký problém.
Luke nesmí ukázat světu nase fotky. Ne když všechno z toho ani není pravda... Luke... já-
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]